"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Mikä toi Teerminator Honours oikeastaan on ?

Warhammer 40.000 -pelin säännöt ovat yleensä enemmän tai vähemmän tulkinnanvaraiset. Tällä palstalla keskustellaan eri sääntöjen toteutuksesta, tulkinnoista sekä mahdollisista ongelmatilanteista.
Necronmancer

Mikä toi Teerminator Honours oikeastaan on ?

Viesti Kirjoittaja Necronmancer »

Kaveri pelaa SMllä ja mä Necroneilla ja se väittää että Terminator Honours on joku juttu mikä laittaa saveiks 2+ ja sen kantajaa ei voi millään instant killata... Onx se totta kun mä vähän epäilen.... Jos näin on kuitenkin niin onx necroneilla mitää millä sen voi kumota tai jotai...
" Olen pelannut sekä Necroneilla että IG:lä"
vompovompatti

Viesti Kirjoittaja vompovompatti »

Terminator honours antaa kantajalleen +1A ja ld9. Ei mitään muuta jos kyseessä on esim. commandin perus mies tai perus veteraani mariini. Kersantit taas saavat aikaisemman lisäksi mahdollisuuden ostaa lisää tavaraa listoista.
I am the king of Rome, and above grammar.
-Sigismund, Emperor of the Holy Roman Empire
Scoundrel

Re: Mikä toi Teerminator Honours oikeastaan on ?

Viesti Kirjoittaja Scoundrel »

Necronmancer kirjoitti:joku juttu mikä laittaa saveiks 2+
Tämä on "terminator armor". Yleisesti terminaattoreilla tai komentajilla. Antaa myös +5 invulerable saven, joka auttaa toisinaan instant deathia vastaan, mutta ei tee kuolemattomaksi.
Necronmancer kirjoitti:sen kantajaa ei voi millään instant killata.
"Adamantine mantle" tekee hahmon immuuniksi instant deathille, mutta ei sekään kuolemattomaksi tee.
Turun huonoimmaksi rankattu 40k-pelaaja 2012!
Tiistaisin 40k:ta Turun Fantasiapeleissä!
Air Defence

Viesti Kirjoittaja Air Defence »

Scoundrel kirjoitti:
Tämä on "terminator armor". Yleisesti terminaattoreilla tai komentajilla. Antaa myös +5 invulerable saven, joka auttaa toisinaan instant deathia vastaan, mutta ei tee kuolemattomaksi.
Kyllä se 2+ armour savekin auttaa joskus instoja vastaan. Ei kaikkea kunniaa siis sille invulle.
ankara halla
Valvoja

Viesti Kirjoittaja ankara halla »

iikka kirjoitti:
Scoundrel kirjoitti:
Kyllä se 2+ armour savekin auttaa joskus instoja vastaan. Ei kaikkea kunniaa siis sille invulle.
Armour save auttaa aseen AP:ta vastaan, Strenght puolestaan vaikuttaa Instant Deathiin eikä tällä ole mitään suoraa korrelaatiota armour saveen.

Eli, jos aseen S on riittävä aiheuttamaan Instant Deathin se myös aiheuttaa sen paitsi jos onnistut armour/invunerable/cover/yms. savessa.
"Minä en kärsi mielisairaudesta, minä nautin joka hetkestä!"
Drâyhèn

Viesti Kirjoittaja Drâyhèn »

Necronmancer kirjoitti:Kaveri pelaa SMllä ja mä Necroneilla ja se väittää että Terminator Honours on joku juttu mikä laittaa saveiks 2+ ja sen kantajaa ei voi millään instant killata... Onx se totta kun mä vähän epäilen.... Jos näin on kuitenkin niin onx necroneilla mitää millä sen voi kumota tai jotai...
Vinkki: Tämäkin olisi selvinnyt itsestään, jos olisit pyytänyt kaveriasi vilauttamaan sitä Codexia, ja olisitte yhdessä tsekanneet siitä onko asianlaita näin. ;)
"I saw your precious Emperor. A handful of times, back in the age before he betrayed us all. And he was no god. Perhaps not a man. But never a god."
Necronmancer

Viesti Kirjoittaja Necronmancer »

joo kiitos vaan vastauksista! on auttanut paljon... Ja ei codexia voinut katsoa kun hänellä ei sitä ole. Todisteena kaverillani oli vain jonkun hemmon nettisivu josta tämä ammensi tietonsa. Sivua hän ei enää kyennyt "muistamaan".
" Olen pelannut sekä Necroneilla että IG:lä"
ankara halla
Valvoja

Viesti Kirjoittaja ankara halla »

...tämän tyhjentävämpää loppua tuskin voi kuvitellakkaan...

Lukko
"Minä en kärsi mielisairaudesta, minä nautin joka hetkestä!"
Lukittu

Palaa sivulle “40k: Säännöt”