"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Necronz from da Hood @ 1500pts

Mikäli haluat palautetta ja kehitysideoita suunnitteilla olevaan armeijaasi, kirjoita listasi tänne. Voit myös antaa palautetta omista kokemuksistasi muille.
Pahvi

Viesti Kirjoittaja Pahvi »

Aah.. okei.

No ei sit mitään..

: P
Necron Loiri

Viesti Kirjoittaja Necron Loiri »

Anteeksi, että nyt rupean taas vänkäämään, mutta Pahvi puhui ihan asiaa. Sääntökirjassahan sanotaan, että pakkauksissa tulevat baset ovat minimikokoja. Miksei samantien voisi ottaa vain yhtä Spyderia ja tehdä sille pitkää kaarevaa alustaa? Näin saisi screenin pelkästään yhdestä modelista. Tietysti ei siitä kukaan omakaan näkisi läpi ja kertalaakista sen saisi helposti pois pöydältä.
Draktaron

Viesti Kirjoittaja Draktaron »

Muutenhan noin voisi tehdäkin, mutta se yksi spyder mojovalla basella kaatuu aika nopsasti kerätessään kaiken tulen.
Scoundrel

Viesti Kirjoittaja Scoundrel »

Minorith kirjoitti:Muutenhan noin voisi tehdäkin, mutta se yksi spyder mojovalla basella kaatuu aika nopsasti kerätessään kaiken tulen.
Ainoastaan jos vastustaja voittaa aloituksen. Muutenhan voit omalla ykkösvuorollasi engagettaa kaikki vastustajan yksiköt viimeiseksi deployttaamallasi yksiköllä ja sen kustom-made mustekala-alustalla, joka on valmistettu vasta deploymentin aikana kun näet kuinka vastustajan yksiköt on sijoitettu.

Mutta peliähän saa pelata just niinkun itse tykkää.

"I'll be at Moe's!"
-Homer Simpson
Turun huonoimmaksi rankattu 40k-pelaaja 2012!
Tiistaisin 40k:ta Turun Fantasiapeleissä!
Vile

Viesti Kirjoittaja Vile »

Necron Lord kirjoitti:Anteeksi, että nyt rupean taas vänkäämään, mutta Pahvi puhui ihan asiaa. Sääntökirjassahan sanotaan, että pakkauksissa tulevat baset ovat minimikokoja. Miksei samantien voisi ottaa vain yhtä Spyderia ja tehdä sille pitkää kaarevaa alustaa? Näin saisi screenin pelkästään yhdestä modelista. Tietysti ei siitä kukaan omakaan näkisi läpi ja kertalaakista sen saisi helposti pois pöydältä.
Loistavaa argumentointia. Harmi, että ammuit omat kommenttis alas terävillä vasta-argumenteilla.
wanhan liiton örkki pomo
Hands_of_blue

Viesti Kirjoittaja Hands_of_blue »

Oletteko nyt oikeasti ihan tosissanne tämän 12" baset jutun kanssa. En viitsinyt aikaisemmin kommentoida kun vaikutti niin läpältä mutta ette te oikeasti voi olla tosissanne? Minä ainakin lupaan haistattaa v#¤#t sille, joka tuo tuollaisia pöydälle perustellen, että "kyllä näin saa tehdä koska säännöissä sanotaan".

Ja sitäpaitsi monolithilla kuuluisi olla skimmer base.
Draktaron

Viesti Kirjoittaja Draktaron »

Onhan se "aika" radikaali tapa, mutta mitä nyt olen kuullut on GT:ssä tippunut taivaalta 12" basella olevia Drop Podejakin ( Kivat LOS blockit ja difficultit kun poksahtavat. )

Itse en lähtisi basehommaan mukaan, mutta GT:ssä näköjään käytetään kaikki keinot. :) Mikäs siinä jos muutkin.

Scarab Swarm on kuitenkin jotenkuten järkevästi modellattavissakin isolle baselle ( eli paljon scarabeja. ) kun taas Tomb Spyder jättimega basella ei oikein pelittäisi.
Hands_of_blue

No kyllä on säälittävää toimintaa. Jos ei osaa voittaa muuta kuin käyttämällä hyväksi sääntöjen porsaanreikiä niin saa minun puolestani painua sinne minne... Olkoon kuinka GT tahansa niin jokin järki siinäkin toiminnassa pitäisi olla. Toivottavasti GW korjaa tuonkin pikapuoliin. Luulisi kyllä ettei tuollaista edes joutuisi korjaamaan mutta kusipäitä on näköjään maailma pullollaan.
Lord Mikke

Viesti Kirjoittaja Lord Mikke »

Draven kirjoitti:No kyllä on säälittävää toimintaa. Jos ei osaa voittaa muuta kuin käyttämällä hyväksi sääntöjen porsaanreikiä niin saa minun puolestani painua sinne minne... Olkoon kuinka GT tahansa niin jokin järki siinäkin toiminnassa pitäisi olla. Toivottavasti GW korjaa tuonkin pikapuoliin. Luulisi kyllä ettei tuollaista edes joutuisi korjaamaan mutta kusipäitä on näköjään maailma pullollaan.
Tee niinkuin minä ja jätä nuo kusipäät pelaamaan omia pelejään. Turneissa kuitenkin saamme pelata rauhassa.
Peril of Warp
Hands_of_blue

