Tarinakisa 2007 - alustava keskustelu

Onko kynä (tai näppäimistö) miekkaa mahtavampi? Tule ja todista, että näin on - muuten emme usko.
Attila

Viesti Kirjoittaja Attila »

laurentius kirjoitti:Tykkään pisteistä. Ne kuvastavat mielestäni hyvin hiljaista hetkeä jolloin mietin.
Minulle ne taas tuovat mieleen kaikki leffojen klassiset pilviveikot, joiden puhe, niinku... Harhailee silleen... Oudosti, tiiätsä..? Niinku ne ei ihan... Pysyis langan... Siinä jutussa... Ei oikein seurais sitä punasta... Nii, lankaa, ihan niinku... Kunnolla, joo? Olisivat vähän... Silleen hukassa, tiiätsä..?
Taktiikka? Minä olen täällä heittämässä noppaa.
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Ei hei ei. Tässä ketjussa ei ole enää mitään sellaista, jota tässä olisi voinut olla. Jos Grond haluaa siivota, niin tehköön niin, minä en jaksa.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
DeathWizard
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja DeathWizard »

Pitäisköhän kaikkien nyt lukea niitä alkupään viestejä ja palata perusasioihin, kuten FETAAN, joka on muuten melekosen hyvee?
-Mikäpä pahan tappaisi?
Cannonball

Viesti Kirjoittaja Cannonball »

THE topicin onglemaksi on koitunut liiallinen huomio. Jos tähän laitettaisiin joku salasana, joka jaettaisiin vain todellisille kynä-ääliöille, viitsisi tätä joskus vielä lukea ja ehkä kirjoittaakin. Nyt kun täällä on kaiken maailman teinit ja wannabe-cool-penskat spämmäämässä spämmäämisen vuoksi mitä sylki suuhun tuo, voimme unohtaa laadukkaan, tasokkaan ja oikeasti hauskan the topicin, jonka opimme tuntemaan silloin alkuajoilla. Kehotan kansaa kypsään spämmäämiseen.

Deathwizard... Kaikki alkoi mennä alamäkeen heti kun feta äänestettiin hyväksi.
Väitä vastaan, olen mestari.
"Routiolainen Kirjailijanalku joka pitää Pahis-sitruunoista."
I'm just a soul whos intentions are good, oh Lord, don't let me be misunderstood.
DeathWizard
Peliporukkavalvoja

Noh en jaksnut lukea kuin pari viestiä sieltä alkupäästä parilta eri sivulta ja useimmissa niissä mainittiin feta...

Ja Nilarakh muuten aloitti koko fetasta puhumisen eli hänhän olisi tällöin syyllinen topicin laskusuunnan aloittamiseen...

Hirtetään hänet! joo? ei? ehkä? joo? ???
-Mikäpä pahan tappaisi?
IRiaD
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja IRiaD »

Dalamar kirjoitti:
Draven kirjoitti:
I Ride in a Dragon kirjoitti:
oikeesti hei, analysoikaa nyt joku minutkin
Tuo on vähän kuin menisit snägärijonoon huutamaan "Hei vetäkää mua turpaan plz!"
Sinä anaalisoit jo lohikäärmettäsi, me ei haluta kolmanneksi pyöräksi.
...

...

...

Joo, sopiihan se näinkin!
Diogenes kirjoitti:Mutta on ne ajat muuttuneet ... muistan sen ketjun missä IRIAD oli ketjun huonoin vitsi, ja nyt kaikki muut ovat niitä vitsejä IRIADiin verrattuna :P
laurentius

Viesti Kirjoittaja laurentius »

Attila kirjoitti:
laurentius kirjoitti:Tykkään pisteistä. Ne kuvastavat mielestäni hyvin hiljaista hetkeä jolloin mietin.
Minulle ne taas tuovat mieleen kaikki leffojen klassiset pilviveikot, joiden puhe, niinku... Harhailee silleen... Oudosti, tiiätsä..? Niinku ne ei ihan... Pysyis langan... Siinä jutussa... Ei oikein seurais sitä punasta... Nii, lankaa, ihan niinku... Kunnolla, joo? Olisivat vähän... Silleen hukassa, tiiätsä..?
Ymmärän hyvin. Uskon tuon olevan monen henkilön mielipide ja siksi en aio väittää sen olevan väärä. Jota se ei kyllä ole, mutta silti.

No ehkä voin yrittää kitkeä tuon huonon tavan pois.

Itse en tänne spämmää vain spämmäämisen ilosta, vaan uskon että minulla on jotain annetavaa tälle ketjulle.
Jos se on mielestännen väärin, kertokaa ihmeessä.

