Kovettuminen
Kovettuminen
Joo miten työ estätte green stuffin kovettumisen kun työstätte sitä?
Minulla kun kerran muokkasin sitä stuffi kovettui vaikka pyörittelin sitä sormissani ja sitten se ei tarttunut hyvin ja ei muokkautunut.
Minulla kun kerran muokkasin sitä stuffi kovettui vaikka pyörittelin sitä sormissani ja sitten se ei tarttunut hyvin ja ei muokkautunut.
Fellows, there's a troll among us.
- dead flesh penalty
- figunarkki
- dead flesh penalty
Itsekkin olen käyttänyt tuota lamppuun tökkäämistä (tulee pitemmän päälle ruma lamppu kun unohtuu pienemmät palat), ja se tuntuu auttavan notkeuteen jonkin verran, mutta en ole kyllä havainnut sen nopeuttavan kovettumista.figunarkki kirjoitti:Minä usein kuumennan stuffia muokkauksen aikana (eli liimaan klöntin lampun varjostimeen). Se pitää stuffin kauemmin notkeana, mutta lyhentää kokonaiskovettumisaikaa.
....
Pikemminkin yleensä tunnutaan suosittelevan kylmää kovettumisen nopeuttamiseksi.
En voi kuitenkaan väittää olevani perillä varsinaisista kemiallisista reaktioista putissa, joten pitää varmaan joutessa tehdä ihan empiirisiä kokeita asian tiimoilta
ei kun perkele, oikeassa olet.. jotenkin sekotin das massan tähän..Ratovaari kirjoitti:Ei toimi, se kovettuu kemiallisesta reaktiosta niiden kahden aineen välillä.kasvi kirjoitti:eikös se ilman vaikutuksessa kovetu, että pistät johonkin pikku vesiastiaan, niin pitäisi kyllä toimia vielä huomennakin..
juu.. no lamppuun vaan kiinni sitten.
- figunarkki