"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Space mariineihin apuja

Aloittelijoille ja vasta-alkajille tarkoitettu palsta, jossa uskaltaa kysyä vähän yksinkertaisempiakin asioita pelistä ja pelaamaan ryhtymisestä ilman tönimistä. Kokeneet vastaavat.
Blame-nator

Space mariineihin apuja

Viesti Kirjoittaja Blame-nator »

Eli itse olen juuri jonkun puoli vuotta näitä keräillyt ja minulla on:

- Space Marine Command Squad
- Space Marine Attack Bike
- Space Marine MK.llc Rhino plastic
- Warhammer 40.000 Battle For Marcragge
Haluaisin että pääsisin jotenkin alkuun tässä minityaaripeleissä ja haluaisin suurta tulivoimaa ja kaukoammuntaa.
Mutta kertokaa mullekkin mitä mun kannatais ostaa jotta nuo vaatimukset täyttyisivät ;D
Buhrdur

Viesti Kirjoittaja Buhrdur »

Hmm...
En itse kerää marsuja mutta veikkaisin että scouts with sniper rifles(mikänyonkaa) ois hyvä kaukoammuntaa(ko).
Ja Land raider tai Predatori. :)
Rogue

Viesti Kirjoittaja Rogue »

Predator ja ihan peruspaketti mariineita ovat voittajan valinta tässä vaiheessa. Oletan että omistat jo codexin.

Lisäksi kavereilta voipi yrittää kalastella raskaita aseita mariineille, kaikki tykkäävät viiden tai kuuden miehen squadeista heavy-aseella varustettuna. Myöskin assault-cannonit ovat suosittuja shooty- armeijassa, eli joko terminaattoreihin tai land speedereihin voipi panostaa myöhemmässä vaiheessa.
K0tka

Viesti Kirjoittaja K0tka »

tuohon kyllä sanon että osta paketti tactical mariineja(10 figua 30e).
sitten voisit mitettiä (oletetaan että sinulla on se codex) meinaatko hommata niitä bikeja lisää, ne ovat ihan ok jos olet aloittelia, sitten ehkä predator. tai sitten vaan ostat battle forcen :)
Blame-nator

Predator ja ihan peruspaketti mariineita ovat voittajan valinta tässä vaiheessa. Oletan että omistat jo codexin.

Lisäksi kavereilta voipi yrittää kalastella raskaita aseita mariineille, kaikki tykkäävät viiden tai kuuden miehen squadeista heavy-aseella varustettuna. Myöskin assault-cannonit ovat suosittuja shooty- armeijassa, eli joko terminaattoreihin tai land speedereihin voipi panostaa myöhemmässä vaiheessa.
Okei taidan ostaa hetin kun oon hankkinu liskoilleni uuden terran kaks pakettii noita perus mariineja ja jos jää rahan niin yhden predatori.
Hands_of_blue

Viesti Kirjoittaja Hands_of_blue »

K0tka kirjoitti:meinaatko hommata niitä bikeja lisää, ne ovat ihan ok jos olet aloittelia
Miten se parantaa niitä bikejä jos pelaaja on aloittelija?

Perus helppokäyttöiseen ja tahokkaaseen ampumismarinearmeijaan kannattavia vaihtoehtoja ovat pienet marineryhmät heavy aseella (lascannon) ja plasmalla, devastator sguadit, predator, pienet terminator squadit kahdella assault cannonilla ja dreadnoughtit.
Irtoaa paljon tulivoimaa ja tarvittaessa termot ja dreadit osaavat myös lähitaistella. Pomoksi voisi ottaa commanderin mukavan leadership kikkansa takia ja jos haluat mukaan nopean lähistelysguadin niin assault sguad chaplainilla on oikein mukava.
K0tka

Biket sukkaa...syvästi maksavat liikaa ja ovat hinta laatu suhteellisesti surkeita, sillä hinnalla mielummin vaikka assault mariineita, aloittelia taas voi löytää niistä jotain hienoa, niin minäkin käytin niitä kun aloitin mariinit.
Blame-nator

Perus helppokäyttöiseen ja tahokkaaseen ampumismarinearmeijaan kannattavia vaihtoehtoja ovat pienet marineryhmät heavy aseella (lascannon) ja plasmalla, devastator sguadit, predator, pienet terminator squadit kahdella assault cannonilla ja dreadnoughtit.
Irtoaa paljon tulivoimaa ja tarvittaessa termot ja dreadit osaavat myös lähitaistella. Pomoksi voisi ottaa commanderin mukavan leadership kikkansa takia ja jos haluat mukaan nopean lähistelysguadin niin assault sguad chaplainilla on oikein mukava
Okei itse asiassa pitäs tässä tän viikon aikana tulla 75 € joten taidan ostaa ehkä yhden tällasen http://www.puolenkuunpelit.com/kauppa/p ... ts_id=7454 Ja sen jälkeen säästää joku 30€ ja sitten ostaa jonkun näistä: (Kertokaas mikä olis paras näistä)

http://www.puolenkuunpelit.com/kauppa/p ... cts_id=507
http://www.puolenkuunpelit.com/kauppa/p ... cts_id=506
http://www.puolenkuunpelit.com/kauppa/p ... cts_id=511
helke

