"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Figujen kongreettinen koko

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
Master Calgar

Figujen kongreettinen koko

Viesti Kirjoittaja Master Calgar »

Tuli tuossa mieleeni, että kun nuo Rackhamin figut ovat kovastikkin näyttäviä, niin miten niiden monsterit (esimerkiksi) sopivat warhammerin skaalaan? Eli esim tämä nappi:

http://www.rackham-store.com/boutique/f ... 622&num=38

Mitenkä suuri tuo on ihan noin luonnossa? Ei ole tullut vastaan vielä noita rackhamin nappeja kovasti (joku random jalkaväki figu), eli en osaa itse sanoa noiden kokoluokasta. Enkä löytänyt mistään kuviakaan, missä olisi ollut noita rackhamin monstereita gwn figujen rinnalla.
RC helikopteri myynnissä: viewtopic.php?f=99&t=105910
taavetti

Viesti Kirjoittaja taavetti »

Lainattu sotataidon sivulta:
"Cynwällin joukoille saapui vaikuttavia uutuuksia. Dragon Titan of Aarklash varsinkin on valtavan kokoinen todella hieno resiiniminiatyyri. Kuten nimikin sanoo, tämä punainen wyrm-lohikäärme on titaaniluokkaa, 30cm korkuisena ja siipien kärkivälin ollessa 35cm se on todella iso. Cynwäll Echahimit puolestaan ovat uusi, liikkuvainen eliittijoukko haltijoille."
Kuva

Hintaa tuolle otukselle kertynee päälle 200e. Tuo sinun esittelemäsi oli 45e eli uskoisin, että pienempi mitä punainen veljensä.

Toivottavasti tästä oli jotenkin edes hyödyksi.
Master Calgar

Juu, tuon punaisen lohharin mitat itsekkin huomasin, ja kovasti olisi ollut mieleiseni (erittäin nätti figu), mutta tuo hinta kyllä pakotti katsomaan toistakin lohharia, mikä ei sekään ihan ruma ole.

Olisin erittäin kiitollinen, jos joltakulta löytyisi tuo nappi ja hän ottaisi siitä kuvan pällisteltäväkseni (ja muidenkin) jonkun warhammer napin vierellä. Mutta toiveajatteluahan tuo ehkä :)
taavetti

Viesti Kirjoittaja taavetti »

Uskon, että tuo halvempi vaihtoehto koon puolesta painii samassa luokassa GW:n käärmeen kanssa. Tosin näyttävämpi. Voithan aina kilauttaa vaikka Sotataitoon ja kysyä asiaa.
yrska
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja yrska »

Alustahan tuolla on 50millinen, jotenka piekaisella sinne päin vertailulla kuvan perusteella saisi ruumiin korkeimmaksi kohdaksi n.11cm. Siipien korkein kohta on sitten varmaan vielä hitusen tämän yläpuolella. Samaisella kaavalla saisin siipien kärkiväliksi jotain 20cm:n pintaan...

Paha mennä sitten sanomaan miten pahasti meikäläisen arviot menee pöpelikköön, kun en moista otusta ole koskaan omin silmin pöydällä (tai hyllyssäkään) nähnyt...

Yrska
Taitojaan ei saa hukata => Silloin kun inspiraatio iskee, niin muu maailma saa odottaa.
Silveri

Viesti Kirjoittaja Silveri »

Peruslohari vastannee GW:n kokoluokkaa, tuo titaani onkin sitten enemmän kahdella kädellä siirreltävä (vrt. Forgen tuotteet)
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Master Calgar

Sittenhän tuo halvempi versio olisi varmasti passeli dragon mountiksi. Kun nyt en kovasti pidä noista gwn omista lohikäärmeistä (zackhariaksella tosin ihan hieno zombiedragon...) niin olisi hyvä löytää vaihtoehtoinen lohhari kaaoksen johtajalle. Ei muuta kuin sotataitoon seuraavalla tampereen reissulla...
Markkola

Viesti Kirjoittaja Markkola »

Eturaajojen puutteen takia tuo näyttää minun mielestäni enemmän wyverniltä kuin "tavan" lohikärmekseltä.
USA upotti Estonian, aiheutti Kekkosen kaljun, järjesti jäävuoren Titanicin eteen, tappoi dinosaurukset ja aiheutti myös alkuräjähdyksen.
Ratovaari

Viesti Kirjoittaja Ratovaari »

Ainahan on olemassa Reaperin loharit...
Silveri

Viesti Kirjoittaja Silveri »

Tuon ison loharin alusta on 10 cm, korkeus 30 cm, siipien kärkiväli 35 cm.
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Ratovaari kirjoitti:Ainahan on olemassa Reaperin loharit...
...joista useimmat ovat melkoisia rääpäleitä. Mutta joukossa on kyllä hyvin uljaita ja muhkeitakin yksilöitä, jos niistä haluaa maksaa.

Rupesikin tuo Rackhamin iso louhikäärme houkututtamaan. Pitäisi vain saada jostain aikaa maalaamiseenkin...
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Master Calgar

Tuo isompi rackhamin lohikäärme kyllä on komia, mutta hinta (215e) on kyllä pikkasen esteenä sen hankintaan :) Opiskelijabudjetti ei anna myöten kuin tuohon halvempaan, heh.
Arpinaama

Viesti Kirjoittaja Arpinaama »

mastercalgar kirjoitti:Tuo isompi rackhamin lohikäärme kyllä on komia, mutta hinta (215e) on kyllä pikkasen esteenä sen hankintaan :) Opiskelijabudjetti ei anna myöten kuin tuohon halvempaan, heh.
Höh, sehän on vaan yhden kuukauden bilerahat ;)
Katso 4X6 jalan kokoinen Citymaasto!
6X4 City-Maasto http://www.lost.eu/12d4f
Master Calgar

No, totta tuokin xD Mutta pitäähän sitä nyt pikkasen katsoa mitä ostelee, vaikka hinku olisikin saada kaikkea kivaa :)
Tyranni

Viesti Kirjoittaja Tyranni »

Hehee... Tommonen joulupukin konttiin :D Tommoseen viellä Highborni Wood elffeiltä ja super hienot maalaukset nii helvetin kateellisiks tulee kaverit ja peli vastustajat... ''Ei helvetti, taas se 30cm lohis tulee tappamaan mun necromancerin'' :D:D
"I Speak Spanish to God, Italian to Women, French to Men, and German to My Horse"
- Charles V
http://fi4.gloryoffellowland.com/?ref_a=asdius
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”