Chaos Armour vai Terminator Armour
Chaos Armour vai Terminator Armour
Joo että kumpi on parempi Terminator vai Daemon armour. Ne molemmat antavat sen 2+ saven mut miks toi chaos armour on halvempi?
edit: ohoh meni väärään paikkaaan... help me moderators... sori
edit: ohoh meni väärään paikkaaan... help me moderators... sori
Viimeksi muokannut DxJ, Su 11.02.2007 21:30. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- ankara halla
- Valvoja
joo
okei... kiitos... vielä yks kysymys eli missä tilanteessa daemon armour taikka terminator armour lordi toimis hyvin? vähän sekava kysymys siis ööh... Missä tilanteessa terminator armour lordi olisi parempi kuin daemon armour ja vice versa. Kiitos
- ankara halla
- Valvoja
Riippuu ankarasti tilanteesta ja siitä mihin meinaa lordiaan käyttää. Parhaita komboja en lähde tässä spekulimaan, sen tehkäät varsinaiset kaaospelaajat jotka asiasta oikeasti jotain tietävät, mutta noin yleisesti ottaen Terminaattori lordi on hidas, mutta kömpelö. Ei saa mopoa tai hyppyreppua (eikä siis ymmärtääkseni myöskään flightia, steediä tai speedia) kun taas d.armourin kanssa saa.
Toisaalta saa kaikki Terminatour armourin boonukset yhdessä näppärässä paketissa, eli on pitkälle maku/käyttö kysymys.
Toisaalta saa kaikki Terminatour armourin boonukset yhdessä näppärässä paketissa, eli on pitkälle maku/käyttö kysymys.
"Minä en kärsi mielisairaudesta, minä nautin joka hetkestä!"
- Air Defence
Minä taas valitsisin demonihaarniskan juuri sen takia, että sen kanssa lähikseen pääsy ei ole ongelma. Se kun on nimen omaan lähiksessä, jossa kaaoslordi tekee hirveimpiä aukkoja vihollisen linjoihin.Z7-852 kirjoitti:Itse käyttäisin lähes aina terminator haarniskaa vaikka sillä on vaikea päästä lähikseen.
Näinpä. Tosin ilman staturea hilluvalle lordille en vaivautuisi 2+ saveen panostamaan. Niihin fisteihin & muihin panssarit läpäiseviin hyökkäyksiin se kumminkin on kuolemassa, ei perusiskuihin. Invusta on paljon enemmän hyötyä. Statureprinssille voisi harkita niin ei ainakaan tarvitse missileitä pelätä, mutta ei kyllä välttämättä sillekään lascien ja plasmojen ollessa niin yleisiä.iikka kirjoitti:Minä taas valitsisin demonihaarniskan juuri sen takia, että sen kanssa lähikseen pääsy ei ole ongelma. Se kun on nimen omaan lähiksessä, jossa kaaoslordi tekee hirveimpiä aukkoja vihollisen linjoihin.Z7-852 kirjoitti:Itse käyttäisin lähes aina terminator haarniskaa vaikka sillä on vaikea päästä lähikseen.
"Silmitön väkivalta on vilpittömin ja läheisin ihmiskontaktin muoto."
-Sörkan Sika-Harri-
-Sörkan Sika-Harri-
Re: okei
Miksei voisi? Sehän on "tavallinen" kaaoslordi, jolle voi ostaa demagogue-kyvyn sekä uniikin demoniaseen.DxJ kirjoitti:voiks toi Dark "Chaplain-wannabe" Apostle saada termi armourin.
Turun huonoimmaksi rankattu 40k-pelaaja 2012!
Tiistaisin 40k:ta Turun Fantasiapeleissä!
Tiistaisin 40k:ta Turun Fantasiapeleissä!
- The Captain
- Valvoja
On se, ehdottomasti. Termispuku estää myös infiltroinnin. Demonipanssari ja aura yhdessä vievät kumminkin jo leijonanosan pisteistä, joilla voisi ostaa muitakin mehukkaita giftejä. Normaalitilanteessa pyrkisin ennemmin kykyyn tappaa kaikki uhkaajat ennen kuin sitä savea tarvitaan. IC-status on usein paras suoja, käyttäkää sitä hyvin.Juige kirjoitti:No mutta demonic aura korjaa tuon invu ongelman, armorille tosin tulee hieman enempi hintaa. Kait se nopeus kuitenkin sen muutaman lisä pisteen arvoinen on.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
lol-läppäJuige kirjoitti:Ja useimmiten olen huomannut, että 2+ save on huonompi kuin 3+, ainakin itse onnistun korkeammalla savella pelastamaan useammin
Mutta Darmor+Daura+Dmutation=50 pistettä etkä saa vielä edes deepstrikea. Toki D armor sallii monia kivoja asioita mutta halvemmalla tuskin pääset.daemon armour on halvempi
http://www.oyk.fi/rata-adressi/
Tukekaahan toverin kotimatkailua.... pliis
Tukekaahan toverin kotimatkailua.... pliis
- The Captain
- Valvoja
Tässähän on pikemminkin esitetty hyviä pointteja molemmin puolin. Ei tässä kukaan (kai) tappelemaan ala - sattumalta vain esittämääsi kysymykseen ei ole yhtä ainoaa helppoa ja oikeaa vastausta.DxJ kirjoitti:okei okei ei nyt aleta väitteleee.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
- Master Calgar
Näinpä. Itsekkin kallistuisin termispanssarittomaan vaihtoehtoon ja yrittäisin suojella pomoa IC statuksen turvin, kuten kapu tuolla ylempänä jo huomauttikin. Toki 2+ save on ihan hyvä, kumman tahansa noista ottaakaan, mutta itse arvostan nopeutta ja mahdollista kykyä infiltroida enemmän, joten en välttämättä edes 2+savea antaisi. Eli (taas kapun viestiin viitaten) yrittäisin hakea otollista yksikköä jota tuhota ennen kuin se ehtii lyödä takaisin kovasti. Tai sijoitan sen jonkun toisen ryhmän mukaan (mahdollisesti infiltroivan) ja yrittäisin sijoitella pomon siten, ettei sitä ampumalla saati ikävillä lähistelyillä heti tuhota.
Toki tuo uusi terminaattori lord on kovasti tyylikäs ja ihan modelin mukavan ulkonäön vuoksi voisin sitä myös käyttää, heh.
Toki tuo uusi terminaattori lord on kovasti tyylikäs ja ihan modelin mukavan ulkonäön vuoksi voisin sitä myös käyttää, heh.
RC helikopteri myynnissä: viewtopic.php?f=99&t=105910