Viesti Kirjoittaja helke »

Osta vaan se predator. Wirrikka on minusta turhahko hökötys noin pieneen armeijaan. Land speeder on nopea, mutta tippuukin varmaan melko nopeasti. Predatorin jälkeen voisitkin speedereitä hommata pari. Kunnon devastor squad taas olisi nätti ja melko tehokas.(Ainaskii örkkini tippuu nopeesti.)
Death to the false Emperor!
JakeZuku

Viesti Kirjoittaja JakeZuku »

Noista kolmesta ilmanmuuta Predator. Itse tosin suosittelen Dreadnoughtia ;) Valinta on sinäänsä hankala, koska varsinkin Landspeeder suorittaa varsin eri roolia kuin Preda. Landspeeder kiertelee vihollisen taakse tehden nopeita hyökkäyksiä, Predikka taasen jyrää kohti/ jää paikoilleen ja tykittää täysillä.
What's going on here? Back from the grave and crap.
Blame-nator

No kumpi näistä olisi parempi? Predator vai http://www.puolenkuunpelit.com/kauppa/p ... cts_id=509
Macko57

Viesti Kirjoittaja Macko57 »

Predator se ampuu hyvin ja taas vindicator on taas kaukoapuja eli se ampuu kauas mutta predatorilla ampuu ukkoja hyvin.Eli suosittelen Predatoria :)
ankara halla
Valvoja

Viesti Kirjoittaja ankara halla »

Macko57 kirjoitti:Predator se ampuu hyvin ja taas vindicator on taas kaukoapuja eli se ampuu kauas mutta predatorilla ampuu ukkoja hyvin.Eli suosittelen Predatoria :)
Täh? Ai vindicator ampuu kauas? Mikäköhän Predatorin mistään mahdollisesta aseesta omaa lyhyemmän kantaman kuin vindicator?
"Minä en kärsi mielisairaudesta, minä nautin joka hetkestä!"
K0tka

Vindicatorhan se ukkon liiskaaja on se ampuu VAIN 24'' ja lättyä mikä periaattessa tappaa kaiken...predator taas ampuu lassulla 48'' joka tekee tankin tappajaksi...
Macko57

Viesti Kirjoittaja Macko57 »

Erehdyin oon kyl aika tyhmä eli Sori Mun vika
Lihamestari

Viesti Kirjoittaja Lihamestari »

K0tka kirjoitti:Vindicatorhan se ukkon liiskaaja on se ampuu VAIN 24'' ja lättyä mikä periaattessa tappaa kaiken...predator taas ampuu lassulla 48'' joka tekee tankin tappajaksi...
24" tuumaa on vielä aika vähän 40kssa. Jos Vindi yltää ampua lähes pakolla vihun jokainen sinko ja lascannoni yltää ampua sitä.
Maailmojen Tuhoaja, Elävien Jumala, Taivaankannen Kannattaja, Vuori Kultainen,
ne nimiä on vain ja nimet otetaan nyt pois!
Jos kasvoillesi lankeat,
se mitä pelastaa?
Blame-nator

No entäs sitten näistä? Predator vai Dreagnought ;S
ankara halla
Valvoja

Viesti Kirjoittaja ankara halla »

Blame-nator kirjoitti:No entäs sitten näistä? Predator vai Dreagnought ;S
Molempi parempi. Mutta mitä jos itse miettisit mitä armeijaltasi haluat sen sijaan, että teet vain galluppia siitä mitä mieltä muut ovat.
"Minä en kärsi mielisairaudesta, minä nautin joka hetkestä!"
K0tka

ankara halla on oikeassa, tee armeijastasi oman tyylinen, mutta jos on pakko vastata niin edelleen predator...
JakeZuku

Viesti Kirjoittaja JakeZuku »

Blame-nator kirjoitti:No entäs sitten näistä? Predator vai Dreagnought ;S
Dreadnought, edelleen ;)...
Dredikka on niin paljon siistimpi fluffin puolesta että ihan sen takia. ja siitä saa tehtyä niin paljon erillaisia variaatioita että löydät varmaan mieleisesi :).
What's going on here? Back from the grave and crap.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Perusteet”