"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Mitkä on necrojen erikoissäännöt?

Aloittelijoille ja vasta-alkajille tarkoitettu palsta, jossa uskaltaa kysyä vähän yksinkertaisempiakin asioita pelistä ja pelaamaan ryhtymisestä ilman tönimistä. Kokeneet vastaavat.
eemeli

Mitkä on necrojen erikoissäännöt?

Viesti Kirjoittaja eemeli »

En toista kysymystä ja minulla ei ole codexsia vaikka hankin sen seuraavaksi.[/u]
Darkmage7280

Viesti Kirjoittaja Darkmage7280 »

No, hanki se sitten.
Kumpi tulee ensin? Chinese Democracy -plata vai Codex: SieL? Lyö vetoa osoitteessa--
Juupeli, Axl Rose voitti sittenkin. No, uusi veto! Sin City 2 vs. Codex: SieL!
eemeli

Haloo! Se maksaa 20.50euroa ja mä haluaisin tietää perus erikoissäännöt.
Darkmage7280

Viesti Kirjoittaja Darkmage7280 »

*päänpudistus ja huokaus*
Kumpi tulee ensin? Chinese Democracy -plata vai Codex: SieL? Lyö vetoa osoitteessa--
Juupeli, Axl Rose voitti sittenkin. No, uusi veto! Sin City 2 vs. Codex: SieL!
VileKing
Viesti:

Viesti Kirjoittaja VileKing »

Darkmage7280 kirjoitti:No, hanki se sitten.
Kannatan ajatusta...

Mutta sääntöjä...

Niillä on ilkeä tapa pomppia takas pöydälle jos niitä ei ammu tarpeeksi kovalla aseella tai lyö voima-aseella...
lisäksi niiden pyssyt omaa rending rulen joka on sangen hyvä...
"I am so Straight that, when i buy a House, the first thing i do is to brick up the back door." - Straight Dave
Necron Loiri

Viesti Kirjoittaja Necron Loiri »

F(r)iend kirjoitti: lisäksi niiden pyssyt omaa rending rulen joka on sangen hyvä...
Miten niin?

Necrojen erikoissäännöt yksinkertaisesti:

- Kun ne tapetaan, niillä on mahdollisuus korjautua ja jatkaa taistelua. Riittävän tehokas isku kuitenkin estää tämän.

- Jos necronit tuhotaan neljäsosaan, ne häipyvät kentältä ja häviävät taistelun.

(- omaavat tehokkaat aseet, jotka voivat vahingoittaa joka ikistä otusta/vempelettä)
eemeli

Tarvitaanko niitten takais herättämiseen erikois ukko?
Garoth
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Garoth »

Ei tarvitse, mutta armeijaan saa yksiköitä tai esineitä jotka tehostavat korjaantumista.
Phil Kelly says "No!"
eemeli

Hyvin mielenkiintoista mutta mikä on aseiden kantama ja kuinka paljon ne liikkuu sillä olen kuullut että ne liikkuu vain 3 tuumaa.
VileKing
Viesti:

Necron Lord kirjoitti:
F(r)iend kirjoitti: lisäksi niiden pyssyt omaa rending rulen joka on sangen hyvä...
Miten niin?
Necron Lord kirjoitti:(- omaavat tehokkaat aseet, jotka voivat vahingoittaa joka ikistä otusta/vempelettä)
vastaat kysymykseesi ihan itse...
Esim. Wraihtlordia ne eivät muuten saisi maahan muttakun ne voivat sitäkin haavoittaa sen ihme säännön takia...
"I am so Straight that, when i buy a House, the first thing i do is to brick up the back door." - Straight Dave
Garoth
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Garoth »

eemeli kirjoitti:Hyvin mielenkiintoista mutta mikä on aseiden kantama ja kuinka paljon ne liikkuu sillä olen kuullut että ne liikkuu vain 3 tuumaa.
Tämä alkaa pikkuhiljaa karata käsistä...

