Skull Pass-blogi(päivitetty25.04!!) ^^nmm kokeilu
No emmä varsinaisesti kuvaamataitoa harrasta mutta mulla on ollut jo melkein 2 vuotta valinnainen kuvis koulussa ja joskus piirtelen kotonakin. Ei sen enempää. Ja oon aika paljon lukenut täältä noita maalausneuvoja ja galleriasta kattonu kuvia. Ja kyllä, olen aloittelija.Razwrakka kirjoitti:Oletko muuten harrastanut kuvaamataitoa, esimerkiksi piirrustusta?
Itse asiassa kun aloitin maalaamaan noita niin en edes tiennyt noista teemoista enkä klaaneista. Otin vain sattumanvaraisen värin mutta näköjään noi on sittenKarak kadrejaBronzebeard kirjoitti:Jälleen upeita ensimmäisiksi. Näyttää epäilyttävästi Karak Kadrin teemalta. Olenko oikeassa?
Tässä on sitten seuraava kääpiö. Maalasin tätä todella kauan, koska mielestäni tämä figu on hienoin bfsp-boksista. Yritin myös blendaamista.

Edit. linkki korjattu
- Hands_of_blue
Argh! Ei voi olla totta että olet aloittelija varmasti olet maallaillut ennenkin
. Kaveri houkutteli mut pelin pariin ja en uskaltanut ruveta maalailemaan ennen hänen "apuaan" koska pelkäsin tärveleväni kaiken lol. mutta sanon että maalaat JÄRJETTÖMÄN HYVIN! Kiitos ja ylistys näistä taideteoksista.
"On veren vuodatuksen aika poika"
- Gotrek peikontappaja Gurnison -
- Gotrek peikontappaja Gurnison -
- Terminator Sergeant
herra jeesus! Nämä on jo parempia kuin minun, ja minä olen sentään harrastanut jo kuusi vuotta! Ei voi kuin kehua noita, varsinkin punaisen blendi on kaunista.
Sait aziz haastajan punaisessa
Sait aziz haastajan punaisessa
Think of the rivers of blood spilled by all those generals and emperors so that, in glory and triumph, they could become the momentary masters of a fraction of a dot.
- Carl Sagan
- Carl Sagan
o... m... g... O_o ... tämä alkaa kyllä toistamaan itseään, mutta aivan käsittämättömän hyvää jälkeä... ja päälle viikon oot maalannu... tällaista ei voi kuin ihailla. Itse en edes tajunnut pohjamaalata ekoja figujani... saati sitten blendata. Melko nopeasti olet myös saanut kaikki valmiiksi. Tähän malliin vaan niin hyvä tulee 
(\__/)
(='.'=)
('.') ('.')
This is Bunny. Copy and paste Bunny into your signature to help him gain world domination!
(='.'=)
('.') ('.')
This is Bunny. Copy and paste Bunny into your signature to help him gain world domination!
while watching these, i get annoying flashbacks of my first miniatures. very, very annoying flashbacks... 0_o
ekaa kertaa pitkästä aikaa leukani loksahti. siis ekoja figuja???
aivan mielettömän komeita! paljon paremman näköisiä kuin 'nidini.
mutta mutta. baset voisit jaksaa tehdä...
ekaa kertaa pitkästä aikaa leukani loksahti. siis ekoja figuja???
aivan mielettömän komeita! paljon paremman näköisiä kuin 'nidini.
mutta mutta. baset voisit jaksaa tehdä...
"Kun netti on poissa, figut tanssivat pöydällä."
Oon oon rehellinen, lapsena maalasin pari pienoismallia, mutta en muuta. Mut olihan mul 2vuotta sitten tollane lissu skirmish-rykmentti mutta en edes maalannu sitä ku ei ollu maaleja. Elikkä nää on niitä ensimmäisiäAdun kirjoitti:Ei millään pahalla, mutta ootko nyt aivan rehellinen? Se on vaan niin vaikea uskoa että olisit vasta viikon maalaillut. Vai ootko maalaillut jotain muuta ennen tätä?
...
O_o
Kolme perkeleen pitkää pistettä ja elo hiiri päälle. Siis ihan hemmetin taivaan hyviä ekoiksi figuiksi ja vaikka ei oliskaa ekoja ni on silti hiton hyviä. Yhdestä asiasta on pakko huomauttaa (että olen rasittava) noissa minerien liekeissä; sen valkosen/keltasen osan pitäis olla liekin juuressa, paperia polttamallasen sen saa selvillle
O_o
Kolme perkeleen pitkää pistettä ja elo hiiri päälle. Siis ihan hemmetin taivaan hyviä ekoiksi figuiksi ja vaikka ei oliskaa ekoja ni on silti hiton hyviä. Yhdestä asiasta on pakko huomauttaa (että olen rasittava) noissa minerien liekeissä; sen valkosen/keltasen osan pitäis olla liekin juuressa, paperia polttamallasen sen saa selvillle
Vastustan allekirjoituksia, sillä ne vievät turhaa tilaa.
-
TunneBanaanienVoima
-
Wahtisaari
Sinäänsä olet oikeassa mutta oletkos koska viimeksi kynttilää poltellu? Kynttilässä se menee juuri noin... btwFekes kirjoitti:...noissa minerien liekeissä; sen valkosen/keltasen osan pitäis olla liekin juuressa, paperia polttamallasen sen saa selvillle
Ja asiaan jälleen. Taas aivan loistavia figuja sinulta! Nämä todellakin ovat hienoja! Niin ja siittä vielä, että kun jotkut epäilivät sinua siittä oletko aloittelija, niin monen vanha olet? Sekin voisi kertoa jotain näistä...
Indeed...
Pakko myöntää että nuo on hienoi. Ite ku aloitin nii en pohjamaalannu saati blendannu(en kyl oikei tiiä vieläkää mitä se tarkoittaa) (silmistä en sano mitään) ja siksi ehkä en vieläkään hallitse maalausta, mutta tämä jo kysyttiin niin kuinka vanha olet ja jos saan sanoa niin voisin olettaa että oot vasen kätinen(ne yleensä omaa hyvän käsialan).
JA jos omistat yksinään sen koko BFSB paketin niin voisit yrittää maalata goblinei ja laittaa kuvia tänne(korjaan hienoja kuvia)
JA jos omistat yksinään sen koko BFSB paketin niin voisit yrittää maalata goblinei ja laittaa kuvia tänne(korjaan hienoja kuvia)
2