Ropecon 2007
- MetalliMursu
Itse haluaisin kovasti päästä tapahtumaan, mutq mutq.
Olen melko nuori.
Te ette ole tavanneet äitiäni (onneksi).
Olen melko nuori.
Folk metal? Check out Tarvas!
- Hands_of_blue
Näytä sille kuvia viimevuosien coneista (löytyy ensimmäisen viestin linkin takaa) niin varmasti lähettää lapsensa innosta kiljuen friikkien, lateksigoottien, nörttien, saakuli, Jabba the huttien ja animekissojen hoiviinMetalliMursu kirjoitti:Itse haluaisin kovasti päästä tapahtumaan, mutq mutq.
Olen melko nuori.
Eikä kannata unohtaa jättää mainitsematta niitä viime vuonna yöllä hortoilleita tyttösiä jotka eivät muiden tavoin kärsineet erikoisesta pukeutumisestaan, vaan pikemminkin sen puuttumisesta.Draven kirjoitti:Näytä sille kuvia viimevuosien coneista (löytyy ensimmäisen viestin linkin takaa) niin varmasti lähettää lapsensa innosta kiljuen friikkien, lateksigoottien, nörttien, saakuli, Jabba the huttien ja animekissojen hoiviinMetalliMursu kirjoitti:Itse haluaisin kovasti päästä tapahtumaan, mutq mutq.
Olen melko nuori.
Hammerheart kirjoitti: Ota mallia vaikka Gorkiporkista, Exocowboysta tai Ratovaarista.
Noh ei se ikä ratkase. Kuhan pystyt pitää itestäs huolen. Mun kaverit kävi pari vuotta sitten Ropeconissa ekaa kertaa ja vielä kaksin ilman vanhemman hoivaa ja he olivat vain 14 vuotta.MetalliMursu kirjoitti:Itse haluaisin kovasti päästä tapahtumaan, mutq mutq.
Olen melko nuori.
- Teonanacatl
Kauhiasti kiinnostaisi 'conissa käydä, tiedä sitten pääsenkö lopulta sinne ja selviänkö vielä hengissä. Kuitenkin jotkut animeolmit ryöstää minut.
Mutta kahellaan ja valmistaudutaan henkisesti.
Mutta kahellaan ja valmistaudutaan henkisesti.
"Kuunnelkaa lapset Teonanacatlia, joka tietää asiasta
hieman kauemmin pelanneena..."
- Illumina
"Teonanacatl ounaa."
- Usermaatra
"Något sagt i latin låter djupt."
-Trad.
hieman kauemmin pelanneena..."
- Illumina
"Teonanacatl ounaa."
- Usermaatra
"Något sagt i latin låter djupt."
-Trad.
Noh ei se ikä ratkase. Kuhan pystyt pitää itestäs huolen. Mun kaverit kävi pari vuotta sitten Ropeconissa ekaa kertaa ja vielä kaksin ilman vanhemman hoivaa ja he olivat vain 14 vuotta
Jos ikä ratkaisee niin olisin hilunnu tuolla jo monta vuotta..
Ainiiin ikää on kohta 17wuotta
Never Play Poker with GMHalf-Breed kirjoitti:Täällä annetaan neuvoja 40k:hon, ei lassipalloon.
Nimimerkki vaihtui 5.1.-12; elfman -> Blue_Hill
Ensimmäistä kertaa taisin olla Ropeconissa 2000-2002. Se tekisi ikää siis 10-12 vuotta. Ja yhtenä kesänä mukana oli vielä nuorempi pikkuveljenikin.MetalliMursu kirjoitti:Itse haluaisin kovasti päästä tapahtumaan, mutq mutq.
Olen melko nuori.
Ei Jyväskylästä ole nyt matka eikä mikään Helsinkiin. Tuut itte tänne ja pyydät vanhempia hakemaan takas.
Luke, I am your mother.MetalliMursu kirjoitti:Te ette ole tavanneet äitiäni (onneksi).
Aux armes, citoyens!
Formez vos bataillons!
Marchons, marchons!
Qu’un sang impur abreuve nos sillons!
Formez vos bataillons!
Marchons, marchons!
Qu’un sang impur abreuve nos sillons!
- Osqillator
Minula on sama ongelma. Itse alan maalata oikein innolla ja menee n. 20 min. kun heitän pensselin takaisin telineeseen ja alan jotain muuta väsäämään. Mutta kääpiöt ovat ihan hyvällä mallilla, joten ne voisivat jopa tulla valmiiksi.Juutas kirjoitti:Jospa sitä tänä vuonna pääsisi, ja saisi tuon armeijan maalattua...
Draven ei pysty juomaan 13 salmarishottia, nÖÖb!
Taso?
Mitenkäs tasokasta sakkia siellä pelaamassa?
Kun itse en fabaa oikeen vielä hallitse niin saavatko nyypät osallistua turnaukseen myös?Kyllähän perus säännöt osaan mutta jotkut muut aina välillä unohtuvat...
Kun itse en fabaa oikeen vielä hallitse niin saavatko nyypät osallistua turnaukseen myös?Kyllähän perus säännöt osaan mutta jotkut muut aina välillä unohtuvat...
