"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Ropecon 2007

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
MetalliMursu

Viesti Kirjoittaja MetalliMursu »

Itse haluaisin kovasti päästä tapahtumaan, mutq mutq.

Olen melko nuori.

Te ette ole tavanneet äitiäni (onneksi).
Folk metal? Check out Tarvas!
Hands_of_blue

Viesti Kirjoittaja Hands_of_blue »

MetalliMursu kirjoitti:Itse haluaisin kovasti päästä tapahtumaan, mutq mutq.

Olen melko nuori.

Näytä sille kuvia viimevuosien coneista (löytyy ensimmäisen viestin linkin takaa) niin varmasti lähettää lapsensa innosta kiljuen friikkien, lateksigoottien, nörttien, saakuli, Jabba the huttien ja animekissojen hoiviin :)
Ratovaari

Viesti Kirjoittaja Ratovaari »

Draven kirjoitti:

Olen melko nuori.

Näytä sille kuvia viimevuosien coneista (löytyy ensimmäisen viestin linkin takaa) niin varmasti lähettää lapsensa innosta kiljuen friikkien, lateksigoottien, nörttien, saakuli, Jabba the huttien ja animekissojen hoiviin :)
Eikä kannata unohtaa jättää mainitsematta niitä viime vuonna yöllä hortoilleita tyttösiä jotka eivät muiden tavoin kärsineet erikoisesta pukeutumisestaan, vaan pikemminkin sen puuttumisesta.
Hammerheart kirjoitti: Ota mallia vaikka Gorkiporkista, Exocowboysta tai Ratovaarista.
Kace

Viesti Kirjoittaja Kace »

Olen melko nuori.

Noh ei se ikä ratkase. Kuhan pystyt pitää itestäs huolen. Mun kaverit kävi pari vuotta sitten Ropeconissa ekaa kertaa ja vielä kaksin ilman vanhemman hoivaa ja he olivat vain 14 vuotta.
Teonanacatl

Viesti Kirjoittaja Teonanacatl »

Kauhiasti kiinnostaisi 'conissa käydä, tiedä sitten pääsenkö lopulta sinne ja selviänkö vielä hengissä. Kuitenkin jotkut animeolmit ryöstää minut.

Mutta kahellaan ja valmistaudutaan henkisesti.
"Kuunnelkaa lapset Teonanacatlia, joka tietää asiasta
hieman kauemmin pelanneena..."
- Illumina
"Teonanacatl ounaa."
- Usermaatra
"Något sagt i latin låter djupt."
-Trad.
Blue_Hill

Viesti Kirjoittaja Blue_Hill »

Noh ei se ikä ratkase. Kuhan pystyt pitää itestäs huolen. Mun kaverit kävi pari vuotta sitten Ropeconissa ekaa kertaa ja vielä kaksin ilman vanhemman hoivaa ja he olivat vain 14 vuotta

Jos ikä ratkaisee niin olisin hilunnu tuolla jo monta vuotta.. ;) Vanhemmat ei päästä ees Tampereelle yksin... :( Mutta kyllä nyt olisi tarkoitus tulla 'Coniin hillumaan ja jotain pelaamaan, vaikka BFG;tä ja fabaa...

Ainiiin ikää on kohta 17wuotta ;)
Half-Breed kirjoitti:Täällä annetaan neuvoja 40k:hon, ei lassipalloon.
Never Play Poker with GM
Nimimerkki vaihtui 5.1.-12; elfman -> Blue_Hill
Kronstadt

Viesti Kirjoittaja Kronstadt »

Olen melko nuori.
Ensimmäistä kertaa taisin olla Ropeconissa 2000-2002. Se tekisi ikää siis 10-12 vuotta. Ja yhtenä kesänä mukana oli vielä nuorempi pikkuveljenikin.

Ei Jyväskylästä ole nyt matka eikä mikään Helsinkiin. Tuut itte tänne ja pyydät vanhempia hakemaan takas.
MetalliMursu kirjoitti:Te ette ole tavanneet äitiäni (onneksi).
Luke, I am your mother.
Aux armes, citoyens!
Formez vos bataillons!
Marchons, marchons!
Qu’un sang impur abreuve nos sillons!
Osqillator

Viesti Kirjoittaja Osqillator »

Jospa sitä tänä vuonna pääsisi, ja saisi tuon armeijan maalattua...
Heeyee.
Eldu

Viesti Kirjoittaja Eldu »

Juutas kirjoitti:Jospa sitä tänä vuonna pääsisi, ja saisi tuon armeijan maalattua...
Minula on sama ongelma. Itse alan maalata oikein innolla ja menee n. 20 min. kun heitän pensselin takaisin telineeseen ja alan jotain muuta väsäämään. Mutta kääpiöt ovat ihan hyvällä mallilla, joten ne voisivat jopa tulla valmiiksi.
Draven ei pysty juomaan 13 salmarishottia, nÖÖb!
Wintersun

Taso?

