Örkkien nahka-makuasia?
- Kemurenttu
Örkkien nahka-makuasia?
Vaikka otsikko niin saattaisi hämätä, ketjussa ei tällä kertaa kysellä pinkeistä örkeistä...
Kysymykseni on tällä kertaa enemmänkin makuasia... Asiathan ovat niin, että meikäläinen maalasi Orc boyzien nahat Goblin greenillä, minkä jälkeen washasi ne Dark green inkillä... Kysymys kuuluukin, mitä minun kannattaisi seuraavaksi tehdä? Highlightata Camo greenillä? Drybrushata Rotting fleshillä? Vai kallistua niihin pinkkeihin örkkeihin?
Ehdotuksi otetaan vastaan. Kiitos jo etukäteen.
Kysymykseni on tällä kertaa enemmänkin makuasia... Asiathan ovat niin, että meikäläinen maalasi Orc boyzien nahat Goblin greenillä, minkä jälkeen washasi ne Dark green inkillä... Kysymys kuuluukin, mitä minun kannattaisi seuraavaksi tehdä? Highlightata Camo greenillä? Drybrushata Rotting fleshillä? Vai kallistua niihin pinkkeihin örkkeihin?
Ehdotuksi otetaan vastaan. Kiitos jo etukäteen.
Viimeksi muokannut Kemurenttu, Ke 06.09.2006 18:08. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
(\___/)
(='.'=)
('.') ('.')
This is Bunny. Copy and paste Bunny into your signature to help him gain world domination!
(='.'=)
('.') ('.')
This is Bunny. Copy and paste Bunny into your signature to help him gain world domination!
- The Captain
- Valvoja
Itse olen noita kuolleita örkkejäni maalannut dark angels green pohjalla, highlightannut siitä catachan greenillä, johon olen asteittain sekoittanut joko snakebite leatheria tai bubonic brownia sekä fortress greytä. Päälle pari hyvin ohutta mustaa washia ikään kuin glazeksi. Lopputulos on tumma, mutta tykkää siitä. Kirkkaanvihreät örkit eivät oikein iske.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Minä laittaisin goblin greeniä, mutta ei missään nimessä drybrushilla. Lihasten erottuviin osioihin vain normaalisti. Varjokohdat/syvennykset tulee jättää koskemattomaksi. Luonnollisen örkkimäinen ilman tuhruja, tasaista jälkeä siis. Tiivistän: Highlight Goblin greenillä.
Infinity, Deadzone, Gaslands, 6mm fantasy&ancients, 15mm WW2 Soviet
Gobbo tai snotling greeniä ohuelti pari kerrosta niin saa mukavan tasaisen väriliu'un. Lopuksi aivan terävimpiin kohtiin (sormissa ja naamassa lähinnä) rotting fleshiä.
This world is not so vast that it could conceal the bones of my enemies. Instead I will pile them so high even their gods weep at the sight.
- Lord Assassin Morghoul
- Lord Assassin Morghoul
Itse teen tätä nykyään örkit nopeasti. Aloitan omalla mixillä (lähellä dark angels greeniä), jonka jälkeen Drybrushaan kovalla kädellä snot greenillä. Sitten drybrush hennommin goblin greenillä. Lopuksi kaikkein korkeimpiin kohtiin bleached bonella vaalennettua gobbo greeniä. Viimeinen kohta jää välillä pois.
Death to the false Emperor!
No, kerronpa omani tässä ohimennen;EI pohjamaalia, sitten Goblin greenillä koko ihoalue. Sitten todella paljon laimennettua Chaos blackia ja saippuaa tilkka sekaan (oikeastaan sama kuin inkki(?))Sitten 'inkillä' iho lävitse.
Kuivumisen jälkeen korkeimpiin kohtiin, esimerkiksi sormiin ja vähän lihaksiin Goblin greeniä mixattuna Scorpion greenin kanssa.
Ja Voíla!Örkin iho suloinen kun kissanpentu
Kuivumisen jälkeen korkeimpiin kohtiin, esimerkiksi sormiin ja vähän lihaksiin Goblin greeniä mixattuna Scorpion greenin kanssa.
Ja Voíla!Örkin iho suloinen kun kissanpentu
"Entä mitä syötte aamupalaksi? Minkäväriset kalsarit teillä on?" - Matti Niemelä.
Blood for the blood God! Skulls for the skull throne! Milk for the Khorne flakes!
Blood for the blood God! Skulls for the skull throne! Milk for the Khorne flakes!
- figunarkki
Mutta yllämainittu erikoisinkki on siitä parempaa ettei se kiillä. Kiilto on nimittäin kamalan näköistä. Suosittelen jättämään sen green inkin pois ja keksimään jotain katsojaystävällisempää. Tai sitten voi myös laittaa mattalakan lopputuloksen päälle.Razwrakka kirjoitti:No, kerronpa omani tässä ohimennen;EI pohjamaalia, sitten Goblin greenillä koko ihoalue. Sitten todella paljon laimennettua Chaos blackia ja saippuaa tilkka sekaan (oikeastaan sama kuin inkki(?))Sitten 'inkillä' iho lävitse.
Se "inkki" e todellakaan kiillä. Jos tekee samalla tavalla, mitä minä tein.figunarkki kirjoitti:Mutta yllämainittu erikoisinkki on siitä parempaa ettei se kiillä. Kiilto on nimittäin kamalan näköistä. Suosittelen jättämään sen green inkin pois ja keksimään jotain katsojaystävällisempää. Tai sitten voi myös laittaa mattalakan lopputuloksen päälle.Razwrakka kirjoitti:No, kerronpa omani tässä ohimennen;EI pohjamaalia, sitten Goblin greenillä koko ihoalue. Sitten todella paljon laimennettua Chaos blackia ja saippuaa tilkka sekaan (oikeastaan sama kuin inkki(?))Sitten 'inkillä' iho lävitse.
"Entä mitä syötte aamupalaksi? Minkäväriset kalsarit teillä on?" - Matti Niemelä.
- figunarkki
Ai sori :S Tarkoitit siis, ettei minun sanomani inkki ei kiillä? Sori oli vähän sekava. :ofigunarkki kirjoitti:Razwrakka kirjoitti:Se "inkki" e todellakaan kiillä. Jos tekee samalla tavalla, mitä minä tein.figunarkki kirjoitti:Mutta yllämainittu erikoisinkki on siitä parempaa ettei se kiillä.