Ihan nimien kanssa jos kommentit saisi näkyviin niin olisi kiva. Voisi katsoa kun ne, jotka pitivät sinua yhtenä ketjun ärsyttävimmistä peeloista, ylistäisivät tarinaasi kun eivät tiedä sen olevan sinun.
Diogenes kirjoitti:Mutta on ne ajat muuttuneet ... muistan sen ketjun missä IRIAD oli ketjun huonoin vitsi, ja nyt kaikki muut ovat niitä vitsejä IRIADiin verrattuna :P
En minäkään pidä nimimerkin mainitsemista kommenttien yhteydessä välttämättömänä, joskaan en sitä pahallakaan katsoisi. Tai siis, minulle on ihan sama, kuka haukkuu tarinani paskaksi, mutta omasta puolestani annan mielelläni palautteen nimen kera. Ja onhan se tietty kivempi katsoa, onko "rakentava kritiikki" tullut joltakulta, joka oikeasti tietää asioista jotain.
Vähän sama juttu kuin Galtsussa - umpinyyppien antamat kehut lämmittävät näillä pakkasilla vähemmän kuin hellehattu, kun taas oikeasti hyvien maalareiden palautteen voi jo harkita ottavansa tosissaan.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Jälleen samoilla linjoilla kapteenin kanssa. Sitä paitsi, mikäli tarinat taas perinteiseen tapaan pistetään tänne foorumille kaikkien luettavaksi ja niistä syntyy jopa keskustelua, on helpompi viitata omiin komentteihinsa kun nimimerkki on jo kaikkien tiedossa. Voihan sitä tietysti copypastaillakin, ei tämä nyt elämän ja kuoleman kysymys ole.
Sainpahan sentään kaikki tarinat luettua ja kommentit kirjoitettua. Taitavat lähteä (vastoin ennakko-odotuksia) matkaan jo tänään. Scifi-puolella homma oli varsin selvä, mutta fantasiassa kahden ekan järjestys meni vähän arpomiseksi. Koko kisaa varmaan kommentoidaan yhdessä sitten myöhemmin, mutta nyt voin kyllä todeta, että keskimäärin korkealaatuisin ikinä. Vaikka mahtuihan sinne sitä huttuakin.
+++EDIT+++
Äänet lähti, toivottavasti tulivat perille.
Ja mahdollisia tarkennuspyyntöjä odotellessa täältä tähän.
"Ja tarkemmin silmäillen löydykkään ei mitään naurettavaa"
Minun kommenttini saa kaikin mokomin julkaista nickin kanssa. Tuskin täällä nyt niin herkkänahkaisia ollaan että rehellisestä kritiikistä suututaan. Minä tiedostan melko syvästi että tarinani on melkoisen paska, ja moni muukin tuntuu olevan samaa mieltä.
Emot kerää sääliä, mutta minä olen tr00 4ng5t.
"Kasvatitte vihaani ja melkein tuhositte minut.
Mutta vahi teki minusta voimakkaamman!"
No omat arvosteluntynkäni olivat niin köyhiä ja surkeita, että en tiedä saako niistä kukaan mitään positiivista ajateltavaa. Suuttuvat minulle kuitenkin, mutta menköön, kun kerran kaikki muutkin sallivat.
This galaxy is full of hidden secrets. It takes a vivid imagination and some pure insanity to uncover them all, yet the cost to ones sanity in uncovering them is... immense...
Jeh, kyllä miunkin tylyt höpinät saa ihan nimimerkin kanssa paljastella. Ei niissä suoranaisesti rakentavuutta tainnut olla, pelkästää tylyt, melko suorasanaiset huomiot, joihin itse törmäsin.
Lähinnä se oli huvittavaa, että minulla tuli moniin tarinoihin hyvin samankaltaiset kommentit juonesta ja kerronnasta, jos ne eivät säväyttäneet.
Ägh, menee kyllä helvetin tiukoille noiden arvostelujen kanssa. En ole vieläkään saanut luettua kuin vajaan puolet fantsupuolen tarinoista. Tällänen tiukka deadline tekee nyt siis sen, että mä tuun lukee ainakin kaikki skifinovellit samana lauantaina kuin ne arvostelenkin - viikko lisäaikaa näkyisi varmasti muillakin parempana kritiikkinä.
EDIT: Skifisarjakuvat :--D Noniin, deadline näkyy laajemminkin aivotoiminnassani. Kohta puhun norjaa.
Viimeksi muokannut Kronstadt, To 15.02.2007 14:33. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Aux armes, citoyens!
Formez vos bataillons!
Marchons, marchons!
Qu’un sang impur abreuve nos sillons!
Kronstadt kirjoitti:Ägh, menee kyllä helvetin tiukoille noiden arvostelujen kanssa. En ole vieläkään saanut luettua kuin vajaan puolet fantsupuolen tarinoista. Tällänen tiukka deadline tekee nyt siis sen, että mä tuun lukee ainakin kaikki skifisarjakuvat samana lauantaina kuin ne arvostelenkin - viikko lisäaikaa näkyisi varmasti muillakin parempana kritiikkinä.
Kannatetaan tuota, varsinkin kun itsekin olen kipeenä nyt, enkä jaksa keskittyä tarinoihin niiden ansaitsemalla huomiolla... mutta jos pakko on niin kai se tälläkin deadlinella menee...
"Your prayers shall not reach into my heart!" - Amorphis
Minuakin kiinnostaisi päästä kisatöitä pian lukemaan, vaikken itse osallistunutkaan. Jotta pistäkäähän vauhtia, jotta saadaan ne raapustukset julkisiksi.
susivaara kirjoitti:Minuakin kiinnostaisi päästä kisatöitä pian lukemaan, vaikken itse osallistunutkaan. Jotta pistäkäähän vauhtia, jotta saadaan ne raapustukset julkisiksi.
En usko, että kukaan pahastuu, jos tämän linkin tähän tumppaa. Eiväthän nämä nyt kauhean ei-julkisia kuitenkaan vissiin ole. Varmaan sitten melko moni laittaa kylläkin turinansa ihan erillisinä tänne tarina-alueelle, jonne niitä on varmaan hieman kätevämpää kommentoida erikseen, jos ihmiset vain jaksavat. Jotenka tuossapa siulle tuo linkki.
huussi kirjoitti:
En usko, että kukaan pahastuu, jos tämän linkin tähän tumppaa.
Tuskinpa vainen, kun sen on kuka tahansa kumminkin halutessaan saanut kaivettua tuolta virallisesta kisaketjusta. Pyydämme tietysti myös ulkopuolisia pidättymästä kommentoimaan kisatarinoita kovin yksilöllisesti ennen kisan päättymistä, jotteivät kommentoinnit vaikuttaisi virallisten arvostelijoiden puolueettomuuteen.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Jaksoin sitten kirjoittaa scifinkin arvostelut. Ne kyllä vähän hävettävät. Kun ei ahdistuneena ja väsyneenä mitään järkevää saanut aikaan, mutta ei ehdi ennen kuolonlinjaa mitään järkevää saada aikaiseksi.
"Kasvatitte vihaani ja melkein tuhositte minut.
Mutta vahi teki minusta voimakkaamman!"
vihdoinkin sain kaikki luetuksi, arvostelut on nyt lähetetty ja toivottavasti mitään ei tarvitse uusia.
Diogenes kirjoitti:Mutta on ne ajat muuttuneet ... muistan sen ketjun missä IRIAD oli ketjun huonoin vitsi, ja nyt kaikki muut ovat niitä vitsejä IRIADiin verrattuna :P