Lord Mikke kirjoitti:
Draven kirjoitti:No kyllä on säälittävää toimintaa. Jos ei osaa voittaa muuta kuin käyttämällä hyväksi sääntöjen porsaanreikiä niin saa minun puolestani painua sinne minne... Olkoon kuinka GT tahansa niin jokin järki siinäkin toiminnassa pitäisi olla. Toivottavasti GW korjaa tuonkin pikapuoliin. Luulisi kyllä ettei tuollaista edes joutuisi korjaamaan mutta kusipäitä on näköjään maailma pullollaan.
Tee niinkuin minä ja jätä nuo kusipäät pelaamaan omia pelejään. Turneissa kuitenkin saamme pelata rauhassa.
Jep, ei ole toivoa päästä minua vastaan pelaamaan tuollaisilla baseilla. Mutta mikä on Suomen turnaus skenen suhtautuminen tälläisiin ääliöihin? Karsitaanko heidät heti alkuvaiheessa vai joutuuko itse nauramaan mokomat ulos, vai onko tälläisiä edes näkynyt Suomessa?
Abu
Peliporukkavalvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Abu »

Draven kirjoitti: Jep, ei ole toivoa päästä minua vastaan pelaamaan tuollaisilla baseilla. Mutta mikä on Suomen turnaus skenen suhtautuminen tälläisiin ääliöihin? Karsitaanko heidät heti alkuvaiheessa vai joutuuko itse nauramaan mokomat ulos, vai onko tälläisiä edes näkynyt Suomessa?
Karsi ne pois vaikka Fanaticista niin sulle jää jäljelle Youngblood-turnauksen pelaajat. Ihan totta.
Viimeksi muokannut Abu, Su 12.11.2006 11:09. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Eikö ole aika hyvä muodostaa mielipiteensä sillä tavalla, että katsoo mitä mieltä joku urpo on, ja on itse eri mieltä."
Hands_of_blue

Jej, taas yksi syy siirtyä parempien figupelien ja (toivottavasti) fiksumpien pelaajien pariin.
Vile

Viesti Kirjoittaja Vile »

Silloin kannattaa ehkä muuttaa pois Turusta.
wanhan liiton örkki pomo
Dalamar

Viesti Kirjoittaja Dalamar »

Turku, tuo kuuden maastoluokan iki-ihana maa. Tuntuu välillä siltä että etelässä tästä pelistä on kadonnut kaikki herrasmiesmäisyys.
"Kasvatitte vihaani ja melkein tuhositte minut.
Mutta vahi teki minusta voimakkaamman!"

-Nöf loordi

Kynä-ääliöt.
Necron Loiri

Viesti Kirjoittaja Necron Loiri »

Ei teidän nyt noin olisi tarvinnut innostua haukkumaan ideaani. Se oli vain toteamus, joka kyllä oli täysin turha tässä tilanteessa.
Rectunator

Viesti Kirjoittaja Rectunator »

Olisit sitten hiljaa.
"For the love of god and all that is holy, MY ANUS IS BLEEDING!!!"

Kynä-ääliö
Hän itse

Viesti Kirjoittaja Hän itse »

Ei ole pelaajien vika että säännöt on paskasti kirjoitettu. Vai missä vaiheessa sääntöjen mukaan pelaamisesta on tullut jonkun Designer's Intentin vastaista?

When the going gets tought, the tought gets going.
"Watch my back" , sanoi kyttyräselkä.
Hands_of_blue

Vile kirjoitti:Silloin kannattaa ehkä muuttaa pois Turusta.
Täytyypä harkita asiaa :)

Enpä ole Turussa saati vielä missään muuallakaan turnauksissa käynyt vaan ihan kaveriporukassa hyvässä hengessä pelaillut. Kai se sitten oli vain naiivia lapsenuskoa, että turnauksissakin voisi pelata hauskoja pelejä reiluja vastustajia vastaan. Niin sitä vain lapsonen oppii, että maailma on julma, jopa figupeleissä.

Niinhän sitä sanotaan, että "If you can´t beat them, join them". Tulikin tuossa muuten mieleen, että eipä taida sääntökirja rajoittaa myöskään tankkien kokoa? Armoured company pelipoydän levyisillä russeilla olisi ihan jees tank shok cavalry ja taakse vähän indirect fireä jos etummaiset sattuu kosahtamaan. Ja takuuhauskoja pelejä odotettavissa :)

Edit. Täytyykin mennä tänään katselemaan tuonne ordon turnaukseen miltä siellä näyttää.
Salonen
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Salonen »

Necrons from Da Hood näyttäytyi Turussa ja 24:n figumättäjän turnees sijoutus oli 7. Ja tasuriin ja pieneen tappioon päättyneet pelit olisi parilla paremalla munkilla voitettu :P

Tarkempaa raporttia tulossa huomenissa.

T:Salonen
http://comitatus-miniturae.org/index.php
- "Noi Furyt on ihan mielesairaita" Amazing Slug
PoppaMies

Viesti Kirjoittaja PoppaMies »

Sanokaas -Necron Lord- ja -Vile- että minkä ikäisiä te oikein olette? Itse 22-vuotiaana kuvittelen omaavani käsityksen oikeasta ja väärästä.
Uskokaa pois: Oikeaan ei kuulu figujen beissien kasvattaminen n.5-kertaisiksi bokseissa tuleviin nähden. Nyt saan teistä sellaisen kuvan että olette lukioikäisiä, jos sitäkään.

Ja uskokaa pois: Rauhan miehenä minäkin antaisin BRB:n painon tuntua otsalohkoissanne.

Ja listastasi Vile: Jos se perustuu "Rules Bendingiin" tai "Rules Lawyeriin" niin se ei silloin ole hyvä.
"Why, o why I didn´t take the BLUE pill?"
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Armeijalistat”