"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Paras Chaos Legioona?

Aloittelijoille ja vasta-alkajille tarkoitettu palsta, jossa uskaltaa kysyä vähän yksinkertaisempiakin asioita pelistä ja pelaamaan ryhtymisestä ilman tönimistä. Kokeneet vastaavat.
DxJ

Paras Chaos Legioona?

Viesti Kirjoittaja DxJ »

Haluaisin kysyä vaan, mikä on teidän mielestänne paras chao space marine legioona. Siis taistelu termissä. Yritän aloittaa chaosta, mutta en ole päättänyt mitä legioonaa käyttää... Ja sen pitäisi olla helposti hankittavissa, en haluu mail orderata monta boxia (asun pk seudul). Joo käytin hakua jo.

PS. Iron Warriors ovat liian juustomaisia
Silveri

Viesti Kirjoittaja Silveri »

Kaikki ovat oletettavasti hyviä, mutta pelaavat hieman eri tavalla. Jos et halua liian juustoista, niin suosittelen pikemminkin katsomaan figuja ja päättämään minkä niistä ulkonäöstä pidät eniten.
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Squirreli
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Squirreli »

Peliteknisesti paras, tai ainakin se helpoin, on tuo Iron Warriors. Niitä taitaa olla turnausten kärkikymmenikössä aina kolme tai enemmän. Suosittu ja idioottimainen lista, jolla ei juuri heikkouksia ole. Ongelmana se, että rakentuu 6+ obliteraattorin ympärille, mikä on huono asia seuraavan codexin kannalta. On nimittäin hyvin todennäköistä että Iron Warriorsia heikennetään olennaisesti, ja voi olla, että uuden codexin obliteraattorit ovat olennaisesti heikompia tai niitä saa vähemmän... No, parin vuoden päästä tulevan codexin mukaan arvailu on kuitenkin ennenaikaista, eli Iron Warriorsia joudun taas suosittelemaan. Peruslistassa on tosiaan (käsittääkseni) speediluutnantti ja lordi, 6+ obliteraattoria (enempi parempi), neljä heavychoisea ja kaksi viiden kaaosmarinen ryhmää lascannoneilla.
...to crush your enemies, to see them driven before you, and to hear the lamentations of their women.
DxJ

Nii mutta

Viesti Kirjoittaja DxJ »

Kiitoksia mutta mulla on nyt tavallinen SM armeija jolla on miltei sama colour scheme kun niil Iron Warrioreil. Ajattelen emperor's childreneit niitten sonic aseiden takia, mutta Word Bearers ja Night Lords ovat myös listalla. Night lordsin troopsii on vain niin vaikea löytää... Toimivatko Word bearersit hyvin turnauksis, kyl tuo ajatus 180 marineist on aika houkuttelevaa. kaikki neuvot tervettuleita!
Lihamestari

Re: Nii mutta

Viesti Kirjoittaja Lihamestari »

DxJ kirjoitti:Kiitoksia mutta mulla on nyt tavallinen SM armeija jolla on miltei sama colour scheme kun niil Iron Warrioreil. Ajattelen emperor's childreneit niitten sonic aseiden takia, mutta Word Bearers ja Night Lords ovat myös listalla. Night lordsin troopsii on vain niin vaikea löytää... Toimivatko Word bearersit hyvin turnauksis, kyl tuo ajatus 180 marineist on aika houkuttelevaa. kaikki neuvot tervettuleita!
EC on sitten kulttiarmeijoista se paras. Älytön aseistus ja Sireeniprinssi ovat yleensä tämän listan pohja. Listassa yleensä Demoniprinssi sireenillä ja sitten sekalainen kasa Mariineita Sonic Blastereilla ja tankeilla höystettyinä. Tarjoillaan yleensä miedon cheddarin kera.
Maailmojen Tuhoaja, Elävien Jumala, Taivaankannen Kannattaja, Vuori Kultainen,
ne nimiä on vain ja nimet otetaan nyt pois!
Jos kasvoillesi lankeat,
se mitä pelastaa?
Roizo

Viesti Kirjoittaja Roizo »

Black legion on ainakin hyvin joustava ja monipuolinen, kun saat sekoitella kaikkea lähes mielesi mukaan. Väriteema on myös todella helppo maalata.
"Pain is an illusion of the senses, despair is an illusion of the mind."
DxJ

niiin

Viesti Kirjoittaja DxJ »