Viesti Kirjoittaja Wintersun »

Mitenkäs tasokasta sakkia siellä pelaamassa?
Kun itse en fabaa oikeen vielä hallitse niin saavatko nyypät osallistua turnaukseen myös?Kyllähän perus säännöt osaan mutta jotkut muut aina välillä unohtuvat...
Antti_94 kirjoitti:
Ja jos 10 tauta juoksee rivissä niin ei iigeet voi väistää sitä potkua. Muutama ainakin vahingoittuu / kuolee siitä ja sitten alkaa vaan hakata miekoilla!
Osqillator

Viesti Kirjoittaja Osqillator »

Sama juttu... Ei millään pysty aina muistamaan kaikkea oleellista. Jos sinne pelaamaan eksyn, niin toivottavasti pelikaveri ymmärtää asian ja neuvoo :D
Heeyee.
Ratovaari

Viesti Kirjoittaja Ratovaari »

Juutas kirjoitti:Sama juttu... Ei millään pysty aina muistamaan kaikkea oleellista. Jos sinne pelaamaan eksyn, niin toivottavasti pelikaveri ymmärtää asian ja neuvoo :D
No itse en ollut turnauksessa, mutta jotain Nurglemariinipelaajaa vastaan pelasin pelin, se luuli että jos Plasma ylikuumenee niin se on sama kuin jos sitä kohdetta ammuttaisiin Plasmalla, onneksi sitten sai muilta Conilaisilta tarkistettua asian...
Hammerheart kirjoitti: Ota mallia vaikka Gorkiporkista, Exocowboysta tai Ratovaarista.
The Captain
Valvoja

Re: Taso?

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Masa_90 kirjoitti:Mitenkäs tasokasta sakkia siellä pelaamassa?
Kyllä noita Suomen huippujakin siellä yleensä näkee. Tietysti on joukossa niitäkin ihmisiä, jotka haluavat lähteä turnauksiin kisaamaan eivätkä opettamaan aloittelijoita, ja näiltä voi saada vähän tylympää kohtelua pelatessakin, mutta onneksi ovat harvassa.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Boltteri

Viesti Kirjoittaja Boltteri »

Vekaranjärvi kutsuu kesällä nyyh...
Täytyy katsella, jos sieltä pääsisi hieman pelaamaan. Örkitkin tosin pitäisi vielä ensin maalata...
http://www.xd.fi -viisaitten miesten virallinen kohtauspaikka-
abcdefg

Viesti Kirjoittaja abcdefg »

Voisinko saada jotain tietoa turnauksesta, esim:
-hinta
-kuinka pitkä(peliakika ja turnauksen kesto päivissä)
-Pointti määrä

Saatanpa tänä vuonna tulla sinne, jos saan poistettua koko armeijastani maalit ja jaksan maalata ne uudelleen.
Tämä ei kyllä kuulu tähän osioon mutta miten hyvin saisi kynsilakan poistoaineella poistettua maalit?
2
Tohtori-SyFilis
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tohtori-SyFilis »

Lind The ChessMaster kirjoitti: Tämä ei kyllä kuulu tähän osioon mutta miten hyvin saisi kynsilakan poistoaineella poistettua maalit?
Maalit lähtee kyllä, mutta muovi lähtee yhtä tehokkaasti siinä samalla.

Haku kertoo lisää.
Viimeksi muokannut Tohtori-SyFilis, Pe 26.01.2007 16:10. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
The small boys have come to see me hang
abcdefg

Tohtori-SyFilis kirjoitti:
Lind The ChessMaster kirjoitti: Tämä ei kyllä kuulu tähän osioon mutta miten hyvin saisi kynsilakan poistoaineella poistettua maalit?
Maalit lähtee kyllä, mutta muovi lähtee yhtä tehokkaasti siinä samalla.
Mitä suosittelisit?(lähetä vain yksi vastaus ettei tule valituksia siitä että aihe alkaa muuttuman)
2
saimon

Viesti Kirjoittaja saimon »

Lind The ChessMaster kirjoitti:Mitä suosittelisit?(lähetä vain yksi vastaus ettei tule valituksia siitä että aihe alkaa muuttuman)
Painat tuota Haku-näppäintä tuolla ylhäällä ja kirjoitat sinne maalinpoisto.

Jarruneste on hyvää. Ei vahingoita figuja ja poistaa lähestulkoon kaikki edelliset maalikerrokset.
Day
Valvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Day »

Lind The ChessMaster kirjoitti:Voisinko saada jotain tietoa turnauksesta, esim:
-hinta
-kuinka pitkä(peliakika ja turnauksen kesto päivissä)
-Pointti määrä

Saatanpa tänä vuonna tulla sinne, jos saan poistettua koko armeijastani maalit ja jaksan maalata ne uudelleen.
Tämä ei kyllä kuulu tähän osioon mutta miten hyvin saisi kynsilakan poistoaineella poistettua maalit?
Ropeconin figuturnauksista (mikäli niitä järjestetään, riippuu tyystin kaaospojista ja muista järjestäjistä) tulee tietoa joskus keväämmällä. Ropeconin ohjelma painetaan kesäkuun loppupuolella, eli tiedon saa viimeistään silloin. Aiempina vuosina turnaukset ovat kestäneen kaksi päivää. Ylipäänsä ohjelman tai turnauksen sääntöjen pohtiminen vaivaiset seitsemän kuukautta ennen tapahtumaa lienee hieman ennenaikaista, eikö? ;)

Ropeconissa järjestetty ohjelma ei maksa mitään (joissain työpajoissa voidaan periä materiaalimaksut), ropeconin liput ovat aiemmin maksaneet 20€/viikonloppu tai 10€/päivä. Lippujen hinnat tuskin muuttuvat tänä(kään) vuonna.

...ja maalinpoistosta keskustellaan sitten omassa topicissa, eikös juu?
Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point. - Blaise Pascal, Pensées, 277
abcdefg

OK!
2
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”