Biovore Combat Patroolissa?
Biovore Combat Patroolissa?
Eli tuossa hakkasimme vaihteeksi kaverin kanssa yhden CP:n läpi viikonloppuna ja aloin miettimään tuota " No ordnance weapons" kohtaa Compat Patroolin säännöissä. No kaveri pelasi 'Nideillä ja piti listassan Biovorea joka teki sellasen Ordnance "pamauksen" kun osui kohdalleen. Ja sit sen yhdellä Warrulla oli joku ase joka kanssa teki Ordnance pamahduksen. No kaverini vetosi että niitä saa pitää Compat Patroolissa koska Codexissa ei suoraan lue että ne on Ordnance Weaponeita (eli luki joku large blast yms.). Eli saako noita käyttää Compat Patroolissa? Noiden kahden rysähdyksen takia menetin puolet Catachaneistani jo tokalla vuorolla ja loppu olikin sitten yhtä teurastusta.
Alkoholi on elämäntapa!
Alkoholi on minun elämäntapani!
Homer J Simpson
Homer J Simpson
aijaa.. No näinhän se sitten menee. Kiitos vastauksista ja hyppään puskaan sitten ens pelissä ^^ Miten muuten jos olen muurin takana ja mua ammutaan tuolla Barbed Strangelirra niin saanko kovereita vai poistaako se "Large Blast" sen coverin? En löytäny sääntiksestä.
Alkoholi on elämäntapa!
Homer J Simpson
Homer J Simpson
Ordnancella ei ole mitään tekemista laukaukseen käytettävän kiekon kanssa. Ordnance liittyy ennemin siihen, miten tarkalleen se kiekko sijoitetaan, miten se voi scatteroida, ja miten se läpäiseen panssaria jne.j.s.r kirjoitti: No hittoon tollaset Large Blastit! Samaa lettua käytetään monella nimityksellä
Yleensä Ordnance-aseet käyttävät Large Blastia, mutta on olemassa myös Ordnance-aseita, jotka käyttävät tavallista Blastia, toisalta aseita, jotka käyttävät Large Blastia, mutta eivät ole Ordnance-aseita. Tyranidien Barbed Strangler on juuri tällainen ase.
Combat Patrol -säännöt eivät siis kiellä Large Blastia, vaan juuri nimenomaan ne Ordnance-aseet.
Phil Kelly says "No!"
Kiitos Garothin (menikö oikein?) selvennyksestä. Sitten pitää niellä tuo menetys tuossa pelissa mutta tuo Coverien menetys kismittää kun seisoin muurin takana ja kaveri ampui Barbed Stranglerilla lätyn niskaan ja tosiaan melkein koko unitti meni sen sileän tien kun luulimme että se poistaa coverit.
Alkoholi on elämäntapa!
Homer J Simpson
Homer J Simpson
- Terminator Sergeant