Mitkä on necrojen erikoissäännöt?
Mitkä on necrojen erikoissäännöt?
En toista kysymystä ja minulla ei ole codexsia vaikka hankin sen seuraavaksi.[/u]
-
Darkmage7280
-
Darkmage7280
Kannatan ajatusta...Darkmage7280 kirjoitti:No, hanki se sitten.
Mutta sääntöjä...
Niillä on ilkeä tapa pomppia takas pöydälle jos niitä ei ammu tarpeeksi kovalla aseella tai lyö voima-aseella...
lisäksi niiden pyssyt omaa rending rulen joka on sangen hyvä...
"I am so Straight that, when i buy a House, the first thing i do is to brick up the back door." - Straight Dave
-
Necron Loiri
Miten niin?F(r)iend kirjoitti: lisäksi niiden pyssyt omaa rending rulen joka on sangen hyvä...
Necrojen erikoissäännöt yksinkertaisesti:
- Kun ne tapetaan, niillä on mahdollisuus korjautua ja jatkaa taistelua. Riittävän tehokas isku kuitenkin estää tämän.
- Jos necronit tuhotaan neljäsosaan, ne häipyvät kentältä ja häviävät taistelun.
(- omaavat tehokkaat aseet, jotka voivat vahingoittaa joka ikistä otusta/vempelettä)
Necron Lord kirjoitti:Miten niin?F(r)iend kirjoitti: lisäksi niiden pyssyt omaa rending rulen joka on sangen hyvä...
vastaat kysymykseesi ihan itse...Necron Lord kirjoitti:(- omaavat tehokkaat aseet, jotka voivat vahingoittaa joka ikistä otusta/vempelettä)
Esim. Wraihtlordia ne eivät muuten saisi maahan muttakun ne voivat sitäkin haavoittaa sen ihme säännön takia...
"I am so Straight that, when i buy a House, the first thing i do is to brick up the back door." - Straight Dave
Tämä alkaa pikkuhiljaa karata käsistä...eemeli kirjoitti:Hyvin mielenkiintoista mutta mikä on aseiden kantama ja kuinka paljon ne liikkuu sillä olen kuullut että ne liikkuu vain 3 tuumaa.
Sotavasara ei ole sääntökirjojen/codexien korvike. Kaikkiin esittämiisi kysymyksiin löytyy helposti vastaus codexista. Ennen sen hankkimista et voi pelata necroneilla (ainakaan oikeilla säännöillä).
Voi kyllä kysellä nerconeista yleisesti, mutta aseiden kantamia, liikkumisnopeuksia, erikoissääntöjä jne. täällä ei voida sinulle kertoa.
Pysyköön keskustelu auki toistaiseksi, jos sinulla on vielä yleisellä tasolla jotain kysyttävää nerconeista.
Niin ja F(r)iend, Neroneilla ei ole Rending-sääntöä, vaan cv'h'n samalla tavalla toimivat oma sääntö. Sen takia Neron Lord varmaan kyseli "Miten niin?", koska esitit puutaheinää...
Viimeksi muokannut Garoth, Pe 12.01.2007 13:27. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Phil Kelly says "No!"
No joo mutta sama juttu kuitenki... ^^'Garoth kirjoitti:Niin ja F(r)iend, Neroneilla ei ole Rending-sääntöä, vaan cv'h'n samalla tavalla toimivat oma sääntö. Sen takia Neron Lord varmaan kyseli "Miten niin?", koska esitit puutaheinää...
Lue säännöt huolella ennenkuin opastat niissä. Rending ja Gauss ovat kaksi eri sääntöä. Ne muistuttavat toisiaan, mutta niitä ei pidä sotkea keskenään.F(r)iend kirjoitti:
vastaat kysymykseesi ihan itse...
"Koska tämä on Sotavasara - foorumi, jonka käyttäjillä on niin vähän toivoa saada naista, että pitää yrittää nussia pilkkua. -Da Capitan"
- Hands_of_blue
- Hands_of_blue
Kannattavinta on ostaa codex mahdollisimman pian koska armeijan suunnittelu ilman sitä on jotakuinkin mahdotonta. Jo senkin takia, että pistehintojen ja sääntöjen kertominen sotussa on kiellettyä.eemeli kirjoitti:Ei tehdä tästä numeroa ja muutenkin minun pitäisi miettiä armeijani kokoon panoa. Ja katsoa milloin on kannattavinta ostaa codex.
- ankara halla
- Valvoja
Oletusarvoisesti uusilla käyttäjillä on foorumin säännöt ja alafoorumien keskustelualueiden tiedotteet mielessä. Eihän se nyt voi tulla kenellekkään mieleen, ettet ole tutustunut talon sääntöihin ja tapoihin ennenkuin alat keskusteluita luomaan.eemeli kirjoitti:Miks ette sanoneet heti että se on kiellettyy?!!
[/sarkasmi]
"Minä en kärsi mielisairaudesta, minä nautin joka hetkestä!"