"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Chaos Armour vai Terminator Armour

Aloittelijoille ja vasta-alkajille tarkoitettu palsta, jossa uskaltaa kysyä vähän yksinkertaisempiakin asioita pelistä ja pelaamaan ryhtymisestä ilman tönimistä. Kokeneet vastaavat.
DxJ

Chaos Armour vai Terminator Armour

Viesti Kirjoittaja DxJ »

Joo että kumpi on parempi Terminator vai Daemon armour. Ne molemmat antavat sen 2+ saven mut miks toi chaos armour on halvempi?

edit: ohoh meni väärään paikkaaan... help me moderators... sori
Viimeksi muokannut DxJ, Su 11.02.2007 21:30. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
ankara halla
Valvoja

Viesti Kirjoittaja ankara halla »

Siirretty 40k perusteisiin.

Terminator armour antaa muutakin kuin 2+ saven, Codexin sivu 17 kertoo mitä. Tämän lisäksi Terminator armour on wargearia siinä missä Daemon armour on gifti.
"Minä en kärsi mielisairaudesta, minä nautin joka hetkestä!"
DxJ

joo

Viesti Kirjoittaja DxJ »

okei... kiitos... vielä yks kysymys eli missä tilanteessa daemon armour taikka terminator armour lordi toimis hyvin? vähän sekava kysymys siis ööh... Missä tilanteessa terminator armour lordi olisi parempi kuin daemon armour ja vice versa. Kiitos
ankara halla
Valvoja

Viesti Kirjoittaja ankara halla »

Riippuu ankarasti tilanteesta ja siitä mihin meinaa lordiaan käyttää. Parhaita komboja en lähde tässä spekulimaan, sen tehkäät varsinaiset kaaospelaajat jotka asiasta oikeasti jotain tietävät, mutta noin yleisesti ottaen Terminaattori lordi on hidas, mutta kömpelö. Ei saa mopoa tai hyppyreppua (eikä siis ymmärtääkseni myöskään flightia, steediä tai speedia) kun taas d.armourin kanssa saa.

Toisaalta saa kaikki Terminatour armourin boonukset yhdessä näppärässä paketissa, eli on pitkälle maku/käyttö kysymys.
"Minä en kärsi mielisairaudesta, minä nautin joka hetkestä!"
Z7-852
Taisteluraporttikilpailun voittaja

Viesti Kirjoittaja Z7-852 »

Demon armouria ei tosiaan kannata käyttää muutoin kun haluat speedin tai flightin. Samoin se ei anna figulle invu saviä tai deep strikea laisinkaan ja on tämän takia halvempi.

Itse käyttäisin lähes aina terminator haarniskaa vaikka sillä on vaikea päästä lähikseen.
Air Defence

Viesti Kirjoittaja Air Defence »

Z7-852 kirjoitti:Itse käyttäisin lähes aina terminator haarniskaa vaikka sillä on vaikea päästä lähikseen.
Minä taas valitsisin demonihaarniskan juuri sen takia, että sen kanssa lähikseen pääsy ei ole ongelma. Se kun on nimen omaan lähiksessä, jossa kaaoslordi tekee hirveimpiä aukkoja vihollisen linjoihin.
Kurimus

Viesti Kirjoittaja Kurimus »

iikka kirjoitti:
Z7-852 kirjoitti:Itse käyttäisin lähes aina terminator haarniskaa vaikka sillä on vaikea päästä lähikseen.
Minä taas valitsisin demonihaarniskan juuri sen takia, että sen kanssa lähikseen pääsy ei ole ongelma. Se kun on nimen omaan lähiksessä, jossa kaaoslordi tekee hirveimpiä aukkoja vihollisen linjoihin.
Näinpä. Tosin ilman staturea hilluvalle lordille en vaivautuisi 2+ saveen panostamaan. Niihin fisteihin & muihin panssarit läpäiseviin hyökkäyksiin se kumminkin on kuolemassa, ei perusiskuihin. Invusta on paljon enemmän hyötyä. Statureprinssille voisi harkita niin ei ainakaan tarvitse missileitä pelätä, mutta ei kyllä välttämättä sillekään lascien ja plasmojen ollessa niin yleisiä.
"Silmitön väkivalta on vilpittömin ja läheisin ihmiskontaktin muoto."
-Sörkan Sika-Harri-
Juige

Viesti Kirjoittaja Juige »

No mutta demonic aura korjaa tuon invu ongelman, armorille tosin tulee hieman enempi hintaa. Kait se nopeus kuitenkin sen muutaman lisä pisteen arvoinen on.
DxJ

okei

Viesti Kirjoittaja DxJ »

okei nyt mennään vähän off-topiccii... mut ku mä kerään word bearersil nii voiks toi Dark "Chaplain-wannabe" Apostle saada termi armourin.
Scoundrel

