Necronz from da Hood @ 1500pts
-
Necron Loiri
Anteeksi, että nyt rupean taas vänkäämään, mutta Pahvi puhui ihan asiaa. Sääntökirjassahan sanotaan, että pakkauksissa tulevat baset ovat minimikokoja. Miksei samantien voisi ottaa vain yhtä Spyderia ja tehdä sille pitkää kaarevaa alustaa? Näin saisi screenin pelkästään yhdestä modelista. Tietysti ei siitä kukaan omakaan näkisi läpi ja kertalaakista sen saisi helposti pois pöydältä.
Ainoastaan jos vastustaja voittaa aloituksen. Muutenhan voit omalla ykkösvuorollasi engagettaa kaikki vastustajan yksiköt viimeiseksi deployttaamallasi yksiköllä ja sen kustom-made mustekala-alustalla, joka on valmistettu vasta deploymentin aikana kun näet kuinka vastustajan yksiköt on sijoitettu.Minorith kirjoitti:Muutenhan noin voisi tehdäkin, mutta se yksi spyder mojovalla basella kaatuu aika nopsasti kerätessään kaiken tulen.
Mutta peliähän saa pelata just niinkun itse tykkää.
"I'll be at Moe's!"
-Homer Simpson
Turun huonoimmaksi rankattu 40k-pelaaja 2012!
Tiistaisin 40k:ta Turun Fantasiapeleissä!
Tiistaisin 40k:ta Turun Fantasiapeleissä!
Loistavaa argumentointia. Harmi, että ammuit omat kommenttis alas terävillä vasta-argumenteilla.Necron Lord kirjoitti:Anteeksi, että nyt rupean taas vänkäämään, mutta Pahvi puhui ihan asiaa. Sääntökirjassahan sanotaan, että pakkauksissa tulevat baset ovat minimikokoja. Miksei samantien voisi ottaa vain yhtä Spyderia ja tehdä sille pitkää kaarevaa alustaa? Näin saisi screenin pelkästään yhdestä modelista. Tietysti ei siitä kukaan omakaan näkisi läpi ja kertalaakista sen saisi helposti pois pöydältä.
wanhan liiton örkki pomo
- Hands_of_blue
Oletteko nyt oikeasti ihan tosissanne tämän 12" baset jutun kanssa. En viitsinyt aikaisemmin kommentoida kun vaikutti niin läpältä mutta ette te oikeasti voi olla tosissanne? Minä ainakin lupaan haistattaa v#¤#t sille, joka tuo tuollaisia pöydälle perustellen, että "kyllä näin saa tehdä koska säännöissä sanotaan".
Ja sitäpaitsi monolithilla kuuluisi olla skimmer base.
Ja sitäpaitsi monolithilla kuuluisi olla skimmer base.
Onhan se "aika" radikaali tapa, mutta mitä nyt olen kuullut on GT:ssä tippunut taivaalta 12" basella olevia Drop Podejakin ( Kivat LOS blockit ja difficultit kun poksahtavat. )
Itse en lähtisi basehommaan mukaan, mutta GT:ssä näköjään käytetään kaikki keinot.
Mikäs siinä jos muutkin.
Scarab Swarm on kuitenkin jotenkuten järkevästi modellattavissakin isolle baselle ( eli paljon scarabeja. ) kun taas Tomb Spyder jättimega basella ei oikein pelittäisi.
Itse en lähtisi basehommaan mukaan, mutta GT:ssä näköjään käytetään kaikki keinot.
Scarab Swarm on kuitenkin jotenkuten järkevästi modellattavissakin isolle baselle ( eli paljon scarabeja. ) kun taas Tomb Spyder jättimega basella ei oikein pelittäisi.
- Hands_of_blue
No kyllä on säälittävää toimintaa. Jos ei osaa voittaa muuta kuin käyttämällä hyväksi sääntöjen porsaanreikiä niin saa minun puolestani painua sinne minne... Olkoon kuinka GT tahansa niin jokin järki siinäkin toiminnassa pitäisi olla. Toivottavasti GW korjaa tuonkin pikapuoliin. Luulisi kyllä ettei tuollaista edes joutuisi korjaamaan mutta kusipäitä on näköjään maailma pullollaan.
- Lord Mikke
Tee niinkuin minä ja jätä nuo kusipäät pelaamaan omia pelejään. Turneissa kuitenkin saamme pelata rauhassa.Draven kirjoitti:No kyllä on säälittävää toimintaa. Jos ei osaa voittaa muuta kuin käyttämällä hyväksi sääntöjen porsaanreikiä niin saa minun puolestani painua sinne minne... Olkoon kuinka GT tahansa niin jokin järki siinäkin toiminnassa pitäisi olla. Toivottavasti GW korjaa tuonkin pikapuoliin. Luulisi kyllä ettei tuollaista edes joutuisi korjaamaan mutta kusipäitä on näköjään maailma pullollaan.
