Ropecon 2007

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
Day
Valvoja
Viesti:

Ropecon 2007

Viesti Kirjoittaja Day »

Hei,

Ropecon on tänä vuonna 10.-12.8. Espoon Dipolissa. Luvassa taas jotain vanhaa ja jotain uutta. Lisätietoa kevään aikana. :)
Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point. - Blaise Pascal, Pensées, 277
Amazing Slug

Viesti Kirjoittaja Amazing Slug »

No menihän se sitten sen ETC:n kanssa päällekäin, pelästyin jo että joku asia elämässä onnistuisi yrittämättä. :)
Hands_of_blue

Viesti Kirjoittaja Hands_of_blue »

Kuulostaa näillä näkymin ihan hyvältä päivämäärältä, eli siellä nähdään. Olikos tänä vuonna Faba-turneen vuoro?
saimon

Viesti Kirjoittaja saimon »

Draven kirjoitti:Kuulostaa näillä näkymin ihan hyvältä päivämäärältä, eli siellä nähdään. Olikos tänä vuonna Faba-turneen vuoro?
Jeps.

Joo, sattu tosiaankiin hassuun paikkaan toi Coni. Noh, saa nähdä miten käy.
Silveri

Viesti Kirjoittaja Silveri »

Luvassa taas kerran myös confrontation-turnaus, pyritään myös organisoimaan paremmin confrodemotusta kuin viime vuonna. Jos kiinnostusta löytyy, niin periaatteessa pystymme järjestämään myös yksittäisiä Rag'Narokin ja/tai Hybridin esittelytilaisuuksiakin
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Oberon

Viesti Kirjoittaja Oberon »

Silveri kirjoitti:Luvassa taas kerran myös confrontation-turnaus, pyritään myös organisoimaan paremmin confrodemotusta kuin viime vuonna.
Siinä tulikin syy tulla paikalle tänäkin vuonna. Tehdään sitä tilaa, jos ei muuten onnistu.
MYYN CSM&DA-armeijaa!

"Tervetuloa Orivedelle pelaamaan. Täällä sorsankin saa piiloon."
Harryboy

Viesti Kirjoittaja Harryboy »

mutta ei siis mitään 40k turnausta? :(
47.3% tilastoista on lonkalta heitettyjä
Oberon

Harryboy kirjoitti:mutta ei siis mitään 40k turnausta? :(
No 40k turnaus oli viime vuonna. Tneva ja Tybraal ja nuo nyt ehkä järkkää epikkiä, ja Tybraal on ollut parina edellisenä vuonna järkkäämässä mega battlea, tiedä sitten tästä vuodesta. Muuten on kyllä 40k ihan random-pelien varassa. Taidanpa vaihteeksi jättää 40k:t vähille, mitä AT:hen confrojen lisäksi mahtuu :)
MYYN CSM&DA-armeijaa!

Kace

Viesti Kirjoittaja Kace »

Höh. Tarkoitus oli ottaa tänä vuonna 40k:t mukaan ja kokeilla minkälaista on pelata tuntemattomia vastaan. Noh taitaa sitten ukot jäähä kotia. Mutta Ropeconille tulen tänä vuonna vaikka henki menisi :D . Viime vuonna olin ensimmäistä kertaa ja hauskaa oli vaikka kavereiden kanssa vain istuttiin eri paikoissa ja miettittiin mitä tekis :D .
Hena
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hena »

Epicit tulee olemaan, jos ei muuten niin minä pistän pystyyn jotain. Demoa ainakin voi vetää siellä (ja muulloinkin).

Taisi jäädä sitten tuo ETC väliin kuitenkin vaikka sinne 40k:ta saattaisi olla kiva mennä pelaamaan :p.
Pseudok
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Pseudok »

Kace kirjoitti:Höh. Tarkoitus oli ottaa tänä vuonna 40k:t mukaan ja kokeilla minkälaista on pelata tuntemattomia vastaan. Noh taitaa sitten ukot jäähä kotia. Mutta Ropeconille tulen tänä vuonna vaikka henki menisi :D . Viime vuonna olin ensimmäistä kertaa ja hauskaa oli vaikka kavereiden kanssa vain istuttiin eri paikoissa ja miettittiin mitä tekis :D .
Usko pois, kyllä sieltä peliseuraa löytyy vaikka turnaus olisikin eri pelijärjestelmää. Itse olen rahdannut aina 40k:t matkaan, satoi tai paistoi, eikä pelaamatta ole jäänyt :)
dead flesh penalty

