Minulle ne taas tuovat mieleen kaikki leffojen klassiset pilviveikot, joiden puhe, niinku... Harhailee silleen... Oudosti, tiiätsä..? Niinku ne ei ihan... Pysyis langan... Siinä jutussa... Ei oikein seurais sitä punasta... Nii, lankaa, ihan niinku... Kunnolla, joo? Olisivat vähän... Silleen hukassa, tiiätsä..?laurentius kirjoitti:Tykkään pisteistä. Ne kuvastavat mielestäni hyvin hiljaista hetkeä jolloin mietin.
Tarinakisa 2007 - alustava keskustelu
Taktiikka? Minä olen täällä heittämässä noppaa.
- The Captain
- Valvoja
-
DeathWizard
- Peliporukkavalvoja
- Cannonball
THE topicin onglemaksi on koitunut liiallinen huomio. Jos tähän laitettaisiin joku salasana, joka jaettaisiin vain todellisille kynä-ääliöille, viitsisi tätä joskus vielä lukea ja ehkä kirjoittaakin. Nyt kun täällä on kaiken maailman teinit ja wannabe-cool-penskat spämmäämässä spämmäämisen vuoksi mitä sylki suuhun tuo, voimme unohtaa laadukkaan, tasokkaan ja oikeasti hauskan the topicin, jonka opimme tuntemaan silloin alkuajoilla. Kehotan kansaa kypsään spämmäämiseen.
Deathwizard... Kaikki alkoi mennä alamäkeen heti kun feta äänestettiin hyväksi.
Deathwizard... Kaikki alkoi mennä alamäkeen heti kun feta äänestettiin hyväksi.
Väitä vastaan, olen mestari.
"Routiolainen Kirjailijanalku joka pitää Pahis-sitruunoista."
I'm just a soul whos intentions are good, oh Lord, don't let me be misunderstood.
"Routiolainen Kirjailijanalku joka pitää Pahis-sitruunoista."
I'm just a soul whos intentions are good, oh Lord, don't let me be misunderstood.
-
DeathWizard
- Peliporukkavalvoja
Noh en jaksnut lukea kuin pari viestiä sieltä alkupäästä parilta eri sivulta ja useimmissa niissä mainittiin feta...
Ja Nilarakh muuten aloitti koko fetasta puhumisen eli hänhän olisi tällöin syyllinen topicin laskusuunnan aloittamiseen...
Hirtetään hänet! joo? ei? ehkä? joo? ???
Ja Nilarakh muuten aloitti koko fetasta puhumisen eli hänhän olisi tällöin syyllinen topicin laskusuunnan aloittamiseen...
Hirtetään hänet! joo? ei? ehkä? joo? ???
-Mikäpä pahan tappaisi?
...Dalamar kirjoitti:Sinä anaalisoit jo lohikäärmettäsi, me ei haluta kolmanneksi pyöräksi.Draven kirjoitti:Tuo on vähän kuin menisit snägärijonoon huutamaan "Hei vetäkää mua turpaan plz!"I Ride in a Dragon kirjoitti:
oikeesti hei, analysoikaa nyt joku minutkin
...
...
Joo, sopiihan se näinkin!
Diogenes kirjoitti:Mutta on ne ajat muuttuneet ... muistan sen ketjun missä IRIAD oli ketjun huonoin vitsi, ja nyt kaikki muut ovat niitä vitsejä IRIADiin verrattuna :P
- laurentius
Ymmärän hyvin. Uskon tuon olevan monen henkilön mielipide ja siksi en aio väittää sen olevan väärä. Jota se ei kyllä ole, mutta silti.Attila kirjoitti:Minulle ne taas tuovat mieleen kaikki leffojen klassiset pilviveikot, joiden puhe, niinku... Harhailee silleen... Oudosti, tiiätsä..? Niinku ne ei ihan... Pysyis langan... Siinä jutussa... Ei oikein seurais sitä punasta... Nii, lankaa, ihan niinku... Kunnolla, joo? Olisivat vähän... Silleen hukassa, tiiätsä..?laurentius kirjoitti:Tykkään pisteistä. Ne kuvastavat mielestäni hyvin hiljaista hetkeä jolloin mietin.
