"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Kanataako ostaa forgeworld sivulta ostaa

Aloittelijatason kysymykset miniatyyrien maalaamisesta, kokoamisesta tai maaston rakentamisesta.
waloks

Kanataako ostaa forgeworld sivulta ostaa

Viesti Kirjoittaja waloks »

kanataako täältä forgeworld sivulta ostaa demon hunters robotti ja tankin ohjaaja?
Viimeksi muokannut waloks, Ti 26.12.2006 01:58. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
WolfMan

Viesti Kirjoittaja WolfMan »

Kannattaa, mikäli haluat normaali huomattavasti tyylikkäämmän dredin ja tankinkomentajan, nämä tosin maksavat huomattavasti enemmän.

Itse ostaisin ihan normidredin ja konffaisin siitä DH:lle sopivan. Sama juttu tankinkomentajalle.

PS. Kannattaa kiinnittää huomioita tekstin oikeinkirjoitukseen ja topicin otsikkoon.
waloks

???????

Viesti Kirjoittaja waloks »

Paljon on 6£ dollaria euroissa?
Tuulos

Viesti Kirjoittaja Tuulos »

Jos nyt vaikka tällä onnistuisi kurssimuunto: http://www.xe.net/ucc/
Tom_Gore

Viesti Kirjoittaja Tom_Gore »

Kannattaa huomata että 6£ ei ole dollareita vaan puntia, joiden ero on hyvinkin suuri.
This world is not so vast that it could conceal the bones of my enemies. Instead I will pile them so high even their gods weep at the sight.
- Lord Assassin Morghoul
arska_a
Viesti:

Viesti Kirjoittaja arska_a »

Koska Euro on aina samassa suhteessa puntaan, on yksi punta AINA 1.5 euroa. Ei tarvita siis mitään kurssitietoja...
"Alakuloisesta perseestä ei tule iloista pierua"
-Martin Luther
Maelis

Viesti Kirjoittaja Maelis »

Nuo forgen rojut on vähän vaikeampia kasata ja hauraampiakin ku normaalit figut, joten jos ei oikeinkirjoitus onnistu niin tuskin onnistuu resiinifigujenkaan toteuttaminen niiden ansaitsemalle tasolle. :I
Oikeesti noi figut on sellasia kultakimpaleita, että jälkeenpäin harmittaa jos tuli hutiloitua yhtään kasaamisessa taikka maalaamisessa. Tosin jos rahaa löytyy niin eikai sitten harmita juuri mikään.
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

arska_a kirjoitti:Koska Euro on aina samassa suhteessa puntaan, on yksi punta AINA 1.5 euroa. Ei tarvita siis mitään kurssitietoja...
Ettet nyt puhuisi höpöjä?
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Ratovaari

Viesti Kirjoittaja Ratovaari »

Maelis kirjoitti:Nuo forgen rojut on vähän vaikeampia kasata ja hauraampiakin ku normaalit figut, joten jos ei oikeinkirjoitus onnistu niin tuskin onnistuu resiinifigujenkaan toteuttaminen niiden ansaitsemalle tasolle. :I
Oikeesti noi figut on sellasia kultakimpaleita, että jälkeenpäin harmittaa jos tuli hutiloitua yhtään kasaamisessa taikka maalaamisessa. Tosin jos rahaa löytyy niin eikai sitten harmita juuri mikään.
No ei ne sen kalliimpia ole kuin GW:lläkään, tai ainakin itse ostin eräitä figuja Forgelta (joita myös GW myy), ja ne olivat jostain kumman syystä halvempia mitä GW:n vastineet. Tosin Forgen kamoissa ei ole tullut viellä kertaakaan baseja mukana (ostin 4 servoskullia, hinta 4£, postikulujakaan ei tullut [kiitos sen, että se oli ryhmätilaus, ja muut tilasivat vähän enemmän])...
arska_a
Viesti:

The Captain kirjoitti:
arska_a kirjoitti:Koska Euro on aina samassa suhteessa puntaan, on yksi punta AINA 1.5 euroa. Ei tarvita siis mitään kurssitietoja...
En puhu höpöjä. Ainakaan tietääkseni. Ei se euroaikana ole mihinkään koskaan minusta muuttunut... Aina se on samalla muutoksella muutettu euroihin kun olen jotain punta-kamaa hankkinut.
-Martin Luther
gawd

Viesti Kirjoittaja gawd »

arska_a kirjoitti:
The Captain kirjoitti:
En puhu höpöjä. Ainakaan tietääkseni. Ei se euroaikana ole mihinkään koskaan minusta muuttunut... Aina se on samalla muutoksella muutettu euroihin kun olen jotain punta-kamaa hankkinut.
kyllä puhut ei se aina sama ole. Tällähetkellä punta on 1.48250 euroa.

forgeworldin sivuiltakin löyty tämmönen...
forgeworld kirjoitti:Nykyisen vaihtokurssin voit varmistaa omalta pankiltasi tai voit myös käydä tarkistamassa vaitokurssin osoitteessa http://www.xe.com.
big or small,we loot it all.hmph..
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

arska_a kirjoitti:
The Captain kirjoitti:
Kummasti se Euroopan keskuspankki tuota kurssia edelleen ahkerasti päivittelee. Tuskin vain lämpimikseen.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Gorkiporki
Sotavasaran Maalaajamestari 2008

Viesti Kirjoittaja Gorkiporki »

Ratovaari kirjoitti:[
No ei ne sen kalliimpia ole kuin GW:lläkään, tai ainakin itse ostin eräitä figuja Forgelta (joita myös GW myy), ja ne olivat jostain kumman syystä halvempia mitä GW:n vastineet. Tosin Forgen kamoissa ei ole tullut viellä kertaakaan baseja mukana (ostin 4 servoskullia, hinta 4£, postikulujakaan ei tullut [kiitos sen, että se oli ryhmätilaus, ja muut tilasivat vähän enemmän])...
Niin no. Paketti Kriegin kuolonkaartia on 32£ (10 figua). Vertailun vuoksi paketti Vostroyalaisia maksaa 20 puntaa ja ukkoja tulee myös 10, kun taas 20 cadianin paketti on 18£.
Eri valmistusmateriaali, mutta silti. Ei se niin halpaa ole rakentaa vaikka Death Korps armeijaa.
Modern cars - they all look like electric shavers.
Silveri

Viesti Kirjoittaja Silveri »

The Captain kirjoitti:
arska_a kirjoitti:
The Captain kirjoitti:
Kummasti se Euroopan keskuspankki tuota kurssia edelleen ahkerasti päivittelee. Tuskin vain lämpimikseen.
Punta siis ei ole kytköksissä euroon ja sen kurssi vaihtelee oman mielensä mukaan, mutta hyvin todennäköisesti sen kurssi euroon nähden tulee pitkään olemaan hyvin lähellä 1.5:ttä, joten tuolla käännöksellä pärjää aika pitkään.
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
arska_a
Viesti:

Silveri kirjoitti:
The Captain kirjoitti:
arska_a kirjoitti:
The Captain kirjoitti: Ettet nyt puhuisi höpöjä?
Punta siis ei ole kytköksissä euroon ja sen kurssi vaihtelee oman mielensä mukaan, mutta hyvin todennäköisesti sen kurssi euroon nähden tulee pitkään olemaan hyvin lähellä 1.5:ttä, joten tuolla käännöksellä pärjää aika pitkään.
Näyttää tosiaan siltä että olen väärässä. Pieni ero on kuitenkin eri asia kuin tasan 1.5. Pitääpä etsiä käsiin se joka on vastuussa minulle syötetystä soopasta...
-Martin Luther
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Perusteet”