"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Tarinakisa 2007 - alustava keskustelu

Onko kynä (tai näppäimistö) miekkaa mahtavampi? Tule ja todista, että näin on - muuten emme usko.
Nilarakh
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Nilarakh »

Ganelon kirjoitti:Tukehtukaa kinkkuihinne. <3
Ja havuja perkele. Jouluja minunkin puolesta. Tosin ei näille ali-ihmisille.

-Nilarakh
"ytimekäs ja hyvä *näyttää vaemman sormen peukaloa*" - Hovinarri

Cynae-aeaelioe
Skrixqueek
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Skrixqueek »

Saatte minultakin joululahjaksi kiveshymiöitä.

<3 <3 <3 <3 <3

Noin. Siinä on aika läjä kasseja.
Hyvää Kwanzaa ja iloista Jeesuksen siittimen silpomisen muistojuhlaa.
DeathWizard
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja DeathWizard »

Sitä samaa.

Tukehtukaa niiden lahjapapereidenne alle... <3 <3 <3 <3
-Mikäpä pahan tappaisi?
Allath

Viesti Kirjoittaja Allath »

DeathWizard kirjoitti:Sitä samaa.

Tukehtukaa niiden lahjapapereidenne alle... <3 <3 <3 <3

Joulu on kiva, koitetaan nauttia siitä. Tuo tukehtumisjuttu kun vanheni jo...

Ja jos taso laskee ja se on itsestäänselvyys, niin tulisiko asialle tehdä jotain?

PS: Tätä on nyt editoitu kun en halunnutkaan olla ilkeä.
Kynä-ääliö
Rectunator

Viesti Kirjoittaja Rectunator »

Haista sinä Allath nuo kiveshymiöt. Joulu ei ole ollut iloinen juhla ikinä. Jo lapsena sai kärsiä niistä ahdistavista kauluksista, kauheista neuleista, hienoista housuista ja kaikesta muusta paskasta mitä vanhemmat pakottavat pitämään juhlapäivänä. Ja lahjat? Voin laskea ne kerrat jolloin olen saanu haluamani lahjan yhden käden sormilla. Kaikki se perkeleen stressi, ramppaaminen ja tekopyhien sukulaisten tapaaminen muka iloisena on kaukana minun käsityksestäni ilosta.
"For the love of god and all that is holy, MY ANUS IS BLEEDING!!!"

Kynä-ääliö
WHAM
Viesti:

Viesti Kirjoittaja WHAM »

Hyvä rectu! Allekirjoitan ja tuen tätä näkökantaa koko sydämestäni! Hallelujah!

Jouluna kuuluu syödä kepappia ja vetää muumilimpparia, ja ihan vaan olla.
This galaxy is full of hidden secrets. It takes a vivid imagination and some pure insanity to uncover them all, yet the cost to ones sanity in uncovering them is... immense...
IRiaD
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja IRiaD »

Allath kirjoitti:Joulu on kiva
niin on.

**

Jos minä olen neljännneksi säälittävin peelo (voi kiitos... *huokaus*) ja trollslayer ja necronlord ovat ensimmäiseksi ja toiseksi säälittävimmät peelot, niin kuka on kolmanneksi säälittävin?
Diogenes kirjoitti:Mutta on ne ajat muuttuneet ... muistan sen ketjun missä IRIAD oli ketjun huonoin vitsi, ja nyt kaikki muut ovat niitä vitsejä IRIADiin verrattuna :P
Blackguard

Viesti Kirjoittaja Blackguard »

I Ride in a Dragon kirjoitti:
Allath kirjoitti:Joulu on kiva
niin on.

**

Jos minä olen neljännneksi säälittävin peelo (voi kiitos... *huokaus*) ja trollslayer ja necronlord ovat ensimmäiseksi ja toiseksi säälittävimmät peelot, niin kuka on kolmanneksi säälittävin?
hyvää joulua goblinoidille!
"Jazz on imperialistien ideologinen ase vallankumouksellisten kansojen degeneroimiseksi." - Kim Il Sung
Karu

Viesti Kirjoittaja Karu »

Joulu on kiva. Väärinluulijat murskaa ristiltä nousseen joulupukkisaatanan rautakoura.
Lihamestari

Viesti Kirjoittaja Lihamestari »

Karu kirjoitti:Joulu on kiva. Väärinluulijat murskaa ristiltä nousseen joulupukkisaatanan rautakoura.
Vai murskaako sittenkään?
Maailmojen Tuhoaja, Elävien Jumala, Taivaankannen Kannattaja, Vuori Kultainen,
ne nimiä on vain ja nimet otetaan nyt pois!
Jos kasvoillesi lankeat,
se mitä pelastaa?
Goblinoid