Vaikka luulen tietäväni vastauksen haluan kuitenkin kuulla olenko oikeassa.
Ja näin lopuksi hymiö jotta tajuatte että tämän mitään teini-angstailluu tai muuta sellaista ole :D
Viimeksi muokannut laurentius, Ti 12.12.2006 17:53. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
We are returned!
Goblinoid

Viesti Kirjoittaja Goblinoid »

laurentius kirjoitti:luulen tietäväni vastuksen
Eläs ny. Täällähän kaikki vastustaa kaikkia, ja kaikkea. Ehhehee, ei vaineskaan. Tiedän kyllä, et sen kuuluu olla näin *vastauksen

Jos tässä on vastaus, niin missä on kysymys?
Mukana Sotavasaran foorumeilla jo kymmenen vuoden ajan.
DeathWizard
Peliporukkavalvoja

Tuohan kysyttiin jo tuolla Kahvihuoneen puolella...

Kysymys löytyy vastauksesta.
-Mikäpä pahan tappaisi?
Goblinoid

Viesti Kirjoittaja Goblinoid »

(Hehheh, kyl mää sen tiesin ;)) (Jos vastaan 5, mitä kysyin? :0)
Mukana Sotavasaran foorumeilla jo kymmenen vuoden ajan.
Hands_of_blue

Viesti Kirjoittaja Hands_of_blue »

Jos vielä puututaan kysymykseen tämän topicin laadusta niin jos totta puhutaan ei minulla ole kovin tarkkaa aavistusta siitä millainen The topicin tulisi olla. Johtuen pääosin siitä, että A. en ole kynä-ääliö, B. en ole seurannut Tarinat ja novellit aluetta kovin tiivisti, ja C. kukaan ei ole sitä minulle kertonut. Etsin arkistoista vanhan vastaavan topicin, olisiko ollut vuodelta 2003 ja jos se oli ns. kunnon topicci en kyllä tullut hullua hurskaammaksi.
Tietysti voi kysyä miksi sitten postaan tänne, no olen osallistunut aiheisiin, jotka ovat minua jotenkin koskettaneet ja kommentoinut muutamaa asiaa, joiden kommentointiin olen tuntenut tarvetta. Jos olen jollekulle aiheuttanut vitutusta niin sanokaa se sitten suoraan. Muutenkaan en käsitä miksi te vikisette, eikö kääliöillä pitäisi olla jonkinlaista auktoriteettiä omassa topicissaan. Jos ette kaipaa tänne jotakuta näistä vastikään tänne löytäneistä teiniääliöistä niin käskekää heidän pysyä poissa, ei pitäisi olla kovin vaikeaa.
IRiaD
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja IRiaD »

Draven kirjoitti:Jos vielä puututaan kysymykseen tämän topicin laadusta niin jos totta puhutaan ei minulla ole kovin tarkkaa aavistusta siitä millainen The topicin tulisi olla. Johtuen pääosin siitä, että A. en ole kynä-ääliö, B. en ole seurannut Tarinat ja novellit aluetta kovin tiivisti, ja C. kukaan ei ole sitä minulle kertonut. Etsin arkistoista vanhan vastaavan topicin, olisiko ollut vuodelta 2003 ja jos se oli ns. kunnon topicci en kyllä tullut hullua hurskaammaksi.
Tietysti voi kysyä miksi sitten postaan tänne, no olen osallistunut aiheisiin, jotka ovat minua jotenkin koskettaneet ja kommentoinut muutamaa asiaa, joiden kommentointiin olen tuntenut tarvetta. Jos olen jollekulle aiheuttanut vitutusta niin sanokaa se sitten suoraan. Muutenkaan en käsitä miksi te vikisette, eikö kääliöillä pitäisi olla jonkinlaista auktoriteettiä omassa topicissaan. Jos ette kaipaa tänne jotakuta näistä vastikään tänne löytäneistä teiniääliöistä niin käskekää heidän pysyä poissa, ei pitäisi olla kovin vaikeaa.
kyllä, sanoissahan piilee itse vastaus. Mutta vaikka mieleni kuinka tekisi vastustaa vastausta, pitäisin silti mahdollisena, että tässä ei ole vastausta ensinäkään. Koska ennen vastausta pitää olla kysymys, eikä sellaista ole tässä, ellei oteta kysyä- sanaa mukaan. Joten en voi siis vastustaa vastausta vaan vastustan silkasta vastustuksen ilosta. Simple, isnt it?
Diogenes kirjoitti:Mutta on ne ajat muuttuneet ... muistan sen ketjun missä IRIAD oli ketjun huonoin vitsi, ja nyt kaikki muut ovat niitä vitsejä IRIADiin verrattuna :P
Lihamestari

Viesti Kirjoittaja Lihamestari »