Re: okei

Viesti Kirjoittaja Scoundrel »

DxJ kirjoitti:voiks toi Dark "Chaplain-wannabe" Apostle saada termi armourin.
Miksei voisi? Sehän on "tavallinen" kaaoslordi, jolle voi ostaa demagogue-kyvyn sekä uniikin demoniaseen.
Turun huonoimmaksi rankattu 40k-pelaaja 2012!
Tiistaisin 40k:ta Turun Fantasiapeleissä!
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Juige kirjoitti:No mutta demonic aura korjaa tuon invu ongelman, armorille tosin tulee hieman enempi hintaa. Kait se nopeus kuitenkin sen muutaman lisä pisteen arvoinen on.
On se, ehdottomasti. Termispuku estää myös infiltroinnin. Demonipanssari ja aura yhdessä vievät kumminkin jo leijonanosan pisteistä, joilla voisi ostaa muitakin mehukkaita giftejä. Normaalitilanteessa pyrkisin ennemmin kykyyn tappaa kaikki uhkaajat ennen kuin sitä savea tarvitaan. IC-status on usein paras suoja, käyttäkää sitä hyvin.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Juige

Viesti Kirjoittaja Juige »

Ja useimmiten olen huomannut, että 2+ save on huonompi kuin 3+, ainakin itse onnistun korkeammalla savella pelastamaan useammin :)
DxJ

Viesti Kirjoittaja DxJ »

Juige kirjoitti:Ja useimmiten olen huomannut, että 2+ save on huonompi kuin 3+, ainakin itse onnistun korkeammalla savella pelastamaan useammin :)
lol-läppä :D. okei eli taidan antaa luutnantilleni termi armourin ja se accursed croziusin. Kun armeija on tarpeeks iso, taidan lisätä prissin: Sen model on vaan pirun hyvän näkönen ja sitä on myös helpompi konfata koonsa vuoks (luulen). Kiitoksia kaikille avusta!
Z7-852
Taisteluraporttikilpailun voittaja

Viesti Kirjoittaja Z7-852 »

The Captain kirjoitti:Termispuku estää myös infiltroinnin.
Mutta mahdollistaa ILMAISEN deepstrikaamisen. Eli ainut haitta mikä siinä on se että se kieltää speedin ja lennon. Demon armourin huonot puolet on korkea hinta ja se että se on gift.
DxJ

Viesti Kirjoittaja DxJ »

okei okei ei nyt aleta väitteleee. PEAAAAAAAAAAAAAAAAAACE. ty ablooooy. btw daemon armour on halvempi :D
Diermes

Viesti Kirjoittaja Diermes »

daemon armour on halvempi
Mutta Darmor+Daura+Dmutation=50 pistettä etkä saa vielä edes deepstrikea. Toki D armor sallii monia kivoja asioita mutta halvemmalla tuskin pääset.
http://www.oyk.fi/rata-adressi/
Tukekaahan toverin kotimatkailua.... pliis
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

DxJ kirjoitti:okei okei ei nyt aleta väitteleee.
Tässähän on pikemminkin esitetty hyviä pointteja molemmin puolin. Ei tässä kukaan (kai) tappelemaan ala - sattumalta vain esittämääsi kysymykseen ei ole yhtä ainoaa helppoa ja oikeaa vastausta.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Master Calgar

Viesti Kirjoittaja Master Calgar »

Näinpä. Itsekkin kallistuisin termispanssarittomaan vaihtoehtoon ja yrittäisin suojella pomoa IC statuksen turvin, kuten kapu tuolla ylempänä jo huomauttikin. Toki 2+ save on ihan hyvä, kumman tahansa noista ottaakaan, mutta itse arvostan nopeutta ja mahdollista kykyä infiltroida enemmän, joten en välttämättä edes 2+savea antaisi. Eli (taas kapun viestiin viitaten) yrittäisin hakea otollista yksikköä jota tuhota ennen kuin se ehtii lyödä takaisin kovasti. Tai sijoitan sen jonkun toisen ryhmän mukaan (mahdollisesti infiltroivan) ja yrittäisin sijoitella pomon siten, ettei sitä ampumalla saati ikävillä lähistelyillä heti tuhota.

Toki tuo uusi terminaattori lord on kovasti tyylikäs ja ihan modelin mukavan ulkonäön vuoksi voisin sitä myös käyttää, heh.
RC helikopteri myynnissä: viewtopic.php?f=99&t=105910
DxJ

iC?

Viesti Kirjoittaja DxJ »

IC?häh, sori oon noob :D
Anaheim

Re: iC?

Viesti Kirjoittaja Anaheim »

DxJ kirjoitti:IC?häh, sori oon noob :D
independent character ;)
Lukittu

Palaa sivulle “40k: Perusteet”