DeathWizard kirjoitti:
Edit:/ Mutta hetkinen! 1 riviväli? Sehän tuplaa turinointini pituuden! Heti helpotti paineet hiukan...
Ei se niitä sanoja lisää. Sivumäärät ovat muutenkin kamalia. Mitä vähemmän sanoja, sitä parempi tarina mitä varmimmin. Viidestä ylöspäin alkaa tulla täältä päin ainakin jo miinuksia per lisäsivu.
No niin! Itse en tuolla ajalla enää tee mitään, sillä sain piiskattua itsestäni hieman epäilyttävin menetelmin irti tarinan pätkän, joka on kai jo toivottavasti löytänyt tiensä pamp-pun maililokeroon. Mikä stressi mokomasta vapaavalintaisesta asiasta, kyllä ihmisen elämän on oltava vaikeaa...
Tsemppiä Wizardille, että saat itsestäsi irti jotakin kisaa varten!
"Your prayers shall not reach into my heart!" - Amorphis
Rune kirjoitti:Ei se niitä sanoja lisää. Sivumäärät ovat muutenkin kamalia. Mitä vähemmän sanoja, sitä parempi tarina mitä varmimmin. Viidestä ylöspäin alkaa tulla täältä päin ainakin jo miinuksia per lisäsivu.
aijai, sitten itsellä tulee varmaan pisteet putoamaan melko roimasti... sivuja on jonkin verran, ehkä liikaakin ehtinyt kertyä tähän tarinaan, ja vieläkin joutui leikkaamaan pois pätkän sieltä toisen täältä.
Jees, nyt lähti faba tarina matkaan. Valmista tuli jo viikonloppuna, mutta kun deadlineen oli vielä aikaa ei ollut kiirettä lähetellä eteenpäin.
Mikäs mahtaa olla tämän vuoden tilanne äänestyksen suhteen? Siis äänestävätkö pelkkään fabaan kirjoittaneet myös 40k tarinoita ja toisinpäin? Näinhän on aikaisemmin ollut, mutta tämä on tainnut johtua pitkälti siitä, että kilpailijoita on ollut niin vähän, että äänimäärät olisivat jääneet aika laihoiksi ilman toisen sarjan kirjoittajien ääniä.
Tuleekohan Far-Northista keneltäkään tarinoita? Itse sain inspistä kirjoittaa moisen, mutta en kehtaa koskea fluffipuoleen tässä asiassa vähäisillä tiedoillani (ja ajallani). Tuli vain tänään mieleen että olisi kiva jos voisi joku niitata sitäkin projektia varten satoansa.
Johan sitä tuli perjantaihin asti. Eikö mikään enää riitä?!
Sain tänään toisenkin tarinan valmiiksi, mutta kun sitä aikaa nyt on, molemmat varmaan voisi lukea vielä pari kertaa läpi ja lähettää sitten viime hetkellä.
"Ja tarkemmin silmäillen löydykkään ei mitään naurettavaa"
Mysterous kirjoitti:Tuleekohan Far-Northista keneltäkään tarinoita? Itse sain inspistä kirjoittaa moisen, mutta en kehtaa koskea fluffipuoleen tässä asiassa vähäisillä tiedoillani (ja ajallani). Tuli vain tänään mieleen että olisi kiva jos voisi joku niitata sitäkin projektia varten satoansa.
Ole hyvä vain. Ei se ainakaan haittaa. Siistiä huomata ihmisten vielä muistavan sitä.
Blackguard kirjoitti:Deadlinen napsahdettua pitäisi vanhan perinteen mukaan todellisen offtopicin alkaa.
Allekirjoittaneelta jäi tänäkin vuonna väliin, en saanut aikaan mitään ogren huumekokeilustooria.
Vielähän on aikaa huominen päivä, kyllä sitä yhden höyrypäisen stoorin illan aikana väsää, jos ei ole parempaakaan tekemistä. Tosin itse olenkin tällainen nolife-tapaus, ainakin osittain
Pirskatti teidän kanssanne, minä kokopäivää kerkeä teidän tarinoidenne tulemista tai tulematta jättämistä tarkistamaan :). Huussin on perillä, mutta Karlin postia en puusilmilläni ehtinyt näkemään - pistäpäs vielä uudelleen.