No ehkä voin yrittää kitkeä tuon huonon tavan pois.
Itse en tänne spämmää vain spämmäämisen ilosta, vaan uskon että minulla on jotain annetavaa tälle ketjulle.
Jos se on mielestännen väärin, kertokaa ihmeessä.
Vaikka luulen tietäväni vastauksen haluan kuitenkin kuulla olenko oikeassa.
Ja näin lopuksi hymiö jotta tajuatte että tämän mitään teini-angstailluu tai muuta sellaista ole
Viimeksi muokannut laurentius, Ti 12.12.2006 17:53. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
We are returned!
-
DeathWizard
- Peliporukkavalvoja
- Hands_of_blue
Jos vielä puututaan kysymykseen tämän topicin laadusta niin jos totta puhutaan ei minulla ole kovin tarkkaa aavistusta siitä millainen The topicin tulisi olla. Johtuen pääosin siitä, että A. en ole kynä-ääliö, B. en ole seurannut Tarinat ja novellit aluetta kovin tiivisti, ja C. kukaan ei ole sitä minulle kertonut. Etsin arkistoista vanhan vastaavan topicin, olisiko ollut vuodelta 2003 ja jos se oli ns. kunnon topicci en kyllä tullut hullua hurskaammaksi.
Tietysti voi kysyä miksi sitten postaan tänne, no olen osallistunut aiheisiin, jotka ovat minua jotenkin koskettaneet ja kommentoinut muutamaa asiaa, joiden kommentointiin olen tuntenut tarvetta. Jos olen jollekulle aiheuttanut vitutusta niin sanokaa se sitten suoraan. Muutenkaan en käsitä miksi te vikisette, eikö kääliöillä pitäisi olla jonkinlaista auktoriteettiä omassa topicissaan. Jos ette kaipaa tänne jotakuta näistä vastikään tänne löytäneistä teiniääliöistä niin käskekää heidän pysyä poissa, ei pitäisi olla kovin vaikeaa.
Tietysti voi kysyä miksi sitten postaan tänne, no olen osallistunut aiheisiin, jotka ovat minua jotenkin koskettaneet ja kommentoinut muutamaa asiaa, joiden kommentointiin olen tuntenut tarvetta. Jos olen jollekulle aiheuttanut vitutusta niin sanokaa se sitten suoraan. Muutenkaan en käsitä miksi te vikisette, eikö kääliöillä pitäisi olla jonkinlaista auktoriteettiä omassa topicissaan. Jos ette kaipaa tänne jotakuta näistä vastikään tänne löytäneistä teiniääliöistä niin käskekää heidän pysyä poissa, ei pitäisi olla kovin vaikeaa.
kyllä, sanoissahan piilee itse vastaus. Mutta vaikka mieleni kuinka tekisi vastustaa vastausta, pitäisin silti mahdollisena, että tässä ei ole vastausta ensinäkään. Koska ennen vastausta pitää olla kysymys, eikä sellaista ole tässä, ellei oteta kysyä- sanaa mukaan. Joten en voi siis vastustaa vastausta vaan vastustan silkasta vastustuksen ilosta. Simple, isnt it?Draven kirjoitti:Jos vielä puututaan kysymykseen tämän topicin laadusta niin jos totta puhutaan ei minulla ole kovin tarkkaa aavistusta siitä millainen The topicin tulisi olla. Johtuen pääosin siitä, että A. en ole kynä-ääliö, B. en ole seurannut Tarinat ja novellit aluetta kovin tiivisti, ja C. kukaan ei ole sitä minulle kertonut. Etsin arkistoista vanhan vastaavan topicin, olisiko ollut vuodelta 2003 ja jos se oli ns. kunnon topicci en kyllä tullut hullua hurskaammaksi.
