"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Skull Pass-blogi(päivitetty25.04!!) ^^nmm kokeilu

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
Chaos Orc

Viesti Kirjoittaja Chaos Orc »

Kyllä ihmemies olet. Tosi hyvän näköstä, kuten nuo warriorit olivat. Maalaa vaan lisää niin saadaan nauttia. En kyllä tajua, kuinka noin vähän maalannut voi maalata noin hyvin..
Mitä zeroke-intiaani tekee, kun hänellä on kivi kengässä? No ottaa sen pois!
Masapuke

Viesti Kirjoittaja Masapuke »

Razwrakka kirjoitti:Oletko muuten harrastanut kuvaamataitoa, esimerkiksi piirrustusta?
No emmä varsinaisesti kuvaamataitoa harrasta mutta mulla on ollut jo melkein 2 vuotta valinnainen kuvis koulussa ja joskus piirtelen kotonakin. Ei sen enempää. Ja oon aika paljon lukenut täältä noita maalausneuvoja ja galleriasta kattonu kuvia. Ja kyllä, olen aloittelija.
Bronzebeard kirjoitti:Jälleen upeita ensimmäisiksi. Näyttää epäilyttävästi Karak Kadrin teemalta. Olenko oikeassa?
Itse asiassa kun aloitin maalaamaan noita niin en edes tiennyt noista teemoista enkä klaaneista. Otin vain sattumanvaraisen värin mutta näköjään noi on sittenKarak kadreja :)

Tässä on sitten seuraava kääpiö. Maalasin tätä todella kauan, koska mielestäni tämä figu on hienoin bfsp-boksista. Yritin myös blendaamista.
KuvaKuvaKuva
Edit. linkki korjattu
Buhrdur

Viesti Kirjoittaja Buhrdur »

Poikahan osaa maalata ja hyvin sitten maalaakin.
Siis itselläni on sama bfsp ja gobsit on tuol orcs&goblins blogis.

Mut omani olivat todella hirveitä alussa kun sun ukkoihhin verrataan.

9½ aloittelijan työksi kukaan ei olet täytellinen eli et voi kymbii saaha.
Hands_of_blue

Viesti Kirjoittaja Hands_of_blue »

Okei tuo lataaja on jo ihan liian hieno aloittelijan maalaamaksi, mistä näitä luonnonlahjakkuuksia on oikein alkanut tipahtelemaan. Onhan nuo käpsät toki ns. helppoja maalattavia mutta silti aika käsittämätöntä jälkeä.
Santa Mas

Viesti Kirjoittaja Santa Mas »

Argh! Ei voi olla totta että olet aloittelija varmasti olet maallaillut ennenkin :). Kaveri houkutteli mut pelin pariin ja en uskaltanut ruveta maalailemaan ennen hänen "apuaan" koska pelkäsin tärveleväni kaiken lol. mutta sanon että maalaat JÄRJETTÖMÄN HYVIN! Kiitos ja ylistys näistä taideteoksista.
"On veren vuodatuksen aika poika"
- Gotrek peikontappaja Gurnison -
Jamppaaja

Viesti Kirjoittaja Jamppaaja »

EKOJA FIGUJA?! Et kyllä voi olla tosissas...
"Maalaan" Tauni mustiksi ja kutsun niitä "mustaksi legioonaksi" Ja nyt ei kun dippailemaan!
Chaos Orc

Viesti Kirjoittaja Chaos Orc »

Mä en ala. Vaikka ensimmäiset olivat jo hienoja, tuo ylittää ne kaikki. Todella siistiä jälkeä ja maalaat melkein yhtä hyvin kuin minä itse. Ainoa ero, että olen itse maalannut 2v ja sinä 1,5 viikkoa..
Mä en ala.
Mitä zeroke-intiaani tekee, kun hänellä on kivi kengässä? No ottaa sen pois!
Masapuke

Tässä ois loputkin tykistö ryhmästä.
Kiitos kiitos kaikille kehuista. Huomaan jo itekkin melkoista parannusta noista warrioreista. Noilla kaikilla on beissit kesken.. ja ton kapteenin parta on kesken kun en keksi hyvää väriä.
Kuva
Kuva
JakeZuku

Viesti Kirjoittaja JakeZuku »

Oh get the fuck out of here... Nämä ensimmäisiä figuja?! Siis nämähän ovat aivan hel*etin hyviä! Minulla on kyllä semmonen kutina persauksessa että on uusi Mika/Migsula tulossa tässä... Jatka samaan malliin!! :)
What's going on here? Back from the grave and crap.
Adun

Viesti Kirjoittaja Adun »

Maalaamisen ihmelapsi? En voi kuin kadehtia noin siistiä jälkeä, innolla odotan nähdä 2 vuotta tämän jälkeen tekemiäsi.. :o
Terminator Sergeant

Viesti Kirjoittaja Terminator Sergeant »

herra jeesus! Nämä on jo parempia kuin minun, ja minä olen sentään harrastanut jo kuusi vuotta! Ei voi kuin kehua noita, varsinkin punaisen blendi on kaunista.

