idea on laamaelaimen
linnaa on tehty noin 4h
ja linna on sitten tässä
Olen itse myös samaa mieltä aivan 100%. Itse ainakin pyrin aina mahdollisimman "realistiseen" peliympäristöön, ja joku leegojen siihen tuominen saa kaiken realistisuuden häviämään pelistä. "Paluu lapsuuteni leegolandiaan.."VJ kirjoitti:Eikös pelistä katoa kaikki visuaalinen nautinto kun kauniisti maalattujen ukkojen vieressä on tuommoinen mikäonkaan?
Joo, jos legopalikoita ei tuon kyhäelmän jälkeen meinaa käyttää niin voisihan ne nappulat hioa pois ja maalata sen.azuuh kirjoitti:mun mielestä toi lego linna idea on itsessään hyvä mutta ne voisi viedä vähän pidemmälle loppuun, elikkäs jos omistaa hiomakoneen niin hiois ne pienen näpykät missä lukee lego niin pois ja sit maalais linnan hienosti, 40k:hon sopisi iha pelkästään vaikka musta pohjamaali siihen linnan päälle... eli onhan noi hienoja mutta noi räikeet värit ei oikee sovi mun silmiin =)
wow! tuo on aika hyvä idea! paljos maksaa sokeri suurinpiirtein? erikeepperillä vaan kaikki yhteen ja maalaa citadelin maaleilla ja kun siihen kyllästyy,sen voi syödä. voi ehkä tulle vähän ripulia mut ei siihen kuole. paljon sokeripaketti (millasia ne sitten onkin) maksaa??HArri kirjoitti:Tai sitte ette pilaa palikoitanne vaa rakennatte linnan sokeripaloista!
kai tämä oli vitsi?Mälis kirjoitti:wow! tuo on aika hyvä idea! paljos maksaa sokeri suurinpiirtein? erikeepperillä vaan kaikki yhteen ja maalaa citadelin maaleilla ja kun siihen kyllästyy,sen voi syödä. voi ehkä tulle vähän ripulia mut ei siihen kuole. paljon sokeripaketti (millasia ne sitten onkin) maksaa??HArri kirjoitti:Tai sitte ette pilaa palikoitanne vaa rakennatte linnan sokeripaloista!
Ei itseasiassa. Kyllä siitä vois hienoki tulla.Garathor kirjoitti:kai tämä oli vitsi?Mälis kirjoitti:wow! tuo on aika hyvä idea! paljos maksaa sokeri suurinpiirtein? erikeepperillä vaan kaikki yhteen ja maalaa citadelin maaleilla ja kun siihen kyllästyy,sen voi syödä. voi ehkä tulle vähän ripulia mut ei siihen kuole. paljon sokeripaketti (millasia ne sitten onkin) maksaa??HArri kirjoitti:Tai sitte ette pilaa palikoitanne vaa rakennatte linnan sokeripaloista!