Ja havuja perkele. Jouluja minunkin puolesta. Tosin ei näille ali-ihmisille.Ganelon kirjoitti:Tukehtukaa kinkkuihinne. <3
-Nilarakh
DeathWizard kirjoitti:Sitä samaa.
Tukehtukaa niiden lahjapapereidenne alle... <3 <3 <3 <3
niin on.Allath kirjoitti:Joulu on kiva
Diogenes kirjoitti:Mutta on ne ajat muuttuneet ... muistan sen ketjun missä IRIAD oli ketjun huonoin vitsi, ja nyt kaikki muut ovat niitä vitsejä IRIADiin verrattuna :P
hyvää joulua goblinoidille!I Ride in a Dragon kirjoitti:niin on.Allath kirjoitti:Joulu on kiva
**
Jos minä olen neljännneksi säälittävin peelo (voi kiitos... *huokaus*) ja trollslayer ja necronlord ovat ensimmäiseksi ja toiseksi säälittävimmät peelot, niin kuka on kolmanneksi säälittävin?
Vai murskaako sittenkään?Karu kirjoitti:Joulu on kiva. Väärinluulijat murskaa ristiltä nousseen joulupukkisaatanan rautakoura.
Kiitoksia. Jouluntoivotuksesta. Eikös minulle jo aikaisemminkin toivotettu hyvät joulut?Blackguard kirjoitti:hyvää joulua goblinoidille!I Ride in a Dragon kirjoitti: Jos minä olen neljännneksi säälittävin peelo (voi kiitos... *huokaus*) ja trollslayer ja necronlord ovat ensimmäiseksi ja toiseksi säälittävimmät peelot, niin kuka on kolmanneksi säälittävin?
Jos tämä pitäisi paikkansa, olisi lähes jokainen tälle topikille kirjoittava henkilö "peelo". Luuletko, että letkautuksesi ei ärsyttänyt minua? Voisin siis sanoa, että olet mitä luultavimmin peelo (inhoan tuota sanaa..)."Sanalla peelo tarkoitetaan IRC:ssä tai Internetin keskustelupalstoilla ja uutisryhmissä tahallisesti (tai tahattomastikin) muita käyttäytymisellään ärsyttävää ihmistä."
Mistähän Korpelan sivuilta taas tuonkin kuvauksen revit. No, ymmärtäisit(te) asian, jos olisitte joskus itse netissä keskustelleet alkuperäisen, aidon ja oikean Mr. P. Elon kanssa. Veikkaisin että kukaan teistä ei ole.Goblinoid kirjoitti:Jos tämä pitäisi paikkansa, olisi lähes jokainen tälle topikille kirjoittava henkilö "peelo". Luuletko, että letkautuksesi ei ärsyttänyt minua? Voisin siis sanoa, että olet mitä luultavimmin peelo (inhoan tuota sanaa..)."Sanalla peelo tarkoitetaan IRC:ssä tai Internetin keskustelupalstoilla ja uutisryhmissä tahallisesti (tai tahattomastikin) muita käyttäytymisellään ärsyttävää ihmistä."
Miltä sitten tuntuu kun tuo virtuaalipeniksenlaajentajasi roikkuu tämän nimimerkin alla?Viikate kirjoitti:Hajotkaa jouluun, kaikki! Syökää vaikka liikaa tai pitäkää niin hauskaa, että ette palaa enää koskaan, niin mä voitan tän kisan helpommin. Vaikka tiettyhän mä sen voitan kuitenkin, niin.