Turhat löpinät!
Turhat löpinät!
Doddiii, nyt sitten tuli tämmönenkin topicci tehtyä. Ajattelisin näistä kahdesta asiasta selittää:
1. Mitäs teille tulee pukinkonttiin? Warhammereita, tai ihan mitä tahansa figuja?
2. Kapusta tulisi hyvä politiikko. Miksi? Selväsanainen, viisaita kommentteja ja kapun kanssa ei yksinkertaisesti voi väitellä. Nokkiinhan siinä tulee.
Tässä omasta mielestäni yksi hyvä kommentti puokin foorumilta. http://www.puolenkuunpelit.com/forum/vi ... 1&start=15
"99 % pelaajista ei edes tiedä, mitä on sota. Uutiset eivät kerro kuin murto-osan totuudesta. Näitä pelejä, joissa ei raiskata lapsia, polteta peltoja, hyökätä YK:n avustusjoukkojen kimppuun eikä pommiteta siviilejä, ei voi verrata sotaan."
1. Mitäs teille tulee pukinkonttiin? Warhammereita, tai ihan mitä tahansa figuja?
2. Kapusta tulisi hyvä politiikko. Miksi? Selväsanainen, viisaita kommentteja ja kapun kanssa ei yksinkertaisesti voi väitellä. Nokkiinhan siinä tulee.
Tässä omasta mielestäni yksi hyvä kommentti puokin foorumilta. http://www.puolenkuunpelit.com/forum/vi ... 1&start=15
"99 % pelaajista ei edes tiedä, mitä on sota. Uutiset eivät kerro kuin murto-osan totuudesta. Näitä pelejä, joissa ei raiskata lapsia, polteta peltoja, hyökätä YK:n avustusjoukkojen kimppuun eikä pommiteta siviilejä, ei voi verrata sotaan."
(\__/)
(='.'=)
('.') ('.')
This is Bunny. Copy and paste Bunny into your signature to help him gain world domination!
(='.'=)
('.') ('.')
This is Bunny. Copy and paste Bunny into your signature to help him gain world domination!
- Master Calgar
Erax, ja minä kun luulin että sinulla oli tarkoitus nuoleskella kapua, mutta menetti hieman ruskean kielen ideaa tuo "Kapusta tulisi hyvä poliitikko"... eihän tuo imartelulta kuulosta 
Ja pukin konttiin taitaa tulla muutama battlesuit taulla. Muuten ei warhammereita tipu. Nuokin ihan vain tavallaan "tuliaisostoskunmuutaeikeksinyt" hässäkkä.
Ja voiko kukaan tosissaan tietää, mitä sota on, jos sitä ei itse ole kokenut? Kyllähän nuo asiat ovat tiedossa, että sodassa raakuus on "kunniaa" ja sitä tapahtuu, mutta miten sitä pieni ihminen täällä turvallisessa valtiossa voi oikeasti käsittää sodan kauheutta ilman kokematta? Ei voikkaan. Erax, vaikka tiedostaisitkin itse nuo seikat, mitä raaka sota pitää sisällään, et silti tiedä siitä mitään itsekkään, kuten en myöskään minä. ELLET sitten ole ollut keskellä tuota kaikkea.
Ja pukin konttiin taitaa tulla muutama battlesuit taulla. Muuten ei warhammereita tipu. Nuokin ihan vain tavallaan "tuliaisostoskunmuutaeikeksinyt" hässäkkä.
Ja voiko kukaan tosissaan tietää, mitä sota on, jos sitä ei itse ole kokenut? Kyllähän nuo asiat ovat tiedossa, että sodassa raakuus on "kunniaa" ja sitä tapahtuu, mutta miten sitä pieni ihminen täällä turvallisessa valtiossa voi oikeasti käsittää sodan kauheutta ilman kokematta? Ei voikkaan. Erax, vaikka tiedostaisitkin itse nuo seikat, mitä raaka sota pitää sisällään, et silti tiedä siitä mitään itsekkään, kuten en myöskään minä. ELLET sitten ole ollut keskellä tuota kaikkea.
RC helikopteri myynnissä: viewtopic.php?f=99&t=105910
Khrm. Kapu tuon sanoi puokissa, en minämastercalgar kirjoitti: Ja voiko kukaan tosissaan tietää, mitä sota on, jos sitä ei itse ole kokenut? Kyllähän nuo asiat ovat tiedossa, että sodassa raakuus on "kunniaa" ja sitä tapahtuu, mutta miten sitä pieni ihminen täällä turvallisessa valtiossa voi oikeasti käsittää sodan kauheutta ilman kokematta? Ei voikkaan. Erax, vaikka tiedostaisitkin itse nuo seikat, mitä raaka sota pitää sisällään, et silti tiedä siitä mitään itsekkään, kuten en myöskään minä. ELLET sitten ole ollut keskellä tuota kaikkea.
(\__/)
(='.'=)
('.') ('.')
(='.'=)
('.') ('.')
Re: Turhat löpinät!
Maalaamatonta roinaa on niin paljon, ettei iske ostaa lisää. Sukulaisilta ei tartte enää vinkua mitään sen takia, ettei olisi ite varaa ostaa. Tuokoot vaan suklaalevyjä ja viinipulloja.Erax kirjoitti: 1. Mitäs teille tulee pukinkonttiin? Warhammereita, tai ihan mitä tahansa figuja?
Kaikella kunnioituksella herra Kapitääniä kohtaan, hän on aivan liian suorasukainen poliitikoksi.
Poliitikolle on tärkeintä olla miellyttävä ja pystyä puhumaan vastaamatta itse kysymykseen (liittyy edelliseen).
Sitä paitsi, miksi kukaan edes haluaisi poliitikoksi?
//Mx
Re: Turhat löpinät!
Pääsee korottamaan palkkaansa kahdesti vuodessa, painamaan nappulaa jos jaksaa tulla paikalle, ja pärstän joka lyhtypylvääseen ja lehtihyllyyn.maxxon kirjoitti:
Sitä paitsi, miksi kukaan edes haluaisi poliitikoksi?