Olen jo vähän aikaa pyörinyt tällä sivulla:
http://www.deathguard.org/
Sattuisiko löytymään jotain joka oikeasti käyttää tätä sivustoa?
-Ainakin on porukkaa jonka kanssa voi puhua Nurglesta!
Tämän jätkän artikkeli "Tactica: Death Guard" oli WDssa ja käväisin katsomassa ja kirjauduin ja ihan kätevähän se on!
Deathguard.org
Jooh, Tekisi itsenikin mieleni ostaa tuollainen jättiläis Gukkeli, mutta hintaa tulis vajaa 200€ joten tyydyn katselemaan. Samoin olis kiva omistaa tollanen ruisku millä ne niitä maalailee, näyttää tulevan pirun hyvää jälkeä!Mer'siles kirjoitti:Jooh, minä olen tuolla pyörinyt. En kyllä ole paljon mitään kirjoitellut. Enkä lähiaikona varsinkaan, kun on noi örkit hieman syrjäyttäny DG:n toistaiseksi. Siellä on kyllä paljon hienoja GUO:ja ja kaikkea muutakin kivaa, lähinnä tuolla maalaus osastolla.
Ne on tehny Forgessa ihan kivat säännötkin tolle GUOlle olikse woundeja 8, toughnss 9 ja mättääkin aika hulluna. Jos sille joskus tulee viralliset säännöt, niin suuntaan suoraan tiimariin ja ostan ison köntin muovailuvahaa, tökkään sen alustaan ja lähen pelailemaan!
Ps. En ikinä tekis niin!!!
- Terminator Sergeant
woundeja 10, mutta maksaakin "VAIN" 777 pistettä...
itse en innostunut sivustosta, johtuisiko siitä etten ole nurglepelaaja muutenkaan.
itse en innostunut sivustosta, johtuisiko siitä etten ole nurglepelaaja muutenkaan.
Think of the rivers of blood spilled by all those generals and emperors so that, in glory and triumph, they could become the momentary masters of a fraction of a dot.
- Carl Sagan
- Carl Sagan