Eldar army Quilu
- Co. Yarrick
Ink? Oletko kuullut siitä :S?Mutta kyllähän nuo hienoja ovat!!! Valkoinen on kyllä suht... hmph "valkoista" =D
Mutta käsittääkseni jokaisella guardian ryhmällä pitäisi olla heavy wpn
platform, vai kuinka? Uusimman codexin mukaan.. (mitä nyt taisin siitä selata) Mutta itse figuihin (taas)... Higlightit puuttuvat tai no ovat puutteliiset. jaa no tuosta miekasta... salamakos se on? No joka tapauksessa ihan hyvä ensimmäiseksi efectiksi. Jatka samaan malliin minä ainakin toivon näkeväni lisää noita vihreitä Eldareita. xD
platform, vai kuinka? Uusimman codexin mukaan.. (mitä nyt taisin siitä selata) Mutta itse figuihin (taas)... Higlightit puuttuvat tai no ovat puutteliiset. jaa no tuosta miekasta... salamakos se on? No joka tapauksessa ihan hyvä ensimmäiseksi efectiksi. Jatka samaan malliin minä ainakin toivon näkeväni lisää noita vihreitä Eldareita. xD
Olenpas ollut aktiivinien ^_^ @ 100. viesti 21.09.2008 | Kissa putosi uima-altaaseen ja kananmunaa nauratti hirveesti. Tarinan opetus: Siellä, missä märkä mirri, siellä onnelllinen muna.
Kyllä käytän "inkkiä", nimittäin esimerkiksi mustan ja veden sekoitusta. Se tekee saman homman, eíkä kiillä.Co. Yarrick kirjoitti:Ink? Oletko kuullut siitä :S?Mutta kyllähän nuo hienoja ovat!!! Valkoinen on kyllä suht... hmph "valkoista" =D
Ja Platform on tulossa. Ja lupasin lisätä highlightiä.
"Entä mitä syötte aamupalaksi? Minkäväriset kalsarit teillä on?" - Matti Niemelä.
Blood for the blood God! Skulls for the skull throne! Milk for the Khorne flakes!
Blood for the blood God! Skulls for the skull throne! Milk for the Khorne flakes!
No pisteitä on vaikea alkaa tarkkaa sanomaan, katso 40k Armeijat ja sieltä listani.Lari42 kirjoitti:hankis rautanen tykki se on hyvä jos menee pieleen värin saa hyvin pois ja sanos monen pisteen joukkue tai tarkistan itse kirjasta >:(
"Entä mitä syötte aamupalaksi? Minkäväriset kalsarit teillä on?" - Matti Niemelä.