värin poisto
värin poisto
mitä jarru nestettä ehdotate muofi finujen poisoon ja paljon maksaa jyväskylässä?
- Hands_of_blue
-
Sami Jumppanen
Mitenkäs alkoholi pohjaiset aineet toimivat muovin kanssa? Sis kun katselee mainoksia, niin tuulilasin pesunesteitä ja jäähdytys nesteitä saa hirveän pöntöllisen muutamalla egellä ja lisäksi jämät saa käyttää omassa autossa (ei tietenkään niitä käytettyjä, vaan ne mitä siitä 5L pöntöstä väkisinkin jää yli).
Itse käytän vain ja ainoastaan Bilteman Bio-lasinpesunestetiivistettä. Kerrassaan loistavaa ainetta maalinpoistoon vaikka jättääkin muovin ehjäksi. Pitää vaan muistaa tehdä liotus ilmatiiviissä astiassa ettei aine haihdu.Sami Jumppanen kirjoitti:Mitenkäs alkoholi pohjaiset aineet toimivat muovin kanssa? Sis kun katselee mainoksia, niin tuulilasin pesunesteitä ja jäähdytys nesteitä saa hirveän pöntöllisen muutamalla egellä ja lisäksi jämät saa käyttää omassa autossa (ei tietenkään niitä käytettyjä, vaan ne mitä siitä 5L pöntöstä väkisinkin jää yli).
That is not dead which can eternal lie.
And with strange aeons even death may die.
And with strange aeons even death may die.
- figunarkki
Ite olen huomannut myös tärpätin ihan käyttökelpoiseksi maalien poistoon. Ei tartte ostaa turhaan mitään jarrunesteitä, kun tuota tärpättiä tarttee esim. pensseleiden pesuun. Kannattaa vaan varoa tuon tärpätin kanssa ettei liota muoviosia liian pitkään.
Empä sattunut tuota tietämään niin liotin librariani tärpätissä yön yli ja muoviosista oli detaljit sulaneet.
Empä sattunut tuota tietämään niin liotin librariani tärpätissä yön yli ja muoviosista oli detaljit sulaneet.
Yllä oleva viesti on ainoa oikea totuus ja se että minä olen väärässä ei muuta sitä asiaa mitenkään. 
Tärpätti ei ole kovin terveellistä iholle, kuten ei ole jarrunestekkään. Lisäksi toisen saa käsistä vedellä pois, ja toista ei. Uskoisin että suurin osa harrastajista maalaa Vesiohenteisilla maaleilla, kuten Citadelillä tai Vallejolla, joten suurin osa käyttäjistä ei välttämättä tarvitse tärpättiä pensseleiden pesuun.SMusta kirjoitti:Ite olen huomannut myös tärpätin ihan käyttökelpoiseksi maalien poistoon. Ei tartte ostaa turhaan mitään jarrunesteitä, kun tuota tärpättiä tarttee esim. pensseleiden pesuun. Kannattaa vaan varoa tuon tärpätin kanssa ettei liota muoviosia liian pitkään.
Hammerheart kirjoitti: Ota mallia vaikka Gorkiporkista, Exocowboysta tai Ratovaarista.
- Slipoilfan