"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Hunajan värinen static grass.

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
susivaara

Hunajan värinen static grass.

Viesti Kirjoittaja susivaara »

Olen nähnyt kellertävän ruskeaa static grassia useamman kuin yhden figun basella erinäisissä gallerioissa, mutta etsiessäni sitä alan liikkeistä olen epäonnistunut surkeasti. Löytyy kyllä ainakin kolmea sävyä vihreää, mutta ruskeat ja hunajaiset loistavat poissaolollaan. Mistä sitä löytyisi?
Metsuri

Viesti Kirjoittaja Metsuri »

Woodland sceniciltä pitäisi löytyä molempia. Tuota hunajaa ostin helsingin fantasiapeleistä semmoisen ison purtilon, kallis, mutta riittääpä sitten loppuiäksi ja vähän ylikin. Ruskeaa olen nähnyt ainakin hobby pointissa, sieltä kannattaa käydä katsomassa. Ainakin näin muistaisin.
Njoo...
susivaara

Mitenkäs netistä?
Iceman
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Iceman »

Pk-seudulta ( Fantsu&HP) tuntuu olevan kovin loppu ja valmistajan sivuilta löytyy. Itse purkki ei ole pahan hintainen, mutta postikulut nostavat koko homman luokkaan "naurettava". Jäädään odottavalle kannalle, josko jompikumpi paikallinen toimittaja saisi k.o tuotetta varastoon, koska todellakin on hyvän väristä tavaraa.

Nim: Pieni määrä löytyy
"I reject your reality and substitute my own!"
Adam Savage
Dolmot
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Dolmot »

Onhan noita puoteja. Itse olen ostanut läjäpäin erilaisia scattereita sun muuta Krammilta. Suomeen tulee sen verran suuret kiinteät postikulut että vain isolla tilauksella homma pysyy järkevänä. Tanskaan saa halvemmalla. Kataloogissa on melko täydellinen valikoima Falleria, Nochia ja Hekiä. Luulisi että sopiva ruskeakin löytyy. Toinen vaihtoehto on pyytää rohkeasti lähintä rautatiekauppaa tilaamaan. Ei niitä hankita ellei joku älyä pyytää.
Peikkojen äly on hitaanlainen ja ne epäilevät kovasti kaikkea mikä on niille uutta.
ampusiili

Viesti Kirjoittaja ampusiili »

Jos lähistöltä löytyy metsää niin meneppäs sinne ja etsi kuusien oksista naavaa. Sitä kerää kunnon tupon ja silpoo niin tulee hyvää ruohoa.

Se on yleensä aika kalpean väristä, joten olen värjännyt sitä runsaalla vedellä ja vihreällä maalilla.
92% ihmisistä vetää tilastoja hatusta
susivaara

ampusiili kirjoitti:Jos lähistöltä löytyy metsää niin meneppäs sinne ja etsi kuusien oksista naavaa.
Hilpeä vinkki. :)
Ikäväkseni meillä täällä etelässä kasvaa hieman harvassa kuusia.
Joten taidan yhä metsästää sitä static grassia.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”