Kanataako ostaa forgeworld sivulta ostaa
Kanataako ostaa forgeworld sivulta ostaa
kanataako täältä forgeworld sivulta ostaa demon hunters robotti ja tankin ohjaaja?
Viimeksi muokannut waloks, Ti 26.12.2006 01:58. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kannattaa, mikäli haluat normaali huomattavasti tyylikkäämmän dredin ja tankinkomentajan, nämä tosin maksavat huomattavasti enemmän.
Itse ostaisin ihan normidredin ja konffaisin siitä DH:lle sopivan. Sama juttu tankinkomentajalle.
PS. Kannattaa kiinnittää huomioita tekstin oikeinkirjoitukseen ja topicin otsikkoon.
Itse ostaisin ihan normidredin ja konffaisin siitä DH:lle sopivan. Sama juttu tankinkomentajalle.
PS. Kannattaa kiinnittää huomioita tekstin oikeinkirjoitukseen ja topicin otsikkoon.
Jos nyt vaikka tällä onnistuisi kurssimuunto: http://www.xe.net/ucc/
Nuo forgen rojut on vähän vaikeampia kasata ja hauraampiakin ku normaalit figut, joten jos ei oikeinkirjoitus onnistu niin tuskin onnistuu resiinifigujenkaan toteuttaminen niiden ansaitsemalle tasolle. :I
Oikeesti noi figut on sellasia kultakimpaleita, että jälkeenpäin harmittaa jos tuli hutiloitua yhtään kasaamisessa taikka maalaamisessa. Tosin jos rahaa löytyy niin eikai sitten harmita juuri mikään.
Oikeesti noi figut on sellasia kultakimpaleita, että jälkeenpäin harmittaa jos tuli hutiloitua yhtään kasaamisessa taikka maalaamisessa. Tosin jos rahaa löytyy niin eikai sitten harmita juuri mikään.
- The Captain
- Valvoja
No ei ne sen kalliimpia ole kuin GW:lläkään, tai ainakin itse ostin eräitä figuja Forgelta (joita myös GW myy), ja ne olivat jostain kumman syystä halvempia mitä GW:n vastineet. Tosin Forgen kamoissa ei ole tullut viellä kertaakaan baseja mukana (ostin 4 servoskullia, hinta 4£, postikulujakaan ei tullut [kiitos sen, että se oli ryhmätilaus, ja muut tilasivat vähän enemmän])...Maelis kirjoitti:Nuo forgen rojut on vähän vaikeampia kasata ja hauraampiakin ku normaalit figut, joten jos ei oikeinkirjoitus onnistu niin tuskin onnistuu resiinifigujenkaan toteuttaminen niiden ansaitsemalle tasolle. :I
En puhu höpöjä. Ainakaan tietääkseni. Ei se euroaikana ole mihinkään koskaan minusta muuttunut... Aina se on samalla muutoksella muutettu euroihin kun olen jotain punta-kamaa hankkinut.The Captain kirjoitti:Ettet nyt puhuisi höpöjä?arska_a kirjoitti:Koska Euro on aina samassa suhteessa puntaan, on yksi punta AINA 1.5 euroa. Ei tarvita siis mitään kurssitietoja...
"Alakuloisesta perseestä ei tule iloista pierua"
-Martin Luther
-Martin Luther
kyllä puhut ei se aina sama ole. Tällähetkellä punta on 1.48250 euroa.arska_a kirjoitti:En puhu höpöjä. Ainakaan tietääkseni. Ei se euroaikana ole mihinkään koskaan minusta muuttunut... Aina se on samalla muutoksella muutettu euroihin kun olen jotain punta-kamaa hankkinut.The Captain kirjoitti:Ettet nyt puhuisi höpöjä?arska_a kirjoitti:Koska Euro on aina samassa suhteessa puntaan, on yksi punta AINA 1.5 euroa. Ei tarvita siis mitään kurssitietoja...
forgeworldin sivuiltakin löyty tämmönen...
forgeworld kirjoitti:Nykyisen vaihtokurssin voit varmistaa omalta pankiltasi tai voit myös käydä tarkistamassa vaitokurssin osoitteessa http://www.xe.com.
big or small,we loot it all.hmph..
