Olen tässä jo jonkin aikaa ajatellut hankkia tau armeijan ja minulla muutama taukki sattui laatikonpohjalla olemaan...
Noh.. tällaiseen lopputulokseen päädyin vasemmalta, takaa, oikealta
Tämä on siis vasta kokeiluasteella.. siksi paksusti maalia..
Ehdotuksia/kehuja otetaan myös vastaan..
Taukki värikokeilua
-
Hallitsija
Kahdella sanalla aikas karsea.
Maalit ovat paksut ja vain kahta väriä ilman high lighteja.
väri teema ei oikein säväytä.
Sininen on niiden ihon väri mutta voisi jopa toimia vihreän sävyisenä tai muuna ihon väristä poikkeavana, punainen on liian räikeä ja tässä tapauksessa turhan tumma.
Väri teemasta voisi sanoa enemmän jos maalaukseen olisi panostettu enemmän:varjostukset, base, pakolliset värit kuten sorkat ja iho, yksityis kohdat.
Maalit ovat paksut ja vain kahta väriä ilman high lighteja.
väri teema ei oikein säväytä.
Sininen on niiden ihon väri mutta voisi jopa toimia vihreän sävyisenä tai muuna ihon väristä poikkeavana, punainen on liian räikeä ja tässä tapauksessa turhan tumma.
Väri teemasta voisi sanoa enemmän jos maalaukseen olisi panostettu enemmän:varjostukset, base, pakolliset värit kuten sorkat ja iho, yksityis kohdat.
-
Hallitsija
niin siis tuo on vasta kokeilua
.. siinä ei ole tarkoituskaan olla mitään muuta kuin nuo päävärit(ei yksityiskohtia tai muuta.. pelkkää väriteemaa testaan).. ja se on paksua myöskin siitä syystä että siihen on kokeiltu päällekkäin ties kuinka monia väriyhistelmiä..
olen myös ajatellut tuon sinisen tilalle aavikon keltaista.. mutta näkee sitten joskus
punaisesta en ole niin varma.. se näyttää luonnossa kyllä paremmalta kuin kuvassa ..
olen myös ajatellut tuon sinisen tilalle aavikon keltaista.. mutta näkee sitten joskus
punaisesta en ole niin varma.. se näyttää luonnossa kyllä paremmalta kuin kuvassa ..
0,o
- riimumestari
-
Chaotic Dwarf
Kuvat on huonot, mutta tykkään teemasta. Taulle sopii nuo pirteet ja kirkkaat sävyt hyvin. Tuo armori näyttää menevän vähän liikaa punasen puolelle, IMO sopis paremmin joku ihan tumma ruskea ilman mitään punasta. Mutta pidä toi...
"Parhaita motivointikeinoja ovat uhkailu ja katteettomat lupaukset..."