"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Taukki värikokeilua

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
Hallitsija

Taukki värikokeilua

Viesti Kirjoittaja Hallitsija »

Olen tässä jo jonkin aikaa ajatellut hankkia tau armeijan ja minulla muutama taukki sattui laatikonpohjalla olemaan...
Noh.. tällaiseen lopputulokseen päädyin vasemmalta, takaa, oikealta

Tämä on siis vasta kokeiluasteella.. siksi paksusti maalia..

Ehdotuksia/kehuja otetaan myös vastaan..
0,o
Akseli

Viesti Kirjoittaja Akseli »

Kahdella sanalla aikas karsea.
Maalit ovat paksut ja vain kahta väriä ilman high lighteja.
väri teema ei oikein säväytä.
Sininen on niiden ihon väri mutta voisi jopa toimia vihreän sävyisenä tai muuna ihon väristä poikkeavana, punainen on liian räikeä ja tässä tapauksessa turhan tumma.

Väri teemasta voisi sanoa enemmän jos maalaukseen olisi panostettu enemmän:varjostukset, base, pakolliset värit kuten sorkat ja iho, yksityis kohdat.
Hallitsija

Viesti Kirjoittaja Hallitsija »

niin siis tuo on vasta kokeilua :D.. siinä ei ole tarkoituskaan olla mitään muuta kuin nuo päävärit(ei yksityiskohtia tai muuta.. pelkkää väriteemaa testaan).. ja se on paksua myöskin siitä syystä että siihen on kokeiltu päällekkäin ties kuinka monia väriyhistelmiä..

olen myös ajatellut tuon sinisen tilalle aavikon keltaista.. mutta näkee sitten joskus

punaisesta en ole niin varma.. se näyttää luonnossa kyllä paremmalta kuin kuvassa ..
0,o
Gane

Viesti Kirjoittaja Gane »

Voisin kuvitella tuon toimivan paljon paremmin vähän kirkkaamilla sävyillä. Ei tuo minusta ole hyvä eikä huono, mutta vähän tylsähkö. Muista kuitenkin, että jos itse pidät väriteemasta niin sillon se on hyvä eikä ole syytä lähteä muuttamaan.
riimumestari

Viesti Kirjoittaja riimumestari »

Ruskea + turkoosi/mikälie ei sovi ainakaan tuolla tavalla sovelletuksi, lähinnä näyttää *aska maalarilta tuo... Paljon enemmän kirkkaammat ja puhtaammat värit sopivat paremmin.
Eniten minua ihmetytti noiden Tautten jalat, en tiennyt että niillä on sorkat... sikoja ovat :)
Chaotic Dwarf

Viesti Kirjoittaja Chaotic Dwarf »

En ainakaan itse oikein perusta noista väreistä.
Jos oikea silmäsi viettelee sinua, repäise se irti ja heitä pois. Ja jos oikea kätesi viettelee sinua, hakkaa se poikki ja heitä pois.
-Jeesus Nasaretilainen, Matt. 5:29-30
roku

Viesti Kirjoittaja roku »

Kuvat on huonot, mutta tykkään teemasta. Taulle sopii nuo pirteet ja kirkkaat sävyt hyvin. Tuo armori näyttää menevän vähän liikaa punasen puolelle, IMO sopis paremmin joku ihan tumma ruskea ilman mitään punasta. Mutta pidä toi...
"Parhaita motivointikeinoja ovat uhkailu ja katteettomat lupaukset..."
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”