Mä oon maallannu jo black legion squadin, mut sen väriteema on aika tylsä, joten haluaisin yrittää jotain muuta. Mutta kiitos anyway...lisää neuvojaaaa
Air Defence

Viesti Kirjoittaja Air Defence »

Suunnittelet niille kaaosmariineillesi ihan oman ja yksilöllisen väriteeman ja sitten käytät niitä milloin slaaneshin, milloin word bearersien tai night lordien säännöillä.
Night lordsin troopsii on vain niin vaikea löytää...
Miten niin? Samasta kaamosmarsupaketistahan ne synytyvät kuin suurin osa muistakin. Jos niitä lepakkopäitä meniaat, niin eivät ne mitään pakollista kamaa ole.
IRiaD
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja IRiaD »

kannattaa vain keksiä ihan oma väriteema, nimi ja fluffi omalle legioonalle. Näillä voi sitten käyttää milloin minkäkin legioonan sääntöjä.
Diogenes kirjoitti:Mutta on ne ajat muuttuneet ... muistan sen ketjun missä IRIAD oli ketjun huonoin vitsi, ja nyt kaikki muut ovat niitä vitsejä IRIADiin verrattuna :P
DxJ

lol

Viesti Kirjoittaja DxJ »

nii... ehkä
"Word Beares-wannabe army". Oon aika huono keksimään väriteemoi, viimeisin oli space marineilleni semmosen chainmail ja shining gold. yritin tehdä semmosta Grey Knights second founding chapter tai jotain..
Blue_Hill

Viesti Kirjoittaja Blue_Hill »

Teet oranssin armeijan... :P kaaoksen codeksissa on sellaisista kuva, on aika hieno IMO.... Mutta paras tietenkin on keksiä ite.-.... ;)
Half-Breed kirjoitti:Täällä annetaan neuvoja 40k:hon, ei lassipalloon.
Never Play Poker with GM
Nimimerkki vaihtui 5.1.-12; elfman -> Blue_Hill
Samsson
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Samsson »

Peliteknillisesti (IMO) paras on Black Legion, koska on monipuolinen ja muunneltavissa omien mieltymyksien ympärille.
Väriteemaltaan paras on se joka mielyttää omistajan silmää, tai sitten et pysy tietyssä legioonassa vaan teet omat ja vaihdat sääntöjä tarpeen mukaan.
DJ_Timo

Viesti Kirjoittaja DJ_Timo »

suosittelen black legioonia kerään sitä nääs ite.
Jos et voita pyri häviämään.
DxJ

ääh

Viesti Kirjoittaja DxJ »

black legion on aika tylsän värinen, mutta kiitoksia silti!
Taidan aloittaa word bearersil... ajatus 180 marineist pöydäl kyllä houkutteleee...
daider
Viesti:

Viesti Kirjoittaja daider »

Edelleenkään se väri ei ole laissa määrätty, vaan saat itse päättää värin (järjen rajoissa kuitenkin, kukaan tuskin pitää vaaleanpunaisia Iron Warrioreita tai sateenkaarenvärisiä World Eatereita vakuuttavina).
"Koska tämä on Sotavasara - foorumi, jonka käyttäjillä on niin vähän toivoa saada naista, että pitää yrittää nussia pilkkua. -Da Capitan"
Anaheim

Re: ääh

Viesti Kirjoittaja Anaheim »

DxJ kirjoitti:black legion on aika tylsän värinen, mutta kiitoksia silti!
Taidan aloittaa word bearersil... ajatus 180 marineist pöydäl kyllä houkutteleee...
aika iso peli pitää olla että saat niin monta ;)
DxJ

Kiitoksia

Viesti Kirjoittaja DxJ »

Kiitoksia kaikille! Sitten vielä yksi pieni kysymys: Ketkä pärjävät paremmin turnauksissa, Night Lordsit vai Word Beareresit?
MacKeke

Viesti Kirjoittaja MacKeke »

Kiitoksia kaikille! Sitten vielä yksi pieni kysymys: Ketkä pärjävät paremmin turnauksissa, Night Lordsit vai Word Beareresit?
Pelaajasta kiinni.
Samsson
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Samsson »

Harvemmin käyvät turnauksissa...
Iron Warriorithän siellä käy, ja joskus Black Legion jos pelaaja haluaa käyttää mitä tahansa joukkoja saamatta muita erikoissääntöjä.

Sanoisin kuitenkin itse noista kahdesta Word Bearereiden olevan se "astetta kovempi" legioona. NL:lla niin vähän boonusta miinuksia nähden...
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Perusteet”