Antti_94 kirjoitti:
Ja jos 10 tauta juoksee rivissä niin ei iigeet voi väistää sitä potkua. Muutama ainakin vahingoittuu / kuolee siitä ja sitten alkaa vaan hakata miekoilla!
Ja jos 10 tauta juoksee rivissä niin ei iigeet voi väistää sitä potkua. Muutama ainakin vahingoittuu / kuolee siitä ja sitten alkaa vaan hakata miekoilla!
- Osqillator
No itse en ollut turnauksessa, mutta jotain Nurglemariinipelaajaa vastaan pelasin pelin, se luuli että jos Plasma ylikuumenee niin se on sama kuin jos sitä kohdetta ammuttaisiin Plasmalla, onneksi sitten sai muilta Conilaisilta tarkistettua asian...Juutas kirjoitti:Sama juttu... Ei millään pysty aina muistamaan kaikkea oleellista. Jos sinne pelaamaan eksyn, niin toivottavasti pelikaveri ymmärtää asian ja neuvoo
Hammerheart kirjoitti: Ota mallia vaikka Gorkiporkista, Exocowboysta tai Ratovaarista.
- The Captain
- Valvoja
Re: Taso?
Kyllä noita Suomen huippujakin siellä yleensä näkee. Tietysti on joukossa niitäkin ihmisiä, jotka haluavat lähteä turnauksiin kisaamaan eivätkä opettamaan aloittelijoita, ja näiltä voi saada vähän tylympää kohtelua pelatessakin, mutta onneksi ovat harvassa.Masa_90 kirjoitti:Mitenkäs tasokasta sakkia siellä pelaamassa?
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Vekaranjärvi kutsuu kesällä nyyh...
Täytyy katsella, jos sieltä pääsisi hieman pelaamaan. Örkitkin tosin pitäisi vielä ensin maalata...
Täytyy katsella, jos sieltä pääsisi hieman pelaamaan. Örkitkin tosin pitäisi vielä ensin maalata...
http://www.xd.fi -viisaitten miesten virallinen kohtauspaikka-
Voisinko saada jotain tietoa turnauksesta, esim:
-hinta
-kuinka pitkä(peliakika ja turnauksen kesto päivissä)
-Pointti määrä
Saatanpa tänä vuonna tulla sinne, jos saan poistettua koko armeijastani maalit ja jaksan maalata ne uudelleen.
Tämä ei kyllä kuulu tähän osioon mutta miten hyvin saisi kynsilakan poistoaineella poistettua maalit?
-hinta
-Pointti määrä
Saatanpa tänä vuonna tulla sinne, jos saan poistettua koko armeijastani maalit ja jaksan maalata ne uudelleen.
Tämä ei kyllä kuulu tähän osioon mutta miten hyvin saisi kynsilakan poistoaineella poistettua maalit?
2
-
Tohtori-SyFilis
- Viesti:
Maalit lähtee kyllä, mutta muovi lähtee yhtä tehokkaasti siinä samalla.Lind The ChessMaster kirjoitti: Tämä ei kyllä kuulu tähän osioon mutta miten hyvin saisi kynsilakan poistoaineella poistettua maalit?
Haku kertoo lisää.
Viimeksi muokannut Tohtori-SyFilis, Pe 26.01.2007 16:10. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
The small boys have come to see me hang
Mitä suosittelisit?(lähetä vain yksi vastaus ettei tule valituksia siitä että aihe alkaa muuttuman)Tohtori-SyFilis kirjoitti:Maalit lähtee kyllä, mutta muovi lähtee yhtä tehokkaasti siinä samalla.Lind The ChessMaster kirjoitti: Tämä ei kyllä kuulu tähän osioon mutta miten hyvin saisi kynsilakan poistoaineella poistettua maalit?
2
Painat tuota Haku-näppäintä tuolla ylhäällä ja kirjoitat sinne maalinpoisto.Lind The ChessMaster kirjoitti:Mitä suosittelisit?(lähetä vain yksi vastaus ettei tule valituksia siitä että aihe alkaa muuttuman)
Jarruneste on hyvää. Ei vahingoita figuja ja poistaa lähestulkoon kaikki edelliset maalikerrokset.
Ropeconin figuturnauksista (mikäli niitä järjestetään, riippuu tyystin kaaospojista ja muista järjestäjistä) tulee tietoa joskus keväämmällä. Ropeconin ohjelma painetaan kesäkuun loppupuolella, eli tiedon saa viimeistään silloin. Aiempina vuosina turnaukset ovat kestäneen kaksi päivää. Ylipäänsä ohjelman tai turnauksen sääntöjen pohtiminen vaivaiset seitsemän kuukautta ennen tapahtumaa lienee hieman ennenaikaista, eikö?Lind The ChessMaster kirjoitti:Voisinko saada jotain tietoa turnauksesta, esim:
-hinta
-Pointti määrä
Ropeconissa järjestetty ohjelma ei maksa mitään (joissain työpajoissa voidaan periä materiaalimaksut), ropeconin liput ovat aiemmin maksaneet 20€/viikonloppu tai 10€/päivä. Lippujen hinnat tuskin muuttuvat tänä(kään) vuonna.
...ja maalinpoistosta keskustellaan sitten omassa topicissa, eikös juu?
Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point. - Blaise Pascal, Pensées, 277