Olen lopen uupunut puiden väsäilyyn...
Olen lopen uupunut puiden väsäilyyn...
Olenlopen uupunut puiden väsäilyyn ja keräilen wood elffejä, siis mitä voisin heille maastoksi rakentaa? Linnat ja isot talot eivät käy, pelkästään jo peli edun vuoksi eivätkä welffit linnoja käytä.
Siis pulmana on, olen luonnon läheinen ja kaikissa peleissä suosin ampujia, joten welffit ovat minulle täydellinen kansa. Mutta samalla rakastan maaston väsäilyä. Jos keräisin empperiumia pulma olisi jo ratkaistu mutta kun ei. Eli mitä ei niin yleistä voisin tehdä welffeille puiden ja kukkuloiden rinnalle?
Siis pulmana on, olen luonnon läheinen ja kaikissa peleissä suosin ampujia, joten welffit ovat minulle täydellinen kansa. Mutta samalla rakastan maaston väsäilyä. Jos keräisin empperiumia pulma olisi jo ratkaistu mutta kun ei. Eli mitä ei niin yleistä voisin tehdä welffeille puiden ja kukkuloiden rinnalle?
Welcome to the jungle.
- Teonanacatl
Mikä pakko sitä se Metsähaltiamaastoa on väkertää? Käydään niitä taisteluja muuallakin.
Kannattaa ihan vapaasti vaan väsäillä kaikenlaista mahdollista. Kukkuloita, taloja, waystoneja, random kiviröykkiöitä etc.
Kannattaa ihan vapaasti vaan väsäillä kaikenlaista mahdollista. Kukkuloita, taloja, waystoneja, random kiviröykkiöitä etc.
"Kuunnelkaa lapset Teonanacatlia, joka tietää asiasta
hieman kauemmin pelanneena..."
- Illumina
"Teonanacatl ounaa."
- Usermaatra
"Något sagt i latin låter djupt."
-Trad.
hieman kauemmin pelanneena..."
- Illumina
"Teonanacatl ounaa."
- Usermaatra
"Något sagt i latin låter djupt."
-Trad.
-
General Eurond
Re: Olen lopen uupunut puiden väsäilyyn...
GW:n sivuilta löytyy ohjeet Castle Fulkin tekoon (sekin on Athel Lorenissa).
Minulla on haltian aistit.
Minulla on Kurnouksen voimat.
Minulla on Ihsan viisaus.
Minulla on Lorenin suojelus.
Enkä vieläkään ole täydellinen.
Minulla on Kurnouksen voimat.
Minulla on Ihsan viisaus.
Minulla on Lorenin suojelus.
Enkä vieläkään ole täydellinen.
Jonkinlainen vesiputous voisi olla aika massiivinen mutta mahtava projekti. 
Tai jos ei into/taidot riitä, niin jonkinlainen järvi tai joki sopisi myös varmasti welffeille. Btw, millaisissa asumuksissa puuhaltijat asuvat?
Tai jos ei into/taidot riitä, niin jonkinlainen järvi tai joki sopisi myös varmasti welffeille. Btw, millaisissa asumuksissa puuhaltijat asuvat?
http://egologinenblogero.wordpress.com/ - Ei juurikaan figuiluun liittyvää päivittelyä, mutta muuta parikymppisen opiskelijan elelyä kylläkin.
Edellisestä viestistä sain idean että olisi muuten mahtava Welffi-maaston kappale semmoinen monitasoinen järvi. Eli ylempänä olisi lampi (jonka ympärillä vaikka puita) ja siitä olisi pieni vesiputous alempaan lampeen jonka rannalla voisi olla jotain raunioita...ehkä kuulostaa hankalalta mutta kokemuksesta (ks. jokiplogi) voin sanoa ettei mitenkään ylitsepääsemätön..vesiputous varmaan vaikein..
..pitääpä pistää piiiiiiiitkään to-do listaani myös tuollainen..
..pitääpä pistää piiiiiiiitkään to-do listaani myös tuollainen..
Lisää rakentelusta/pelailusta, Mun blogi
Nostittepa sitten vuoden vanhan viestin
. No muuta tuon jälkeen on tapahtunut paljon, olen tehnyt lampia, jokia, lisää metsää, talon ja pari, kukkuloita...
Castle fulk ei innoita, ja joku kysyi welffejen asuntoja. Itsekkin kysyin joskus samaa ja sain vastaukseksi linkin GW:een koti sivulla olevaan ohjeeseen jossa tehdään iso puu. Siellä sitten on sellaisia pieniä torneja. Tätä ohjetta en kuitenkaan enää löydä, taidettu poistaa sivuston uudistuksen myötä.
Castle fulk ei innoita, ja joku kysyi welffejen asuntoja. Itsekkin kysyin joskus samaa ja sain vastaukseksi linkin GW:een koti sivulla olevaan ohjeeseen jossa tehdään iso puu. Siellä sitten on sellaisia pieniä torneja. Tätä ohjetta en kuitenkaan enää löydä, taidettu poistaa sivuston uudistuksen myötä.
Viimeksi muokannut esko, To 13.09.2007 15:35. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Welcome to the jungle.
Ainiin unohdin kesken olevan linnan, pyhättö kukkulan (vähän kuin stone henge, en tiedä miten se kirjoitetaan), kivikkoa ja mordheim maastoa.
Welcome to the jungle.