"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Deathguard.org

Warhammer 40.000 -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
togottaja

Deathguard.org

Viesti Kirjoittaja togottaja »

Olen jo vähän aikaa pyörinyt tällä sivulla:
http://www.deathguard.org/
Sattuisiko löytymään jotain joka oikeasti käyttää tätä sivustoa?
-Ainakin on porukkaa jonka kanssa voi puhua Nurglesta!
Tämän jätkän artikkeli "Tactica: Death Guard" oli WDssa ja käväisin katsomassa ja kirjauduin ja ihan kätevähän se on!
Mer'siles

Viesti Kirjoittaja Mer'siles »

Jooh, minä olen tuolla pyörinyt. En kyllä ole paljon mitään kirjoitellut. Enkä lähiaikona varsinkaan, kun on noi örkit hieman syrjäyttäny DG:n toistaiseksi. Siellä on kyllä paljon hienoja GUO:ja ja kaikkea muutakin kivaa, lähinnä tuolla maalaus osastolla.
togottaja

Viesti Kirjoittaja togottaja »

Mer'siles kirjoitti:Jooh, minä olen tuolla pyörinyt. En kyllä ole paljon mitään kirjoitellut. Enkä lähiaikona varsinkaan, kun on noi örkit hieman syrjäyttäny DG:n toistaiseksi. Siellä on kyllä paljon hienoja GUO:ja ja kaikkea muutakin kivaa, lähinnä tuolla maalaus osastolla.
Jooh, Tekisi itsenikin mieleni ostaa tuollainen jättiläis Gukkeli, mutta hintaa tulis vajaa 200€ joten tyydyn katselemaan. Samoin olis kiva omistaa tollanen ruisku millä ne niitä maalailee, näyttää tulevan pirun hyvää jälkeä!
Ne on tehny Forgessa ihan kivat säännötkin tolle GUOlle olikse woundeja 8, toughnss 9 ja mättääkin aika hulluna. Jos sille joskus tulee viralliset säännöt, niin suuntaan suoraan tiimariin ja ostan ison köntin muovailuvahaa, tökkään sen alustaan ja lähen pelailemaan! :D
Ps. En ikinä tekis niin!!!
Terminator Sergeant

Viesti Kirjoittaja Terminator Sergeant »

woundeja 10, mutta maksaakin "VAIN" 777 pistettä...

itse en innostunut sivustosta, johtuisiko siitä etten ole nurglepelaaja muutenkaan.
Think of the rivers of blood spilled by all those generals and emperors so that, in glory and triumph, they could become the momentary masters of a fraction of a dot.
- Carl Sagan
Tooninki

Viesti Kirjoittaja Tooninki »

Ei tuon Nurglen ison limapallon hinta 777pts ole mitään verrattuna seuraavaksi julkaistavaan tseentsin demoniin tod näk 999pts :P
Iron within iron without, Iron within iron without, Iron within iron without, Iron within iron without, Iron within iron without.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Yleiset keskustelut”