Ropecon on tänä vuonna 10.-12.8. Espoon Dipolissa. Luvassa taas jotain vanhaa ja jotain uutta. Lisätietoa kevään aikana.
Ropecon 2007
Ropecon 2007
Hei,
Ropecon on tänä vuonna 10.-12.8. Espoon Dipolissa. Luvassa taas jotain vanhaa ja jotain uutta. Lisätietoa kevään aikana.
Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point. - Blaise Pascal, Pensées, 277
- Amazing Slug
- Hands_of_blue
Luvassa taas kerran myös confrontation-turnaus, pyritään myös organisoimaan paremmin confrodemotusta kuin viime vuonna. Jos kiinnostusta löytyy, niin periaatteessa pystymme järjestämään myös yksittäisiä Rag'Narokin ja/tai Hybridin esittelytilaisuuksiakin
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
No 40k turnaus oli viime vuonna. Tneva ja Tybraal ja nuo nyt ehkä järkkää epikkiä, ja Tybraal on ollut parina edellisenä vuonna järkkäämässä mega battlea, tiedä sitten tästä vuodesta. Muuten on kyllä 40k ihan random-pelien varassa. Taidanpa vaihteeksi jättää 40k:t vähille, mitä AT:hen confrojen lisäksi mahtuuHarryboy kirjoitti:mutta ei siis mitään 40k turnausta?
Höh. Tarkoitus oli ottaa tänä vuonna 40k:t mukaan ja kokeilla minkälaista on pelata tuntemattomia vastaan. Noh taitaa sitten ukot jäähä kotia. Mutta Ropeconille tulen tänä vuonna vaikka henki menisi
. Viime vuonna olin ensimmäistä kertaa ja hauskaa oli vaikka kavereiden kanssa vain istuttiin eri paikoissa ja miettittiin mitä tekis
.
Usko pois, kyllä sieltä peliseuraa löytyy vaikka turnaus olisikin eri pelijärjestelmää. Itse olen rahdannut aina 40k:t matkaan, satoi tai paistoi, eikä pelaamatta ole jäänytKace kirjoitti:Höh. Tarkoitus oli ottaa tänä vuonna 40k:t mukaan ja kokeilla minkälaista on pelata tuntemattomia vastaan. Noh taitaa sitten ukot jäähä kotia. Mutta Ropeconille tulen tänä vuonna vaikka henki menisi. Viime vuonna olin ensimmäistä kertaa ja hauskaa oli vaikka kavereiden kanssa vain istuttiin eri paikoissa ja miettittiin mitä tekis
.
- dead flesh penalty
Jotenkin aivan käsittämätöntä, että olet koko ajan ollut täysin vakuuttunut siitä, että juuri sinä olet lähdössä edustamaan suomea ko. turnaukseen...Hena kirjoitti:Taisi jäädä sitten tuo ETC väliin kuitenkin vaikka sinne 40k:ta saattaisi olla kiva mennä pelaamaan.
"Eikö nämä eteläsuomalaiset ole jo aika vanha juttu?" -Damagelaardi
a) En ole ollut viella virallisesti missaan tekemisissa epic turnauksissa tms ennenkaan. Olenpahan vain osallistunut ja lainaillut armeijoita/figuja tarpeen mukaanOberon_ kirjoitti:Tneva ja Tybraal ja nuo nyt ehkä järkkää epikkiä,
b) Ropecon voipi jaada minun osalta talta vuodelta pois jos saan kesatoita englannista :-( Englannista vahan hankalaa tulla ropeconiin ja sitten takaisin
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi
Noh olen kylla puhunut epicin puolesta vahvasti, osallistunut jokaiseen mihin kykenen(paitsi yhteen megabattleen viime vuonna kun meni pahus SST turnauksen kanssa paalle) ja kuten todettua lainaillut figuja tarpeen mukaan(yllattavan vahan tarvetta mutta kylla muutama aloittelija on tarjoukseen tarttunut). Mutta mitenkaan jarjestajan toimessa en kylla ole ollut :-) Mika lienee turnauksen kannalta on vain hyvasta *heh heh*Oberon_ kirjoitti:Okei, aika lähelle. Kuitenkin sen verran ehdit profiloitumaan epikin puolella, että näin puolen vuoden jälkeen muistelin jo että järkkäilit niitä pelejä
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi
Pitäähän sitä olla vakuuttunut pääsemisestäEino kirjoitti:Jotenkin aivan käsittämätöntä, että olet koko ajan ollut täysin vakuuttunut siitä, että juuri sinä olet lähdössä edustamaan suomea ko. turnaukseen...Hena kirjoitti:Taisi jäädä sitten tuo ETC väliin kuitenkin vaikka sinne 40k:ta saattaisi olla kiva mennä pelaamaan.