- The Captain
- Valvoja
Kummasti se Euroopan keskuspankki tuota kurssia edelleen ahkerasti päivittelee. Tuskin vain lämpimikseen.arska_a kirjoitti:En puhu höpöjä. Ainakaan tietääkseni. Ei se euroaikana ole mihinkään koskaan minusta muuttunut... Aina se on samalla muutoksella muutettu euroihin kun olen jotain punta-kamaa hankkinut.The Captain kirjoitti:Ettet nyt puhuisi höpöjä?arska_a kirjoitti:Koska Euro on aina samassa suhteessa puntaan, on yksi punta AINA 1.5 euroa. Ei tarvita siis mitään kurssitietoja...
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.
- Gorkiporki
- Sotavasaran Maalaajamestari 2008
Niin no. Paketti Kriegin kuolonkaartia on 32£ (10 figua). Vertailun vuoksi paketti Vostroyalaisia maksaa 20 puntaa ja ukkoja tulee myös 10, kun taas 20 cadianin paketti on 18£.Ratovaari kirjoitti:[
No ei ne sen kalliimpia ole kuin GW:lläkään, tai ainakin itse ostin eräitä figuja Forgelta (joita myös GW myy), ja ne olivat jostain kumman syystä halvempia mitä GW:n vastineet. Tosin Forgen kamoissa ei ole tullut viellä kertaakaan baseja mukana (ostin 4 servoskullia, hinta 4£, postikulujakaan ei tullut [kiitos sen, että se oli ryhmätilaus, ja muut tilasivat vähän enemmän])...
Eri valmistusmateriaali, mutta silti. Ei se niin halpaa ole rakentaa vaikka Death Korps armeijaa.
Modern cars - they all look like electric shavers.
Punta siis ei ole kytköksissä euroon ja sen kurssi vaihtelee oman mielensä mukaan, mutta hyvin todennäköisesti sen kurssi euroon nähden tulee pitkään olemaan hyvin lähellä 1.5:ttä, joten tuolla käännöksellä pärjää aika pitkään.The Captain kirjoitti:Kummasti se Euroopan keskuspankki tuota kurssia edelleen ahkerasti päivittelee. Tuskin vain lämpimikseen.arska_a kirjoitti:En puhu höpöjä. Ainakaan tietääkseni. Ei se euroaikana ole mihinkään koskaan minusta muuttunut... Aina se on samalla muutoksella muutettu euroihin kun olen jotain punta-kamaa hankkinut.The Captain kirjoitti:Ettet nyt puhuisi höpöjä?arska_a kirjoitti:Koska Euro on aina samassa suhteessa puntaan, on yksi punta AINA 1.5 euroa. Ei tarvita siis mitään kurssitietoja...
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Näyttää tosiaan siltä että olen väärässä. Pieni ero on kuitenkin eri asia kuin tasan 1.5. Pitääpä etsiä käsiin se joka on vastuussa minulle syötetystä soopasta...Silveri kirjoitti:Punta siis ei ole kytköksissä euroon ja sen kurssi vaihtelee oman mielensä mukaan, mutta hyvin todennäköisesti sen kurssi euroon nähden tulee pitkään olemaan hyvin lähellä 1.5:ttä, joten tuolla käännöksellä pärjää aika pitkään.The Captain kirjoitti:Kummasti se Euroopan keskuspankki tuota kurssia edelleen ahkerasti päivittelee. Tuskin vain lämpimikseen.arska_a kirjoitti:En puhu höpöjä. Ainakaan tietääkseni. Ei se euroaikana ole mihinkään koskaan minusta muuttunut... Aina se on samalla muutoksella muutettu euroihin kun olen jotain punta-kamaa hankkinut.The Captain kirjoitti: Ettet nyt puhuisi höpöjä?
"Alakuloisesta perseestä ei tule iloista pierua"
-Martin Luther
-Martin Luther