"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Turhat löpinät!

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
Erax

Turhat löpinät!

Viesti Kirjoittaja Erax »

Doddiii, nyt sitten tuli tämmönenkin topicci tehtyä. Ajattelisin näistä kahdesta asiasta selittää:

1. Mitäs teille tulee pukinkonttiin? Warhammereita, tai ihan mitä tahansa figuja?

2. Kapusta tulisi hyvä politiikko. Miksi? Selväsanainen, viisaita kommentteja ja kapun kanssa ei yksinkertaisesti voi väitellä. Nokkiinhan siinä tulee.

Tässä omasta mielestäni yksi hyvä kommentti puokin foorumilta. http://www.puolenkuunpelit.com/forum/vi ... 1&start=15

"99 % pelaajista ei edes tiedä, mitä on sota. Uutiset eivät kerro kuin murto-osan totuudesta. Näitä pelejä, joissa ei raiskata lapsia, polteta peltoja, hyökätä YK:n avustusjoukkojen kimppuun eikä pommiteta siviilejä, ei voi verrata sotaan."
(\__/)
(='.'=)
('.') ('.')
This is Bunny. Copy and paste Bunny into your signature to help him gain world domination!
Jamo

Viesti Kirjoittaja Jamo »

1. No hammereita ei pukin konttiin tule, kun sukulaiset eivät sellaisia osaa ostaa. Eli rahaa taitaa tulla ja ehkä jotain vaatetta. Itselleni ostin uuden mp3 soittimen joululahjaksi.
...
Master Calgar

Viesti Kirjoittaja Master Calgar »

Erax, ja minä kun luulin että sinulla oli tarkoitus nuoleskella kapua, mutta menetti hieman ruskean kielen ideaa tuo "Kapusta tulisi hyvä poliitikko"... eihän tuo imartelulta kuulosta ;)

Ja pukin konttiin taitaa tulla muutama battlesuit taulla. Muuten ei warhammereita tipu. Nuokin ihan vain tavallaan "tuliaisostoskunmuutaeikeksinyt" hässäkkä.

Ja voiko kukaan tosissaan tietää, mitä sota on, jos sitä ei itse ole kokenut? Kyllähän nuo asiat ovat tiedossa, että sodassa raakuus on "kunniaa" ja sitä tapahtuu, mutta miten sitä pieni ihminen täällä turvallisessa valtiossa voi oikeasti käsittää sodan kauheutta ilman kokematta? Ei voikkaan. Erax, vaikka tiedostaisitkin itse nuo seikat, mitä raaka sota pitää sisällään, et silti tiedä siitä mitään itsekkään, kuten en myöskään minä. ELLET sitten ole ollut keskellä tuota kaikkea.
RC helikopteri myynnissä: viewtopic.php?f=99&t=105910
opootti
Paikkakunta: Helsingin Jollas (kaupungin vuokrakämppä porhojen keskellä)

Viesti Kirjoittaja opootti »

2. Kaikella kunnioituksella herra Kapteenia kohtaan.

Kapusta ei voi tulla poliitikkoa, koska hän ei ole vastuuta pakoileva, ei anna epäselviä kommentteja eikä hänen kanssaan voi neuvotella. ;)
...ja sit siel oli muitakin ja mä ajattelin...
witchman

Viesti Kirjoittaja witchman »

1. Pukki tuo bretonnian Man-At-Arms boxin, tosin jouduin sen itse ostamaan, ja noihan on sitten ensimmäiset warhammerit jotka omistan.
Tosin luulen että ensimmäiseen peliin menee ikuisuus sillä tarkoitus on ainakin aluksi vaan maalailla figuureja ja suunnitella / tehdä diodraamaa aiheesta.
Erax

Viesti Kirjoittaja Erax »

mastercalgar kirjoitti: Ja voiko kukaan tosissaan tietää, mitä sota on, jos sitä ei itse ole kokenut? Kyllähän nuo asiat ovat tiedossa, että sodassa raakuus on "kunniaa" ja sitä tapahtuu, mutta miten sitä pieni ihminen täällä turvallisessa valtiossa voi oikeasti käsittää sodan kauheutta ilman kokematta? Ei voikkaan. Erax, vaikka tiedostaisitkin itse nuo seikat, mitä raaka sota pitää sisällään, et silti tiedä siitä mitään itsekkään, kuten en myöskään minä. ELLET sitten ole ollut keskellä tuota kaikkea.
Khrm. Kapu tuon sanoi puokissa, en minä :p
(\__/)
(='.'=)
('.') ('.')
This is Bunny. Copy and paste Bunny into your signature to help him gain world domination!
maxxon
Viesti:

Re: Turhat löpinät!

Viesti Kirjoittaja maxxon »

Erax kirjoitti: 1. Mitäs teille tulee pukinkonttiin? Warhammereita, tai ihan mitä tahansa figuja?
Maalaamatonta roinaa on niin paljon, ettei iske ostaa lisää. Sukulaisilta ei tartte enää vinkua mitään sen takia, ettei olisi ite varaa ostaa. Tuokoot vaan suklaalevyjä ja viinipulloja.

2. Kapusta tulisi hyvä politiikko. Miksi? Selväsanainen, viisaita kommentteja ja kapun kanssa ei yksinkertaisesti voi väitellä. Nokkiinhan siinä tulee.
Kaikella kunnioituksella herra Kapitääniä kohtaan, hän on aivan liian suorasukainen poliitikoksi.

Poliitikolle on tärkeintä olla miellyttävä ja pystyä puhumaan vastaamatta itse kysymykseen (liittyy edelliseen).

Sitä paitsi, miksi kukaan edes haluaisi poliitikoksi?
//Mx
Oberon

Re: Turhat löpinät!

Viesti Kirjoittaja Oberon »

maxxon kirjoitti:
Sitä paitsi, miksi kukaan edes haluaisi poliitikoksi?
Pääsee korottamaan palkkaansa kahdesti vuodessa, painamaan nappulaa jos jaksaa tulla paikalle, ja pärstän joka lyhtypylvääseen ja lehtihyllyyn. :roll:
MYYN CSM&DA-armeijaa!

"Tervetuloa Orivedelle pelaamaan. Täällä sorsankin saa piiloon."
camoflame

Viesti Kirjoittaja camoflame »

1. Toivon ainakin ettei tule hammeria konttiin, on jo tarpeeksi kaapeissa tai tulossa.

2. Pidetään kapu siellä missä sitä tarvitaan, eli täällä.

Hyvät joulut vaan sotulaisille.
It's not whether you win or lose, it's how you play the game, right?
Matti
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Matti »

Turhilla löpinöillä on aika usein sellainen kohtalo, kuin lukko. Niin tälläkin. Etenkin kohta 2. varmisti kohtalon. Turhan turhaa löpinää.

Abloy.
“When you aim for perfection, you discover it’s a moving target.” – George Fischer
Lukittu

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”