"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Biovore Combat Patroolissa?

Aloittelijoille ja vasta-alkajille tarkoitettu palsta, jossa uskaltaa kysyä vähän yksinkertaisempiakin asioita pelistä ja pelaamaan ryhtymisestä ilman tönimistä. Kokeneet vastaavat.
j.s.r

Biovore Combat Patroolissa?

Viesti Kirjoittaja j.s.r »

Eli tuossa hakkasimme vaihteeksi kaverin kanssa yhden CP:n läpi viikonloppuna ja aloin miettimään tuota " No ordnance weapons" kohtaa Compat Patroolin säännöissä. No kaveri pelasi 'Nideillä ja piti listassan Biovorea joka teki sellasen Ordnance "pamauksen" kun osui kohdalleen. Ja sit sen yhdellä Warrulla oli joku ase joka kanssa teki Ordnance pamahduksen. No kaverini vetosi että niitä saa pitää Compat Patroolissa koska Codexissa ei suoraan lue että ne on Ordnance Weaponeita (eli luki joku large blast yms.). Eli saako noita käyttää Compat Patroolissa? Noiden kahden rysähdyksen takia menetin puolet Catachaneistani jo tokalla vuorolla ja loppu olikin sitten yhtä teurastusta.
Alkoholi on elämäntapa!
Alkoholi on minun elämäntapani!

Homer J Simpson
Anaheim

Viesti Kirjoittaja Anaheim »

oma mokasi,pysy coverissa ;) large blast on laillinen.Biovoresta en ole varma,mutta käsittääkseni se on kiellettyjen listalla O_o vai onko?Ase taisi olla barbered strangler,mutta eihän sitä taida saada muille kun hivelle ja fexille..?Eikun ei,saahan sen warrioreille.
j.s.r

Joo taisi olla tuo Barbed Strangler. No hittoon tollaset Large Blastit! Samaa lettua käytetään monella nimityksellä -.- Mutta vielä tuo Biovore kiinnostaa??
Alkoholi on elämäntapa!

Homer J Simpson
Anaheim

Viesti Kirjoittaja Anaheim »

joo,mutta systeemi eri,large blast vähemmän kuolettava ajoneuvoille.
MacKeke

Viesti Kirjoittaja MacKeke »

Ja Spore miinathan ei large blastia missään välissä tee. Pientä lättyä käyttävät vähän useammin tosin.
j.s.r

aijaa.. No näinhän se sitten menee. Kiitos vastauksista ja hyppään puskaan sitten ens pelissä ^^ Miten muuten jos olen muurin takana ja mua ammutaan tuolla Barbed Strangelirra niin saanko kovereita vai poistaako se "Large Blast" sen coverin? En löytäny sääntiksestä.
Alkoholi on elämäntapa!

Homer J Simpson
meny

Viesti Kirjoittaja meny »

blasti aseet ei poista coveria oli iso tai pieni (ellei ole barrage tai ordnance barrage jolloin coveri katotaan reiän kohalta)
Garoth
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Garoth »

j.s.r kirjoitti: No hittoon tollaset Large Blastit! Samaa lettua käytetään monella nimityksellä
Ordnancella ei ole mitään tekemista laukaukseen käytettävän kiekon kanssa. Ordnance liittyy ennemin siihen, miten tarkalleen se kiekko sijoitetaan, miten se voi scatteroida, ja miten se läpäiseen panssaria jne.

Yleensä Ordnance-aseet käyttävät Large Blastia, mutta on olemassa myös Ordnance-aseita, jotka käyttävät tavallista Blastia, toisalta aseita, jotka käyttävät Large Blastia, mutta eivät ole Ordnance-aseita. Tyranidien Barbed Strangler on juuri tällainen ase.

Combat Patrol -säännöt eivät siis kiellä Large Blastia, vaan juuri nimenomaan ne Ordnance-aseet.
Phil Kelly says "No!"
j.s.r

Kiitos Garothin (menikö oikein?) selvennyksestä. Sitten pitää niellä tuo menetys tuossa pelissa mutta tuo Coverien menetys kismittää kun seisoin muurin takana ja kaveri ampui Barbed Stranglerilla lätyn niskaan ja tosiaan melkein koko unitti meni sen sileän tien kun luulimme että se poistaa coverit.
Alkoholi on elämäntapa!

Homer J Simpson
Terminator Sergeant

Viesti Kirjoittaja Terminator Sergeant »

jos siinä ei sanota sen poistavan coveria niin se ei poista. Ja Biovpre ampuu heavya ja barragea.
Think of the rivers of blood spilled by all those generals and emperors so that, in glory and triumph, they could become the momentary masters of a fraction of a dot.
- Carl Sagan
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Perusteet”