Sotavasara ei ole sääntökirjojen/codexien korvike. Kaikkiin esittämiisi kysymyksiin löytyy helposti vastaus codexista. Ennen sen hankkimista et voi pelata necroneilla (ainakaan oikeilla säännöillä).

Voi kyllä kysellä nerconeista yleisesti, mutta aseiden kantamia, liikkumisnopeuksia, erikoissääntöjä jne. täällä ei voida sinulle kertoa.

Pysyköön keskustelu auki toistaiseksi, jos sinulla on vielä yleisellä tasolla jotain kysyttävää nerconeista.

Niin ja F(r)iend, Neroneilla ei ole Rending-sääntöä, vaan cv'h'n samalla tavalla toimivat oma sääntö. Sen takia Neron Lord varmaan kyseli "Miten niin?", koska esitit puutaheinää...
Viimeksi muokannut Garoth, Pe 12.01.2007 13:27. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Phil Kelly says "No!"
eemeli

Sori.Vasta aloittelen niitten keräämistä ja innostuin asiasta liikaa.
VileKing
Viesti:

Garoth kirjoitti:Niin ja F(r)iend, Neroneilla ei ole Rending-sääntöä, vaan cv'h'n samalla tavalla toimivat oma sääntö. Sen takia Neron Lord varmaan kyseli "Miten niin?", koska esitit puutaheinää...
No joo mutta sama juttu kuitenki... ^^'
daider
Viesti:

Viesti Kirjoittaja daider »

F(r)iend kirjoitti:
vastaat kysymykseesi ihan itse...
Lue säännöt huolella ennenkuin opastat niissä. Rending ja Gauss ovat kaksi eri sääntöä. Ne muistuttavat toisiaan, mutta niitä ei pidä sotkea keskenään.
"Koska tämä on Sotavasara - foorumi, jonka käyttäjillä on niin vähän toivoa saada naista, että pitää yrittää nussia pilkkua. -Da Capitan"
Hands_of_blue

Viesti Kirjoittaja Hands_of_blue »

daider kirjoitti:Rending ja Gauss ovat kaksi eri sääntöä. Ne muistuttavat toisiaan, mutta niitä ei pidä sotkea keskenään.
Ja loppujen lopuksi niissä ei paljon mitään samaa olekaan.
daider
Viesti:

Viesti Kirjoittaja daider »

Ainot yhdistvät tekijät ovat "6-heitto on kiva (mikä on selvää muutenkin)" ja "voivat vahingoittaa kaikkea".
"Koska tämä on Sotavasara - foorumi, jonka käyttäjillä on niin vähän toivoa saada naista, että pitää yrittää nussia pilkkua. -Da Capitan"
eemeli

Ei tehdä tästä numeroa ja muutenkin minun pitäisi miettiä armeijani kokoon panoa. Ja katsoa milloin on kannattavinta ostaa codex.
Hands_of_blue

Viesti Kirjoittaja Hands_of_blue »

eemeli kirjoitti:Ei tehdä tästä numeroa ja muutenkin minun pitäisi miettiä armeijani kokoon panoa. Ja katsoa milloin on kannattavinta ostaa codex.
Kannattavinta on ostaa codex mahdollisimman pian koska armeijan suunnittelu ilman sitä on jotakuinkin mahdotonta. Jo senkin takia, että pistehintojen ja sääntöjen kertominen sotussa on kiellettyä.
eemeli

Miks ette sanoneet heti että se on kiellettyy?!!
ankara halla
Valvoja

Viesti Kirjoittaja ankara halla »

eemeli kirjoitti:Miks ette sanoneet heti että se on kiellettyy?!!
Oletusarvoisesti uusilla käyttäjillä on foorumin säännöt ja alafoorumien keskustelualueiden tiedotteet mielessä. Eihän se nyt voi tulla kenellekkään mieleen, ettet ole tutustunut talon sääntöihin ja tapoihin ennenkuin alat keskusteluita luomaan.

[/sarkasmi]
"Minä en kärsi mielisairaudesta, minä nautin joka hetkestä!"
Lukittu

Palaa sivulle “40k: Perusteet”