Peril of Warp
- Hands_of_blue
Jep, ei ole toivoa päästä minua vastaan pelaamaan tuollaisilla baseilla. Mutta mikä on Suomen turnaus skenen suhtautuminen tälläisiin ääliöihin? Karsitaanko heidät heti alkuvaiheessa vai joutuuko itse nauramaan mokomat ulos, vai onko tälläisiä edes näkynyt Suomessa?Lord Mikke kirjoitti:Tee niinkuin minä ja jätä nuo kusipäät pelaamaan omia pelejään. Turneissa kuitenkin saamme pelata rauhassa.Draven kirjoitti:No kyllä on säälittävää toimintaa. Jos ei osaa voittaa muuta kuin käyttämällä hyväksi sääntöjen porsaanreikiä niin saa minun puolestani painua sinne minne... Olkoon kuinka GT tahansa niin jokin järki siinäkin toiminnassa pitäisi olla. Toivottavasti GW korjaa tuonkin pikapuoliin. Luulisi kyllä ettei tuollaista edes joutuisi korjaamaan mutta kusipäitä on näköjään maailma pullollaan.
Karsi ne pois vaikka Fanaticista niin sulle jää jäljelle Youngblood-turnauksen pelaajat. Ihan totta.Draven kirjoitti: Jep, ei ole toivoa päästä minua vastaan pelaamaan tuollaisilla baseilla. Mutta mikä on Suomen turnaus skenen suhtautuminen tälläisiin ääliöihin? Karsitaanko heidät heti alkuvaiheessa vai joutuuko itse nauramaan mokomat ulos, vai onko tälläisiä edes näkynyt Suomessa?
Viimeksi muokannut Abu, Su 12.11.2006 11:09. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Eikö ole aika hyvä muodostaa mielipiteensä sillä tavalla, että katsoo mitä mieltä joku urpo on, ja on itse eri mieltä."
- Hands_of_blue
-
Necron Loiri
- Rectunator
- Hands_of_blue
Täytyypä harkita asiaaVile kirjoitti:Silloin kannattaa ehkä muuttaa pois Turusta.
Enpä ole Turussa saati vielä missään muuallakaan turnauksissa käynyt vaan ihan kaveriporukassa hyvässä hengessä pelaillut. Kai se sitten oli vain naiivia lapsenuskoa, että turnauksissakin voisi pelata hauskoja pelejä reiluja vastustajia vastaan. Niin sitä vain lapsonen oppii, että maailma on julma, jopa figupeleissä.
Niinhän sitä sanotaan, että "If you can´t beat them, join them". Tulikin tuossa muuten mieleen, että eipä taida sääntökirja rajoittaa myöskään tankkien kokoa? Armoured company pelipoydän levyisillä russeilla olisi ihan jees tank shok cavalry ja taakse vähän indirect fireä jos etummaiset sattuu kosahtamaan. Ja takuuhauskoja pelejä odotettavissa
Edit. Täytyykin mennä tänään katselemaan tuonne ordon turnaukseen miltä siellä näyttää.
Necrons from Da Hood näyttäytyi Turussa ja 24:n figumättäjän turnees sijoutus oli 7. Ja tasuriin ja pieneen tappioon päättyneet pelit olisi parilla paremalla munkilla voitettu 
Tarkempaa raporttia tulossa huomenissa.
T:Salonen
Tarkempaa raporttia tulossa huomenissa.
T:Salonen
http://comitatus-miniturae.org/index.php
- "Noi Furyt on ihan mielesairaita" Amazing Slug
- "Noi Furyt on ihan mielesairaita" Amazing Slug
Sanokaas -Necron Lord- ja -Vile- että minkä ikäisiä te oikein olette? Itse 22-vuotiaana kuvittelen omaavani käsityksen oikeasta ja väärästä.
Uskokaa pois: Oikeaan ei kuulu figujen beissien kasvattaminen n.5-kertaisiksi bokseissa tuleviin nähden. Nyt saan teistä sellaisen kuvan että olette lukioikäisiä, jos sitäkään.
Ja uskokaa pois: Rauhan miehenä minäkin antaisin BRB:n painon tuntua otsalohkoissanne.
Ja listastasi Vile: Jos se perustuu "Rules Bendingiin" tai "Rules Lawyeriin" niin se ei silloin ole hyvä.
Uskokaa pois: Oikeaan ei kuulu figujen beissien kasvattaminen n.5-kertaisiksi bokseissa tuleviin nähden. Nyt saan teistä sellaisen kuvan että olette lukioikäisiä, jos sitäkään.
Ja uskokaa pois: Rauhan miehenä minäkin antaisin BRB:n painon tuntua otsalohkoissanne.
Ja listastasi Vile: Jos se perustuu "Rules Bendingiin" tai "Rules Lawyeriin" niin se ei silloin ole hyvä.
"Why, o why I didn´t take the BLUE pill?"