"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Örkkien nahka-makuasia?

Aloittelijatason kysymykset miniatyyrien maalaamisesta, kokoamisesta tai maaston rakentamisesta.
Kemurenttu

Örkkien nahka-makuasia?

Viesti Kirjoittaja Kemurenttu »

Vaikka otsikko niin saattaisi hämätä, ketjussa ei tällä kertaa kysellä pinkeistä örkeistä...

Kysymykseni on tällä kertaa enemmänkin makuasia... Asiathan ovat niin, että meikäläinen maalasi Orc boyzien nahat Goblin greenillä, minkä jälkeen washasi ne Dark green inkillä... Kysymys kuuluukin, mitä minun kannattaisi seuraavaksi tehdä? Highlightata Camo greenillä? Drybrushata Rotting fleshillä? Vai kallistua niihin pinkkeihin örkkeihin?

Ehdotuksi otetaan vastaan. Kiitos jo etukäteen.
Viimeksi muokannut Kemurenttu, Ke 06.09.2006 18:08. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
(\___/)
(='.'=)
('.') ('.')
This is Bunny. Copy and paste Bunny into your signature to help him gain world domination!
Waza

Viesti Kirjoittaja Waza »

No drybrushilla saisit toki nopeammin, mutta yleensä se on turhan suttuisen näköistä.. Eli puoltaisin tuota Camogreeniä ja sen jälkeen vielä loppu highlightit Rottingilla..
Jeps..
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Itse olen noita kuolleita örkkejäni maalannut dark angels green pohjalla, highlightannut siitä catachan greenillä, johon olen asteittain sekoittanut joko snakebite leatheria tai bubonic brownia sekä fortress greytä. Päälle pari hyvin ohutta mustaa washia ikään kuin glazeksi. Lopputulos on tumma, mutta tykkää siitä. Kirkkaanvihreät örkit eivät oikein iske.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Nonus

Viesti Kirjoittaja Nonus »

Minä laittaisin goblin greeniä, mutta ei missään nimessä drybrushilla. Lihasten erottuviin osioihin vain normaalisti. Varjokohdat/syvennykset tulee jättää koskemattomaksi. Luonnollisen örkkimäinen ilman tuhruja, tasaista jälkeä siis. Tiivistän: Highlight Goblin greenillä.
Infinity, Deadzone, Gaslands, 6mm fantasy&ancients, 15mm WW2 Soviet
Tom_Gore

Viesti Kirjoittaja Tom_Gore »

Gobbo tai snotling greeniä ohuelti pari kerrosta niin saa mukavan tasaisen väriliu'un. Lopuksi aivan terävimpiin kohtiin (sormissa ja naamassa lähinnä) rotting fleshiä.
This world is not so vast that it could conceal the bones of my enemies. Instead I will pile them so high even their gods weep at the sight.
- Lord Assassin Morghoul
tuketi

Viesti Kirjoittaja tuketi »

Minä laitan syvimpiin kohtiin dark angles greeniä ja drypushaan(mikä lie) goblin greenillä. 2 väriä saa riittää.
helke

Viesti Kirjoittaja helke »

Itse teen tätä nykyään örkit nopeasti. Aloitan omalla mixillä (lähellä dark angels greeniä), jonka jälkeen Drybrushaan kovalla kädellä snot greenillä. Sitten drybrush hennommin goblin greenillä. Lopuksi kaikkein korkeimpiin kohtiin bleached bonella vaalennettua gobbo greeniä. Viimeinen kohta jää välillä pois.
Death to the false Emperor!
Lumppu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lumppu »

No, kerronpa omani tässä ohimennen;EI pohjamaalia, sitten Goblin greenillä koko ihoalue. Sitten todella paljon laimennettua Chaos blackia ja saippuaa tilkka sekaan (oikeastaan sama kuin inkki(?))Sitten 'inkillä' iho lävitse.

Kuivumisen jälkeen korkeimpiin kohtiin, esimerkiksi sormiin ja vähän lihaksiin Goblin greeniä mixattuna Scorpion greenin kanssa.

Ja Voíla!Örkin iho suloinen kun kissanpentu :)
"Entä mitä syötte aamupalaksi? Minkäväriset kalsarit teillä on?" - Matti Niemelä.
Blood for the blood God! Skulls for the skull throne! Milk for the Khorne flakes!
Karu

Viesti Kirjoittaja Karu »

Kokeileppa blendata catachan greenistä rotten fleshiin päin. Tulee jotakuinkin synkemmän ja "realistisemman" näköisiä örkkejä, kuin jollain goblin green-karkkivärillä.
figunarkki

Viesti Kirjoittaja figunarkki »

Razwrakka kirjoitti:No, kerronpa omani tässä ohimennen;EI pohjamaalia, sitten Goblin greenillä koko ihoalue. Sitten todella paljon laimennettua Chaos blackia ja saippuaa tilkka sekaan (oikeastaan sama kuin inkki(?))Sitten 'inkillä' iho lävitse.
Mutta yllämainittu erikoisinkki on siitä parempaa ettei se kiillä. Kiilto on nimittäin kamalan näköistä. Suosittelen jättämään sen green inkin pois ja keksimään jotain katsojaystävällisempää. Tai sitten voi myös laittaa mattalakan lopputuloksen päälle.
Lumppu
Viesti:

figunarkki kirjoitti:
Razwrakka kirjoitti:No, kerronpa omani tässä ohimennen;EI pohjamaalia, sitten Goblin greenillä koko ihoalue. Sitten todella paljon laimennettua Chaos blackia ja saippuaa tilkka sekaan (oikeastaan sama kuin inkki(?))Sitten 'inkillä' iho lävitse.
Mutta yllämainittu erikoisinkki on siitä parempaa ettei se kiillä. Kiilto on nimittäin kamalan näköistä. Suosittelen jättämään sen green inkin pois ja keksimään jotain katsojaystävällisempää. Tai sitten voi myös laittaa mattalakan lopputuloksen päälle.
Se "inkki" e todellakaan kiillä. Jos tekee samalla tavalla, mitä minä tein.
"Entä mitä syötte aamupalaksi? Minkäväriset kalsarit teillä on?" - Matti Niemelä.
Blood for the blood God! Skulls for the skull throne! Milk for the Khorne flakes!
figunarkki

Viesti Kirjoittaja figunarkki »

Razwrakka kirjoitti:Se "inkki" e todellakaan kiillä. Jos tekee samalla tavalla, mitä minä tein.
figunarkki kirjoitti:Mutta yllämainittu erikoisinkki on siitä parempaa ettei se kiillä.
Lumppu
Viesti:

figunarkki kirjoitti:
Razwrakka kirjoitti:Se "inkki" e todellakaan kiillä. Jos tekee samalla tavalla, mitä minä tein.
figunarkki kirjoitti:Mutta yllämainittu erikoisinkki on siitä parempaa ettei se kiillä.
Ai sori :S Tarkoitit siis, ettei minun sanomani inkki ei kiillä? Sori oli vähän sekava. :o
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Perusteet”