"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Orkkien Warboss

Aloittelijoille ja vasta-alkajille tarkoitettu palsta, jossa uskaltaa kysyä vähän yksinkertaisempiakin asioita pelistä ja pelaamaan ryhtymisestä ilman tönimistä. Kokeneet vastaavat.
daider
Viesti:

Viesti Kirjoittaja daider »

Kyllä. Tai sitten konvertoit itse päälle paljon panssaria. Tai vaikka osta dreadnough paketti ja rakenna siitä mega-armor ja laita näkyviin joitakin osia orkista.
"Koska tämä on Sotavasara - foorumi, jonka käyttäjillä on niin vähän toivoa saada naista, että pitää yrittää nussia pilkkua. -Da Capitan"
Boyz

Viesti Kirjoittaja Boyz »

Eiks killer kan riitä?
Ere we go!Ere we go!Ere we go
Z7-852
Taisteluraporttikilpailun voittaja

Viesti Kirjoittaja Z7-852 »

daider kirjoitti:Tai vaikka osta dreadnough paketti ja rakenna siitä mega-armor ja laita näkyviin joitakin osia orkista.
Jos noin teet näyttää se silloin örkki drediltä eikä mega-armourista.
Mega-armour on vain munakkaampi vastine terminator armourille. Eli jos haluat helpon konversion ostat valmiin mega-armourin tai space marine terminaattorin jolle vaihdat aseen, pään ja lisäät muutamia liuskoja panssaria ettei näytä liian sulavalta.
daider
Viesti:

Viesti Kirjoittaja daider »

Ghazkul on dredin kokoinen, WD 320:ssä näkyi Land Rideria korkeampi Warboss, jolla oli "pelkkä" ork powerarmor/cybork body combo.

Kaikki on kiinni siitä, kuinka paljon panostaa bossin ulkonäköön. En tarkoittanut, että pitää vaan heittää Orkin pää dredin etupellin tilalle, vaan käyttää dredin osia kuvaamaan bionisia/panssaroituja osia ja pitää esim. kädet tai toiden käden ihan lihallisena.

Itse olen tehnyt ork powerarmor/cybork body combo nobeja/bossin kaaostermis panssareista.
"Koska tämä on Sotavasara - foorumi, jonka käyttäjillä on niin vähän toivoa saada naista, että pitää yrittää nussia pilkkua. -Da Capitan"
Saunis

Viesti Kirjoittaja Saunis »

Boyz kirjoitti:Nyt tuli mielee ku mä aloin lukemaa tätä keskusteluu pitkäst aikaa nii miten mä sen mega armorin saan?Ostakas mä sen nobin jol on mega armour valmiiks?
Ghazkullia voi käyttää Megabossina
"Viimeisin vierailu: To 25.12.2012 16:47"
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Perusteet”