Sait aziz haastajan punaisessa ;)
Think of the rivers of blood spilled by all those generals and emperors so that, in glory and triumph, they could become the momentary masters of a fraction of a dot.
- Carl Sagan
Vari

Viesti Kirjoittaja Vari »

on kyllä makeeta jälkeä vasta-alkajaksi :O
Tzetus

Viesti Kirjoittaja Tzetus »

o... m... g... O_o ... tämä alkaa kyllä toistamaan itseään, mutta aivan käsittämättömän hyvää jälkeä... ja päälle viikon oot maalannu... tällaista ei voi kuin ihailla. Itse en edes tajunnut pohjamaalata ekoja figujani... saati sitten blendata. Melko nopeasti olet myös saanut kaikki valmiiksi. Tähän malliin vaan niin hyvä tulee :)
(\__/)
(='.'=)
('.') ('.')
This is Bunny. Copy and paste Bunny into your signature to help him gain world domination!
Adun

Viesti Kirjoittaja Adun »

Ei millään pahalla, mutta ootko nyt aivan rehellinen? Se on vaan niin vaikea uskoa että olisit vasta viikon maalaillut. Vai ootko maalaillut jotain muuta ennen tätä?
Datsi

Viesti Kirjoittaja Datsi »

while watching these, i get annoying flashbacks of my first miniatures. very, very annoying flashbacks... 0_o

ekaa kertaa pitkästä aikaa leukani loksahti. siis ekoja figuja???

aivan mielettömän komeita! paljon paremman näköisiä kuin 'nidini.

mutta mutta. baset voisit jaksaa tehdä...
"Kun netti on poissa, figut tanssivat pöydällä."
Masapuke

Adun kirjoitti:Ei millään pahalla, mutta ootko nyt aivan rehellinen? Se on vaan niin vaikea uskoa että olisit vasta viikon maalaillut. Vai ootko maalaillut jotain muuta ennen tätä?
Oon oon rehellinen, lapsena maalasin pari pienoismallia, mutta en muuta. Mut olihan mul 2vuotta sitten tollane lissu skirmish-rykmentti mutta en edes maalannu sitä ku ei ollu maaleja. Elikkä nää on niitä ensimmäisiä :)
Fekes

Viesti Kirjoittaja Fekes »

...
O_o
Kolme perkeleen pitkää pistettä ja elo hiiri päälle. Siis ihan hemmetin taivaan hyviä ekoiksi figuiksi ja vaikka ei oliskaa ekoja ni on silti hiton hyviä. Yhdestä asiasta on pakko huomauttaa (että olen rasittava) noissa minerien liekeissä; sen valkosen/keltasen osan pitäis olla liekin juuressa, paperia polttamallasen sen saa selvillle
Vastustan allekirjoituksia, sillä ne vievät turhaa tilaa.
TunneBanaanienVoima

Viesti Kirjoittaja TunneBanaanienVoima »

Näitä äkkiä lisää :D Näitähän kattelee jo ilokseen :D
Wahtisaari

Viesti Kirjoittaja Wahtisaari »

Fekes kirjoitti:...noissa minerien liekeissä; sen valkosen/keltasen osan pitäis olla liekin juuressa, paperia polttamallasen sen saa selvillle
Sinäänsä olet oikeassa mutta oletkos koska viimeksi kynttilää poltellu? Kynttilässä se menee juuri noin... btw

Ja asiaan jälleen. Taas aivan loistavia figuja sinulta! Nämä todellakin ovat hienoja! Niin ja siittä vielä, että kun jotkut epäilivät sinua siittä oletko aloittelija, niin monen vanha olet? Sekin voisi kertoa jotain näistä...:D
Indeed...
abcdefg

Viesti Kirjoittaja abcdefg »

Pakko myöntää että nuo on hienoi. Ite ku aloitin nii en pohjamaalannu saati blendannu(en kyl oikei tiiä vieläkää mitä se tarkoittaa) (silmistä en sano mitään) ja siksi ehkä en vieläkään hallitse maalausta, mutta tämä jo kysyttiin niin kuinka vanha olet ja jos saan sanoa niin voisin olettaa että oot vasen kätinen(ne yleensä omaa hyvän käsialan).

JA jos omistat yksinään sen koko BFSB paketin niin voisit yrittää maalata goblinei ja laittaa kuvia tänne(korjaan hienoja kuvia)
2
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”