"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Eldar army Quilu

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
waloks

Viesti Kirjoittaja waloks »

paljasta monen pisteen joukue tossa on? :O
Co. Yarrick

Viesti Kirjoittaja Co. Yarrick »

Ink? Oletko kuullut siitä :S?Mutta kyllähän nuo hienoja ovat!!! Valkoinen on kyllä suht... hmph "valkoista" =D
Mutta käsittääkseni jokaisella guardian ryhmällä pitäisi olla heavy wpn
platform, vai kuinka? Uusimman codexin mukaan.. (mitä nyt taisin siitä selata) Mutta itse figuihin (taas)... Higlightit puuttuvat tai no ovat puutteliiset. jaa no tuosta miekasta... salamakos se on? No joka tapauksessa ihan hyvä ensimmäiseksi efectiksi. Jatka samaan malliin minä ainakin toivon näkeväni lisää noita vihreitä Eldareita. xD
Olenpas ollut aktiivinien ^_^ @ 100. viesti 21.09.2008 | Kissa putosi uima-altaaseen ja kananmunaa nauratti hirveesti. Tarinan opetus: Siellä, missä märkä mirri, siellä onnelllinen muna.
Lumppu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lumppu »

Co. Yarrick kirjoitti:Ink? Oletko kuullut siitä :S?Mutta kyllähän nuo hienoja ovat!!! Valkoinen on kyllä suht... hmph "valkoista" =D
Mutta käsittääkseni jokaisella guardian ryhmällä pitäisi olla heavy wpn
platform, vai kuinka? Uusimman codexin mukaan.. (mitä nyt taisin siitä selata) Mutta itse figuihin (taas)... Higlightit puuttuvat tai no ovat puutteliiset. jaa no tuosta miekasta... salamakos se on? No joka tapauksessa ihan hyvä ensimmäiseksi efectiksi. Jatka samaan malliin minä ainakin toivon näkeväni lisää noita vihreitä Eldareita. xD
Kyllä käytän "inkkiä", nimittäin esimerkiksi mustan ja veden sekoitusta. Se tekee saman homman, eíkä kiillä.

Ja Platform on tulossa. Ja lupasin lisätä highlightiä.
"Entä mitä syötte aamupalaksi? Minkäväriset kalsarit teillä on?" - Matti Niemelä.
Blood for the blood God! Skulls for the skull throne! Milk for the Khorne flakes!
waloks

Viesti Kirjoittaja waloks »

hankis rautanen tykki se on hyvä jos menee pieleen värin saa hyvin pois ja sanos monen pisteen joukkue tai tarkistan itse kirjasta >:(
Tanen

Viesti Kirjoittaja Tanen »

Väri teema on ihan toimiva, sen takia vihreä/valkoiset eldarit ovatkin kaikista maalatuin väri teema...

Mutta mutta, figujen maalit näyttää ainakin kuvissa aika paksuilta, varsinkin jotkin valkoiset. Ihan keski vertoa pelipöytä tasoa.
Lumppu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lumppu »

Lari42 kirjoitti:hankis rautanen tykki se on hyvä jos menee pieleen värin saa hyvin pois ja sanos monen pisteen joukkue tai tarkistan itse kirjasta >:(
No pisteitä on vaikea alkaa tarkkaa sanomaan, katso 40k Armeijat ja sieltä listani.
"Entä mitä syötte aamupalaksi? Minkäväriset kalsarit teillä on?" - Matti Niemelä.
Blood for the blood God! Skulls for the skull throne! Milk for the Khorne flakes!
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”