Viesti Kirjoittaja Goblinoid »

Blackguard kirjoitti:
I Ride in a Dragon kirjoitti: Jos minä olen neljännneksi säälittävin peelo (voi kiitos... *huokaus*) ja trollslayer ja necronlord ovat ensimmäiseksi ja toiseksi säälittävimmät peelot, niin kuka on kolmanneksi säälittävin?
hyvää joulua goblinoidille!
Kiitoksia. Jouluntoivotuksesta. Eikös minulle jo aikaisemminkin toivotettu hyvät joulut?
"Sanalla peelo tarkoitetaan IRC:ssä tai Internetin keskustelupalstoilla ja uutisryhmissä tahallisesti (tai tahattomastikin) muita käyttäytymisellään ärsyttävää ihmistä."
Jos tämä pitäisi paikkansa, olisi lähes jokainen tälle topikille kirjoittava henkilö "peelo". Luuletko, että letkautuksesi ei ärsyttänyt minua? Voisin siis sanoa, että olet mitä luultavimmin peelo (inhoan tuota sanaa..).

Tarkoitukseni ei ollut tällä viestillä ärsyttää ketään, mutta luultavasti viesti ärsytti jotakuta (eli ärsytin tahattomasti). Joten olen siis itsekkin peelo(!).
Mukana Sotavasaran foorumeilla jo kymmenen vuoden ajan.
Thelacan
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Thelacan »

Bläkkis on peelo. Siinä ei ole mitään uutta.
- Kynä-ääliö
Grond

Viesti Kirjoittaja Grond »

Goblinoid kirjoitti:
"Sanalla peelo tarkoitetaan IRC:ssä tai Internetin keskustelupalstoilla ja uutisryhmissä tahallisesti (tai tahattomastikin) muita käyttäytymisellään ärsyttävää ihmistä."
Jos tämä pitäisi paikkansa, olisi lähes jokainen tälle topikille kirjoittava henkilö "peelo". Luuletko, että letkautuksesi ei ärsyttänyt minua? Voisin siis sanoa, että olet mitä luultavimmin peelo (inhoan tuota sanaa..).
Mistähän Korpelan sivuilta taas tuonkin kuvauksen revit. No, ymmärtäisit(te) asian, jos olisitte joskus itse netissä keskustelleet alkuperäisen, aidon ja oikean Mr. P. Elon kanssa. Veikkaisin että kukaan teistä ei ole.
Viikate
Sotavasaran WH40k-tarinamestari

Viesti Kirjoittaja Viikate »

Hajotkaa jouluun, kaikki! Syökää vaikka liikaa tai pitäkää niin hauskaa, että ette palaa enää koskaan, niin mä voitan tän kisan helpommin. Vaikka tiettyhän mä sen voitan kuitenkin, niin.
"Ja tarkemmin silmäillen löydykkään ei mitään naurettavaa"
Saunis

Viesti Kirjoittaja Saunis »

Viikate kirjoitti:Hajotkaa jouluun, kaikki! Syökää vaikka liikaa tai pitäkää niin hauskaa, että ette palaa enää koskaan, niin mä voitan tän kisan helpommin. Vaikka tiettyhän mä sen voitan kuitenkin, niin.
Miltä sitten tuntuu kun tuo virtuaalipeniksenlaajentajasi roikkuu tämän nimimerkin alla?
"Viimeisin vierailu: To 25.12.2012 16:47"
WHAM
Viesti:

Se on nyt sitten joulu! Ho-ho-ho! Hö...
This galaxy is full of hidden secrets. It takes a vivid imagination and some pure insanity to uncover them all, yet the cost to ones sanity in uncovering them is... immense...
QQ3

Viesti Kirjoittaja QQ3 »

WHAM kirjoitti:Se on nyt sitten joulu! Ho-ho-ho! Hö...
Masentavaa...
WHAM
Viesti:

Olin eka jouluaaton puolella hyvää joulua vasarassa toivottanut. Tällainen omistautuminen sotavasaralle on jo puoli voittoa turinakisassa!
laurentius

Viesti Kirjoittaja laurentius »

WHAM kirjoitti:Olin eka jouluaaton puolella hyvää joulua vasarassa toivottanut. Tällainen omistautuminen sotavasaralle on jo puoli voittoa turinakisassa!
Saat ääneni, vain sen takia, että olit ensimäinen.
Jouluja vaan sinullekin.
We are returned!
Hän itse

Viesti Kirjoittaja Hän itse »

Ei helvetti Lumiukko aina koskettaa.
"Watch my back" , sanoi kyttyräselkä.
Lukittu

Palaa sivulle “Tarinat ja novellit”