Mä en ole kauheasti seurannut tätä lego keskustelua, mutta te siis oikeasti pelaatte noiden kanssa? Ehkä mä olen sitten hiukan snobi, mutta en oikein ymmärrä pointtia. Eikös pelistä katoa kaikki visuaalinen nautinto kun kauniisti maalattujen ukkojen vieressä on tuommoinen mikäonkaan?
And they wonder how he dealt with stress so well..
VJ kirjoitti:Eikös pelistä katoa kaikki visuaalinen nautinto kun kauniisti maalattujen ukkojen vieressä on tuommoinen mikäonkaan?
Olen itse myös samaa mieltä aivan 100%. Itse ainakin pyrin aina mahdollisimman "realistiseen" peliympäristöön, ja joku leegojen siihen tuominen saa kaiken realistisuuden häviämään pelistä. "Paluu lapsuuteni leegolandiaan.."
Sinänsä. Nämä Lego linna jutut alkavat olla 40K aiheen rajamailla. Henk.koht olen sitä mieltä että niitä ei täällä galleriassa pitäisi suvaita, muuten täällä saattaa kohta esiintyä vaikka mitä Playmobil laitetta. Modit tehköön pätöksensä.
Moips
mun mielestä toi lego linna idea on itsessään hyvä mutta ne voisi viedä vähän pidemmälle loppuun, elikkäs jos omistaa hiomakoneen niin hiois ne pienen näpykät missä lukee lego niin pois ja sit maalais linnan hienosti, 40k:hon sopisi iha pelkästään vaikka musta pohjamaali siihen linnan päälle... eli onhan noi hienoja mutta noi räikeet värit ei oikee sovi mun silmiin =)
azuuh kirjoitti:mun mielestä toi lego linna idea on itsessään hyvä mutta ne voisi viedä vähän pidemmälle loppuun, elikkäs jos omistaa hiomakoneen niin hiois ne pienen näpykät missä lukee lego niin pois ja sit maalais linnan hienosti, 40k:hon sopisi iha pelkästään vaikka musta pohjamaali siihen linnan päälle... eli onhan noi hienoja mutta noi räikeet värit ei oikee sovi mun silmiin =)
Joo, jos legopalikoita ei tuon kyhäelmän jälkeen meinaa käyttää niin voisihan ne nappulat hioa pois ja maalata sen.
(ajatelkaas nyt jos Lego-firma ottaa herneen nenään kun niiden palikoita käytetään tuollaiseen väkivaltaiseen "hömppään". Vetoavat tekijänoikeuteen ja huh huh )
Joo ihan hienojahan nuo ovat, jos ei väritystä oteta huomioon. En tosin itse tollaista peliin mukaan ottaisi. Ja ei se legojen pilaaminen (hiominen, maalaaminen yms.) oikein tunnu järkevältä (vaikkei minulla mitään käyttöä legoille enää ole, mutta entisenä legomiehenä en raaski tuhota niitä ). Mieluummin rakentaa sitten ihan kunnollisen linnan jostain muusta materiaalista. Sitä paitsi jos ne legot maalaa ja sitten palikkoja lähtee vahingossa irti, niin maali varmaan lohkeilee ilkeästi.
Well, I know there is no true me. I am only inside of people who know my existence.
- Lain
Mutta MÄ keksin loisto idean. HIoo näppylät pois, SITTEN!! Liimaa koko paskan pahvin päälle. Sen jälkeen laittaa kittiä melkein kaikkiin paikkoihin niin se ei enää ollenkaan näytä legolinnalta, tietysti heti kun sen on pohjamaalannut. Jos pahvi alusta on iso niin sinne voi laittaa vaikka mettää. Mitä mieltä ootte tosta!
HArri kirjoitti:Tai sitte ette pilaa palikoitanne vaa rakennatte linnan sokeripaloista!
wow! tuo on aika hyvä idea! paljos maksaa sokeri suurinpiirtein? erikeepperillä vaan kaikki yhteen ja maalaa citadelin maaleilla ja kun siihen kyllästyy,sen voi syödä. voi ehkä tulle vähän ripulia mut ei siihen kuole. paljon sokeripaketti (millasia ne sitten onkin) maksaa??
HArri kirjoitti:Tai sitte ette pilaa palikoitanne vaa rakennatte linnan sokeripaloista!
wow! tuo on aika hyvä idea! paljos maksaa sokeri suurinpiirtein? erikeepperillä vaan kaikki yhteen ja maalaa citadelin maaleilla ja kun siihen kyllästyy,sen voi syödä. voi ehkä tulle vähän ripulia mut ei siihen kuole. paljon sokeripaketti (millasia ne sitten onkin) maksaa??
dyykätkää kaikki elintarvikemestojen roskikset, käykää tukuissa ja hommatkaa järjetön määrä sokeria (en usko, että kauheasti tulisi maksamaan kun tarpeeksi jaksaisi sitä sokeria etsiä), sitten erikeepperillä kiinni (jos haluaa jatkaa elintarvikkeilla pelleilyä niin käyttääkää tähän purukumia) sitten maalia (tai elintarvikeväriä) ja niin teillä on hieno candyland-linna johon voitte keksiä vielä hienon skenaarion ("empiren sotilaat eivät ole viikkoihin nähneet mitään makeaa ja pyytävät taikuriaan heittämään koko komppanian toiseen ulottuvuuteen, jossa kaikki on tehty sokerista, mutta sokerilinnaa puolustaa pahat sokeriörkit jotka ovat vaaleapunaisia ja pahasti häiriintyneitä"...)
Itsellä on ollut idea tehdä raunio liidun pätkistä. eli ne on neliömäisä ja helppoja käsitellä. On tässä 3 v aikana kertynyt eri määrä ns tynkiä joita ei voi hyötykäyttää työssä.
Ei tuo sokeripalaidea niin huono ole... vähän riippuu siitä miten maali ja sokeri reagois toistensa kanssa (alkaisko sulamaan). Mutta kuvitelkaapas nyt miltä se näyttäis maalattuna kiven väriseksi. Esim. sirkku sokeripalat on kuitenkin suhteessa figuihin ihan kivan järkäleen kokoisia ja vähän epätasaisia joten niistä vois värkätä aika aidon näköisen linnan jollekkin pahvialustalle jos siihen lisäis vielä muutaman puun jne.
Tietenkin idea sokerilinnasta on aluksi aika huvittava, mutta ei välttämättä tuhoon tuomittu...