Viesti Kirjoittaja dead flesh penalty »

Onkohan tänäkin vuonna taas Sotumiittinki? Ei se kyllä mikään vuoden kohokohta ainakaan viime vuonna ollut, mutta ihan hauskaa kuitenkin.
Eldu

Viesti Kirjoittaja Eldu »

Pitääpä tulla piipahtamaan sinne Coniin tänä vuonna, kun en aikaisemmin ole ehtinyt. Ja tuohon Faba turneeseen voisi jopa osallistua, jos on varteen otettava armeija maalattuna.
Draven ei pysty juomaan 13 salmarishottia, nÖÖb!
Teräratas
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Teräratas »

Warmachineakin (Hordesilla maustettuna) tullaan näillä näkymin turnausmuodossa seuraavassakin RopeConissa peluuttamaan.
QQ3

Viesti Kirjoittaja QQ3 »

Jaa. Pitääkin varmaan raahautua paikalle tänä vuonna kun turnauksetkin ovat noin mielenkiintoisia. Ropeconissahan on yleensä järjestetty esittelypelejä noistä vähän tuntemattomimmista peleistä, onkos niin tänäkin vuonna?
Eino
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Eino »

Hena kirjoitti:Taisi jäädä sitten tuo ETC väliin kuitenkin vaikka sinne 40k:ta saattaisi olla kiva mennä pelaamaan :p.
Jotenkin aivan käsittämätöntä, että olet koko ajan ollut täysin vakuuttunut siitä, että juuri sinä olet lähdössä edustamaan suomea ko. turnaukseen...
"Eikö nämä eteläsuomalaiset ole jo aika vanha juttu?" -Damagelaardi
tneva82

Viesti Kirjoittaja tneva82 »

Oberon_ kirjoitti:Tneva ja Tybraal ja nuo nyt ehkä järkkää epikkiä,
a) En ole ollut viella virallisesti missaan tekemisissa epic turnauksissa tms ennenkaan. Olenpahan vain osallistunut ja lainaillut armeijoita/figuja tarpeen mukaan :D
b) Ropecon voipi jaada minun osalta talta vuodelta pois jos saan kesatoita englannista :-( Englannista vahan hankalaa tulla ropeconiin ja sitten takaisin :D Tai no ei HANKALAA mutta kallista...
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi
Oberon

Okei, aika lähelle. Kuitenkin sen verran ehdit profiloitumaan epikin puolella, että näin puolen vuoden jälkeen muistelin jo että järkkäilit niitä pelejä :P
MYYN CSM&DA-armeijaa!

tneva82

Viesti Kirjoittaja tneva82 »

Oberon_ kirjoitti:Okei, aika lähelle. Kuitenkin sen verran ehdit profiloitumaan epikin puolella, että näin puolen vuoden jälkeen muistelin jo että järkkäilit niitä pelejä :P
Noh olen kylla puhunut epicin puolesta vahvasti, osallistunut jokaiseen mihin kykenen(paitsi yhteen megabattleen viime vuonna kun meni pahus SST turnauksen kanssa paalle) ja kuten todettua lainaillut figuja tarpeen mukaan(yllattavan vahan tarvetta mutta kylla muutama aloittelija on tarjoukseen tarttunut). Mutta mitenkaan jarjestajan toimessa en kylla ole ollut :-) Mika lienee turnauksen kannalta on vain hyvasta *heh heh*
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi
Hena
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hena »

Eino kirjoitti:
Hena kirjoitti:Taisi jäädä sitten tuo ETC väliin kuitenkin vaikka sinne 40k:ta saattaisi olla kiva mennä pelaamaan :p.
Jotenkin aivan käsittämätöntä, että olet koko ajan ollut täysin vakuuttunut siitä, että juuri sinä olet lähdössä edustamaan suomea ko. turnaukseen...
Pitäähän sitä olla vakuuttunut pääsemisestä ;). Muistaakseni ei edes ollut kovin monta 40k:sta innostunutta ... enemmän fantasy battleä ihmisiä näytti kiinnostavan.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”