"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Olen lopen uupunut puiden väsäilyyn...

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
esko
Viesti:

Olen lopen uupunut puiden väsäilyyn...

Viesti Kirjoittaja esko »

Olenlopen uupunut puiden väsäilyyn ja keräilen wood elffejä, siis mitä voisin heille maastoksi rakentaa? Linnat ja isot talot eivät käy, pelkästään jo peli edun vuoksi eivätkä welffit linnoja käytä.

Siis pulmana on, olen luonnon läheinen ja kaikissa peleissä suosin ampujia, joten welffit ovat minulle täydellinen kansa. Mutta samalla rakastan maaston väsäilyä. Jos keräisin empperiumia pulma olisi jo ratkaistu mutta kun ei. Eli mitä ei niin yleistä voisin tehdä welffeille puiden ja kukkuloiden rinnalle?
Welcome to the jungle.
Teonanacatl

Viesti Kirjoittaja Teonanacatl »

Mikä pakko sitä se Metsähaltiamaastoa on väkertää? Käydään niitä taisteluja muuallakin.

Kannattaa ihan vapaasti vaan väsäillä kaikenlaista mahdollista. Kukkuloita, taloja, waystoneja, random kiviröykkiöitä etc.
"Kuunnelkaa lapset Teonanacatlia, joka tietää asiasta
hieman kauemmin pelanneena..."
- Illumina
"Teonanacatl ounaa."
- Usermaatra
"Något sagt i latin låter djupt."
-Trad.
Lefa

Viesti Kirjoittaja Lefa »

Voithan tehdä esim jotain raunioituneita rakennuksia.
The dwarfs. Age, wealth and skill.

Klick for free music.
ampusiili

Viesti Kirjoittaja ampusiili »

Lefa kirjoitti:Voithan tehdä esim jotain raunioituneita rakennuksia.
Aivan, hienoja rakennuksia (paljon pylväitä yms.) täysin pashana, palasina maassa, ja niiden päälle kasveja kasvamaan halkeamista ja muista koloista.
92% ihmisistä vetää tilastoja hatusta
waloks

Viesti Kirjoittaja waloks »

Linna olis aika kiva niile tekis semoisen missä olis hirveestin kasveja muurin ympärillä ja puita tulee seinistä :D
esko
Viesti:

Ihan kiva :D ideamutta ensin tarvitsisin finfoamia (styroksia on, mutta se vain tahtoo olla niin sottaista) ja harmaata spray maalia. Voisihan semmoisen väsätä vaikka Castle of water fall joka oikeasti löytyy athel lorenin kartalta.
    Welcome to the jungle.
    General Eurond

Re: Olen lopen uupunut puiden väsäilyyn...

Viesti Kirjoittaja General Eurond »

GW:n sivuilta löytyy ohjeet Castle Fulkin tekoon (sekin on Athel Lorenissa).
    Minulla on haltian aistit.
    Minulla on Kurnouksen voimat.
    Minulla on Ihsan viisaus.
    Minulla on Lorenin suojelus.

Enkä vieläkään ole täydellinen.
    Galeios

Viesti Kirjoittaja Galeios »

Jonkinlainen vesiputous voisi olla aika massiivinen mutta mahtava projekti. :D

Tai jos ei into/taidot riitä, niin jonkinlainen järvi tai joki sopisi myös varmasti welffeille. Btw, millaisissa asumuksissa puuhaltijat asuvat?
    http://egologinenblogero.wordpress.com/ - Ei juurikaan figuiluun liittyvää päivittelyä, mutta muuta parikymppisen opiskelijan elelyä kylläkin.
    Kain

Viesti Kirjoittaja Kain »

Edellisestä viestistä sain idean että olisi muuten mahtava Welffi-maaston kappale semmoinen monitasoinen järvi. Eli ylempänä olisi lampi (jonka ympärillä vaikka puita) ja siitä olisi pieni vesiputous alempaan lampeen jonka rannalla voisi olla jotain raunioita...ehkä kuulostaa hankalalta mutta kokemuksesta (ks. jokiplogi) voin sanoa ettei mitenkään ylitsepääsemätön..vesiputous varmaan vaikein..

..pitääpä pistää piiiiiiiitkään to-do listaani myös tuollainen..:)
    Lisää rakentelusta/pelailusta, Mun blogi
    esko
    Viesti:

Nostittepa sitten vuoden vanhan viestin ;) . No muuta tuon jälkeen on tapahtunut paljon, olen tehnyt lampia, jokia, lisää metsää, talon ja pari, kukkuloita...

Castle fulk ei innoita, ja joku kysyi welffejen asuntoja. Itsekkin kysyin joskus samaa ja sain vastaukseksi linkin GW:een koti sivulla olevaan ohjeeseen jossa tehdään iso puu. Siellä sitten on sellaisia pieniä torneja. Tätä ohjetta en kuitenkaan enää löydä, taidettu poistaa sivuston uudistuksen myötä.
    Viimeksi muokannut esko, To 13.09.2007 15:35. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
    Welcome to the jungle.
    esko
    Viesti:

Ainiin unohdin kesken olevan linnan, pyhättö kukkulan (vähän kuin stone henge, en tiedä miten se kirjoitetaan), kivikkoa ja mordheim maastoa.
    Welcome to the jungle.
    Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”