Space mariineihin apuja
- Blame-nator
Space mariineihin apuja
Eli itse olen juuri jonkun puoli vuotta näitä keräillyt ja minulla on:
- Space Marine Command Squad
- Space Marine Attack Bike
- Space Marine MK.llc Rhino plastic
- Warhammer 40.000 Battle For Marcragge
Haluaisin että pääsisin jotenkin alkuun tässä minityaaripeleissä ja haluaisin suurta tulivoimaa ja kaukoammuntaa.
Mutta kertokaa mullekkin mitä mun kannatais ostaa jotta nuo vaatimukset täyttyisivät ;D
- Space Marine Command Squad
- Space Marine Attack Bike
- Space Marine MK.llc Rhino plastic
- Warhammer 40.000 Battle For Marcragge
Haluaisin että pääsisin jotenkin alkuun tässä minityaaripeleissä ja haluaisin suurta tulivoimaa ja kaukoammuntaa.
Mutta kertokaa mullekkin mitä mun kannatais ostaa jotta nuo vaatimukset täyttyisivät ;D
Predator ja ihan peruspaketti mariineita ovat voittajan valinta tässä vaiheessa. Oletan että omistat jo codexin.
Lisäksi kavereilta voipi yrittää kalastella raskaita aseita mariineille, kaikki tykkäävät viiden tai kuuden miehen squadeista heavy-aseella varustettuna. Myöskin assault-cannonit ovat suosittuja shooty- armeijassa, eli joko terminaattoreihin tai land speedereihin voipi panostaa myöhemmässä vaiheessa.
Lisäksi kavereilta voipi yrittää kalastella raskaita aseita mariineille, kaikki tykkäävät viiden tai kuuden miehen squadeista heavy-aseella varustettuna. Myöskin assault-cannonit ovat suosittuja shooty- armeijassa, eli joko terminaattoreihin tai land speedereihin voipi panostaa myöhemmässä vaiheessa.
- Blame-nator
Okei taidan ostaa hetin kun oon hankkinu liskoilleni uuden terran kaks pakettii noita perus mariineja ja jos jää rahan niin yhden predatori.Predator ja ihan peruspaketti mariineita ovat voittajan valinta tässä vaiheessa. Oletan että omistat jo codexin.
- Hands_of_blue
Miten se parantaa niitä bikejä jos pelaaja on aloittelija?K0tka kirjoitti:meinaatko hommata niitä bikeja lisää, ne ovat ihan ok jos olet aloittelia
Perus helppokäyttöiseen ja tahokkaaseen ampumismarinearmeijaan kannattavia vaihtoehtoja ovat pienet marineryhmät heavy aseella (lascannon) ja plasmalla, devastator sguadit, predator, pienet terminator squadit kahdella assault cannonilla ja dreadnoughtit.
Irtoaa paljon tulivoimaa ja tarvittaessa termot ja dreadit osaavat myös lähitaistella. Pomoksi voisi ottaa commanderin mukavan leadership kikkansa takia ja jos haluat mukaan nopean lähistelysguadin niin assault sguad chaplainilla on oikein mukava.
- Blame-nator
Okei itse asiassa pitäs tässä tän viikon aikana tulla 75 € joten taidan ostaa ehkä yhden tällasen http://www.puolenkuunpelit.com/kauppa/p ... ts_id=7454 Ja sen jälkeen säästää joku 30€ ja sitten ostaa jonkun näistä: (Kertokaas mikä olis paras näistä)Perus helppokäyttöiseen ja tahokkaaseen ampumismarinearmeijaan kannattavia vaihtoehtoja ovat pienet marineryhmät heavy aseella (lascannon) ja plasmalla, devastator sguadit, predator, pienet terminator squadit kahdella assault cannonilla ja dreadnoughtit.
Irtoaa paljon tulivoimaa ja tarvittaessa termot ja dreadit osaavat myös lähitaistella. Pomoksi voisi ottaa commanderin mukavan leadership kikkansa takia ja jos haluat mukaan nopean lähistelysguadin niin assault sguad chaplainilla on oikein mukava
http://www.puolenkuunpelit.com/kauppa/p ... cts_id=507
http://www.puolenkuunpelit.com/kauppa/p ... cts_id=506
http://www.puolenkuunpelit.com/kauppa/p ... cts_id=511
Osta vaan se predator. Wirrikka on minusta turhahko hökötys noin pieneen armeijaan. Land speeder on nopea, mutta tippuukin varmaan melko nopeasti. Predatorin jälkeen voisitkin speedereitä hommata pari. Kunnon devastor squad taas olisi nätti ja melko tehokas.(Ainaskii örkkini tippuu nopeesti.)
Death to the false Emperor!
Noista kolmesta ilmanmuuta Predator. Itse tosin suosittelen Dreadnoughtia
Valinta on sinäänsä hankala, koska varsinkin Landspeeder suorittaa varsin eri roolia kuin Preda. Landspeeder kiertelee vihollisen taakse tehden nopeita hyökkäyksiä, Predikka taasen jyrää kohti/ jää paikoilleen ja tykittää täysillä.
What's going on here? Back from the grave and crap.
- Blame-nator
No kumpi näistä olisi parempi? Predator vai http://www.puolenkuunpelit.com/kauppa/p ... cts_id=509
- ankara halla
- Valvoja
Täh? Ai vindicator ampuu kauas? Mikäköhän Predatorin mistään mahdollisesta aseesta omaa lyhyemmän kantaman kuin vindicator?Macko57 kirjoitti:Predator se ampuu hyvin ja taas vindicator on taas kaukoapuja eli se ampuu kauas mutta predatorilla ampuu ukkoja hyvin.Eli suosittelen Predatoria
"Minä en kärsi mielisairaudesta, minä nautin joka hetkestä!"
- Lihamestari
24" tuumaa on vielä aika vähän 40kssa. Jos Vindi yltää ampua lähes pakolla vihun jokainen sinko ja lascannoni yltää ampua sitä.K0tka kirjoitti:Vindicatorhan se ukkon liiskaaja on se ampuu VAIN 24'' ja lättyä mikä periaattessa tappaa kaiken...predator taas ampuu lassulla 48'' joka tekee tankin tappajaksi...
Maailmojen Tuhoaja, Elävien Jumala, Taivaankannen Kannattaja, Vuori Kultainen,
ne nimiä on vain ja nimet otetaan nyt pois!
Jos kasvoillesi lankeat,
se mitä pelastaa?
ne nimiä on vain ja nimet otetaan nyt pois!
Jos kasvoillesi lankeat,
se mitä pelastaa?
- Blame-nator
- ankara halla
- Valvoja
Dreadnought, edelleenBlame-nator kirjoitti:No entäs sitten näistä? Predator vai Dreagnought ;S
Dredikka on niin paljon siistimpi fluffin puolesta että ihan sen takia. ja siitä saa tehtyä niin paljon erillaisia variaatioita että löydät varmaan mieleisesi
What's going on here? Back from the grave and crap.