SW:lle Exterminator
SW:lle Exterminator
Eli siis kannattaako tuota ottaa exterminatoria ottaa spacee wolffeille?
Mellävä tankki todellakin joka varsinkin Marineiden BS:llä vaikuttaa oikein muikealta. Tietenkin pisteitä maksaa aika paljon joten en tiedä tuleeko olemaan pisteidensä arvoinen muuta kuin hyvin pelattuna mutta onhan se ainakin kivan näköinen ja munakas peli pöristelemässä pitkin kenttää tykit laulaen.
Ja saahan tätä helposti myös eräältä toiselta firmalta vieläpä erittäin komeana versiona...
Ja saahan tätä helposti myös eräältä toiselta firmalta vieläpä erittäin komeana versiona...
Sopor Aeternus
komeana,joskin kalliina,ja kun PKP:kin lopetti forgen tuonnin,niin siihen vaaditaan pankkikortti.Nólimon kirjoitti:Mellävä tankki todellakin joka varsinkin Marineiden BS:llä vaikuttaa oikein muikealta. Tietenkin pisteitä maksaa aika paljon joten en tiedä tuleeko olemaan pisteidensä arvoinen muuta kuin hyvin pelattuna mutta onhan se ainakin kivan näköinen ja munakas peli pöristelemässä pitkin kenttää tykit laulaen.
muutama euro..?Nojoo.Nólimon kirjoitti:Jos mielestäsi muutama euro enemmän kuin perus russi on kallista niin tietenkin sitten nuita voi pitää kalliina. Varsinkin kun mukana tulee myös tavan Russin turretti niin itse en kovinkaan kalliina pitäisi kun voit mielesi mukaan kumpanakin käyttää.
Miten vain...
Täppi modeli:27£= n.43,2e+postikulut
Konversio setti,joka sisältää käisttääkseni resiinisen turretin ja vähän muuta pikkusälää:12£=n.19,2e + postikulut.
Kiitos ei,kun directistä saat PKP:n kautta tykin muutamalla eurolla,maximissaan 10e.Vielä parempi:käytä muoviputkea villattuun turretin kiinnikkeisiin,ja heavyboltter keulan lascannonin tilalle.
Ulkonäöllisesti sitten voikin verrata vanhaa Mersu 200D -dieselmersua uuteen S-sarjalaiseen. Eli jos komean haluat, Forgeworld on hyvä vaihtoehto, jos taas mielestäsi Mariineille sopii hyvin romun nähöinen tankki, mikäs siinä sitten 
Ja Anaheim, laske omiin laskuihisi mukaan vielä se Leman Russ -tankin hinta. Päästäänkin noin 45€ summaan, jolloin Forge ei vaikuta ollenkaan pahalta.
Kaiken kaikkiaan, säästää voi joko oikeassa paikassa tai väärässä paikassa
Jos osaa taidokkaasti konvertoida, mikään ei estä tekemästä itse. Ei tosin myöskään silloinkaan jos yksikköjen ulkonäkö ei kiinnosta.
Ja Anaheim, laske omiin laskuihisi mukaan vielä se Leman Russ -tankin hinta. Päästäänkin noin 45€ summaan, jolloin Forge ei vaikuta ollenkaan pahalta.
Kaiken kaikkiaan, säästää voi joko oikeassa paikassa tai väärässä paikassa
- Iron-Father
Itse näkisin tuon kyllä niin yksinkertaisena itse tehdä, että ei siitä romun näköistä saa vaikka yrittäisikin. Sitäpaitsi itse tekemällä siitä saa sen "oman näköisensä".Tuulos kirjoitti:jos taas mielestäsi Mariineille sopii hyvin romun nähöinen tankki, mikäs siinä sitten![]()
"Taisi erehtyä, syökää minut sitten..."
27£= 41,0459e tämän päivän kurssilla joten maksanee suunnilleen saman verran kuin GW:n vastaavaa jos piippu pitää jostain saada Russin lisäksi. Postikulut eivät huoleta kun kimpassa tilaa niin tulee helposti lisäkuluitta.
Itse olen nähnyt useammankin konvatun Exterminatorin varsinkin nuista IG:n heavy weaponeista tehtyid tykein jotka eivät ole näyttäneet lainkaan hyviltä. Tämä ei tietenkään ole välttämättä aina tilanne itse tehtyjen kohdalla.
Jos topiciin palataan niin mietiskelimme tuossa vielä tutun kanssa tuota kärryn käyttöä SWolveseilla ja tulimme siihen tulokseen että voi olla vähän kallis täyttämään paikkansa pienemmissä peleissä ja turnauslistoissa mutta isommalla pistemäärällä ja tavan peleissä joissa ei ryppy otassa väännetä on melko näppärä valinta. Joten huoletta voinet hommata mutta sinun täytyy opetella sitä pelaamaan jotta pisteille löytyy käyttöä.
Itse olen nähnyt useammankin konvatun Exterminatorin varsinkin nuista IG:n heavy weaponeista tehtyid tykein jotka eivät ole näyttäneet lainkaan hyviltä. Tämä ei tietenkään ole välttämättä aina tilanne itse tehtyjen kohdalla.
Jos topiciin palataan niin mietiskelimme tuossa vielä tutun kanssa tuota kärryn käyttöä SWolveseilla ja tulimme siihen tulokseen että voi olla vähän kallis täyttämään paikkansa pienemmissä peleissä ja turnauslistoissa mutta isommalla pistemäärällä ja tavan peleissä joissa ei ryppy otassa väännetä on melko näppärä valinta. Joten huoletta voinet hommata mutta sinun täytyy opetella sitä pelaamaan jotta pisteille löytyy käyttöä.
Viimeksi muokannut Nólimon, Ti 06.02.2007 20:14. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sopor Aeternus
kannattaaa myös pitää mielessä predator exterminator
kyseessä on siis "proxy" exterminatorille.Kyseessähän on ihan normi predator,johon on läimäisty boltterit,ja twin lascannon muutettu kärjet suoristamalla autocannoniksi,itse näkemässäni versiossa heavyboltter oli laitettu kattoluukkuun.
Jos armeijassa on enemmän tankkeja tai haluaa pitää muuten vaan jääkäri lookin, tuo kannattaa pitää mielessä
Jos armeijassa on enemmän tankkeja tai haluaa pitää muuten vaan jääkäri lookin, tuo kannattaa pitää mielessä
-
Sami Jumppanen