Diogenes kirjoitti:Mutta on ne ajat muuttuneet ... muistan sen ketjun missä IRIAD oli ketjun huonoin vitsi, ja nyt kaikki muut ovat niitä vitsejä IRIADiin verrattuna :P
- Lihamestari
Pistä se pullo suosiolla takaisin kaappiin. Avatarittomat, alle 150 viestiset kakarat pysyköön poissa.I Ride in a Dragon kirjoitti: kyllä, sanoissahan piilee itse vastaus. Mutta vaikka mieleni kuinka tekisi vastustaa vastausta, pitäisin silti mahdollisena, että tässä ei ole vastausta ensinäkään. Koska ennen vastausta pitää olla kysymys, eikä sellaista ole tässä, ellei oteta kysyä- sanaa mukaan. Joten en voi siis vastustaa vastausta vaan vastustan silkasta vastustuksen ilosta. Simple, isnt it?
Maailmojen Tuhoaja, Elävien Jumala, Taivaankannen Kannattaja, Vuori Kultainen,
ne nimiä on vain ja nimet otetaan nyt pois!
Jos kasvoillesi lankeat,
se mitä pelastaa?
Jos kasvoillesi lankeat,
se mitä pelastaa?
- laurentius
Myönnän kuuntelevani ja joskus jopa tottelevani.Thelacan kirjoitti:Kuinka moni räkänokkainen teiniääliö sinun mielestäsi kuuntelee yhtään mitään komentamista, hm?Draven kirjoitti:Jos ette kaipaa tänne jotakuta näistä vastikään tänne löytäneistä teiniääliöistä niin käskekää heidän pysyä poissa, ei pitäisi olla kovin vaikeaa.
Tosin en tiedä olenko räkänokkainen teiniääliö kuten asian ilmaisit.
Ehkä teini ja joskus hieman ääliö , mutta räkänokkainen en myönnä olevain ellei ole hieman flunssaa tai nuhaa.
Ja oho lihamestari epäsuorasti antoi minulle luvan (voiko hän tehdä näin?) olla täällä koska en täytä kumpaakaan määritelmää joilla hän kuvasi henkilöitä joita ei täällä suvaita.
Taas tuli kirjoitettua paljon(turhaa).
Mutta(ihana sana) lukekaa avatarini
We are returned!
- Hands_of_blue
Äläs nyt kannusta enää enempään spämmäämiseenLihamestari kirjoitti:Avatarittomat, alle 150 viestiset kakarat pysyköön poissa.
Saattaapi olla totta mutta yrittänyttä ei laiteta. Ja onhan kääliöillä puolellaan ilmeisesti ainakin yksi moderaattori, joka voisi pelotella pelottavilla rangaistuksilla. Nyt on ainakin nähty, että vittuileminen ei toimi koska joko sitä ei ymmärretä tai ei osata tai haluta ottaa tosissaan. You are doomed, DOOOOOMED!Thelacan kirjoitti:Kuinka moni räkänokkainen teiniääliö sinun mielestäsi kuuntelee yhtään mitään komentamista, hm?
Lihamestarilla ei ole mitään asiaa tänne; häntä ei suvaita täällä, joten hänen tarinakisatopikkeilijakriteereistään ei voida ottaa minkäänlaista ohjenuoraa täällä meluaville.laurentius kirjoitti: Ja oho lihamestari epäsuorasti antoi minulle luvan (voiko hän tehdä näin?) olla täällä koska en täytä kumpaakaan määritelmää joilla hän kuvasi henkilöitä joita ei täällä suvaita.![]()
- Lihamestari
Malliesimerkki negatiivisesta persoonasta.Karu kirjoitti: Lihamestarilla ei ole mitään asiaa tänne; häntä ei suvaita täällä,
Lue: angstiteinixgootti.
Maailmojen Tuhoaja, Elävien Jumala, Taivaankannen Kannattaja, Vuori Kultainen,
Jos kasvoillesi lankeat,
se mitä pelastaa?
Jos kasvoillesi lankeat,
se mitä pelastaa?