Orkkien Warboss
Kyllä. Tai sitten konvertoit itse päälle paljon panssaria. Tai vaikka osta dreadnough paketti ja rakenna siitä mega-armor ja laita näkyviin joitakin osia orkista.
"Koska tämä on Sotavasara - foorumi, jonka käyttäjillä on niin vähän toivoa saada naista, että pitää yrittää nussia pilkkua. -Da Capitan"
- Z7-852
- Taisteluraporttikilpailun voittaja
Jos noin teet näyttää se silloin örkki drediltä eikä mega-armourista.daider kirjoitti:Tai vaikka osta dreadnough paketti ja rakenna siitä mega-armor ja laita näkyviin joitakin osia orkista.
Mega-armour on vain munakkaampi vastine terminator armourille. Eli jos haluat helpon konversion ostat valmiin mega-armourin tai space marine terminaattorin jolle vaihdat aseen, pään ja lisäät muutamia liuskoja panssaria ettei näytä liian sulavalta.
Ghazkul on dredin kokoinen, WD 320:ssä näkyi Land Rideria korkeampi Warboss, jolla oli "pelkkä" ork powerarmor/cybork body combo.
Kaikki on kiinni siitä, kuinka paljon panostaa bossin ulkonäköön. En tarkoittanut, että pitää vaan heittää Orkin pää dredin etupellin tilalle, vaan käyttää dredin osia kuvaamaan bionisia/panssaroituja osia ja pitää esim. kädet tai toiden käden ihan lihallisena.
Itse olen tehnyt ork powerarmor/cybork body combo nobeja/bossin kaaostermis panssareista.
Kaikki on kiinni siitä, kuinka paljon panostaa bossin ulkonäköön. En tarkoittanut, että pitää vaan heittää Orkin pää dredin etupellin tilalle, vaan käyttää dredin osia kuvaamaan bionisia/panssaroituja osia ja pitää esim. kädet tai toiden käden ihan lihallisena.
Itse olen tehnyt ork powerarmor/cybork body combo nobeja/bossin kaaostermis panssareista.
"Koska tämä on Sotavasara - foorumi, jonka käyttäjillä on niin vähän toivoa saada naista, että pitää yrittää nussia pilkkua. -Da Capitan"