Hunajan värinen static grass.
Hunajan värinen static grass.
Olen nähnyt kellertävän ruskeaa static grassia useamman kuin yhden figun basella erinäisissä gallerioissa, mutta etsiessäni sitä alan liikkeistä olen epäonnistunut surkeasti. Löytyy kyllä ainakin kolmea sävyä vihreää, mutta ruskeat ja hunajaiset loistavat poissaolollaan. Mistä sitä löytyisi?
Pk-seudulta ( Fantsu&HP) tuntuu olevan kovin loppu ja valmistajan sivuilta löytyy. Itse purkki ei ole pahan hintainen, mutta postikulut nostavat koko homman luokkaan "naurettava". Jäädään odottavalle kannalle, josko jompikumpi paikallinen toimittaja saisi k.o tuotetta varastoon, koska todellakin on hyvän väristä tavaraa.
Nim: Pieni määrä löytyy
Nim: Pieni määrä löytyy
"I reject your reality and substitute my own!"
Adam Savage
Adam Savage
Onhan noita puoteja. Itse olen ostanut läjäpäin erilaisia scattereita sun muuta Krammilta. Suomeen tulee sen verran suuret kiinteät postikulut että vain isolla tilauksella homma pysyy järkevänä. Tanskaan saa halvemmalla. Kataloogissa on melko täydellinen valikoima Falleria, Nochia ja Hekiä. Luulisi että sopiva ruskeakin löytyy. Toinen vaihtoehto on pyytää rohkeasti lähintä rautatiekauppaa tilaamaan. Ei niitä hankita ellei joku älyä pyytää.
Peikkojen äly on hitaanlainen ja ne epäilevät kovasti kaikkea mikä on niille uutta.