I Ride in a Dragon kirjoitti: kyllä, sanoissahan piilee itse vastaus. Mutta vaikka mieleni kuinka tekisi vastustaa vastausta, pitäisin silti mahdollisena, että tässä ei ole vastausta ensinäkään. Koska ennen vastausta pitää olla kysymys, eikä sellaista ole tässä, ellei oteta kysyä- sanaa mukaan. Joten en voi siis vastustaa vastausta vaan vastustan silkasta vastustuksen ilosta. Simple, isnt it?
Pistä se pullo suosiolla takaisin kaappiin. Avatarittomat, alle 150 viestiset kakarat pysyköön poissa.
Maailmojen Tuhoaja, Elävien Jumala, Taivaankannen Kannattaja, Vuori Kultainen,
ne nimiä on vain ja nimet otetaan nyt pois!
Jos kasvoillesi lankeat,
se mitä pelastaa?
Thelacan
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Thelacan »

Draven kirjoitti:Jos ette kaipaa tänne jotakuta näistä vastikään tänne löytäneistä teiniääliöistä niin käskekää heidän pysyä poissa, ei pitäisi olla kovin vaikeaa.
Kuinka moni räkänokkainen teiniääliö sinun mielestäsi kuuntelee yhtään mitään komentamista, hm?
- Kynä-ääliö
laurentius

Viesti Kirjoittaja laurentius »

Thelacan kirjoitti:
Draven kirjoitti:Jos ette kaipaa tänne jotakuta näistä vastikään tänne löytäneistä teiniääliöistä niin käskekää heidän pysyä poissa, ei pitäisi olla kovin vaikeaa.
Kuinka moni räkänokkainen teiniääliö sinun mielestäsi kuuntelee yhtään mitään komentamista, hm?
Myönnän kuuntelevani ja joskus jopa tottelevani.
Tosin en tiedä olenko räkänokkainen teiniääliö kuten asian ilmaisit.
Ehkä teini ja joskus hieman ääliö , mutta räkänokkainen en myönnä olevain ellei ole hieman flunssaa tai nuhaa.

Ja oho lihamestari epäsuorasti antoi minulle luvan (voiko hän tehdä näin?) olla täällä koska en täytä kumpaakaan määritelmää joilla hän kuvasi henkilöitä joita ei täällä suvaita. ;)

Taas tuli kirjoitettua paljon(turhaa).

Mutta(ihana sana) lukekaa avatarini :)
We are returned!
Hän itse

Viesti Kirjoittaja Hän itse »

Mitenköhän NODin logolle saa tonttulakin päähän? Kainen karismaattisen kaljun peittäminen lakilla olisi häväistys myöskin.
"Watch my back" , sanoi kyttyräselkä.
Hands_of_blue

Viesti Kirjoittaja Hands_of_blue »

Lihamestari kirjoitti:Avatarittomat, alle 150 viestiset kakarat pysyköön poissa.
Äläs nyt kannusta enää enempään spämmäämiseen :)
Thelacan kirjoitti:Kuinka moni räkänokkainen teiniääliö sinun mielestäsi kuuntelee yhtään mitään komentamista, hm?
Saattaapi olla totta mutta yrittänyttä ei laiteta. Ja onhan kääliöillä puolellaan ilmeisesti ainakin yksi moderaattori, joka voisi pelotella pelottavilla rangaistuksilla. Nyt on ainakin nähty, että vittuileminen ei toimi koska joko sitä ei ymmärretä tai ei osata tai haluta ottaa tosissaan. You are doomed, DOOOOOMED!
Karu

Viesti Kirjoittaja Karu »

laurentius kirjoitti: Ja oho lihamestari epäsuorasti antoi minulle luvan (voiko hän tehdä näin?) olla täällä koska en täytä kumpaakaan määritelmää joilla hän kuvasi henkilöitä joita ei täällä suvaita. ;)
Lihamestarilla ei ole mitään asiaa tänne; häntä ei suvaita täällä, joten hänen tarinakisatopikkeilijakriteereistään ei voida ottaa minkäänlaista ohjenuoraa täällä meluaville.
Lihamestari

Viesti Kirjoittaja Lihamestari »

Karu kirjoitti: Lihamestarilla ei ole mitään asiaa tänne; häntä ei suvaita täällä,
Malliesimerkki negatiivisesta persoonasta.

Lue: angstiteinixgootti.
Maailmojen Tuhoaja, Elävien Jumala, Taivaankannen Kannattaja, Vuori Kultainen,
ne nimiä on vain ja nimet otetaan nyt pois!
Jos kasvoillesi lankeat,
se mitä pelastaa?
Dalamar

Viesti Kirjoittaja Dalamar »

Antakaa minulle tarinat&novellit-alueen säälimoderaatio-oikeudet, niin minä puhdistan kaiken. Day of reckoning will come.
"Kasvatitte vihaani ja melkein tuhositte minut.
Mutta vahi teki minusta voimakkaamman!"

-Nöf loordi

Kynä-ääliöt.
Lukittu

Palaa sivulle “Tarinat ja novellit”