Mikä toi Teerminator Honours oikeastaan on ?
-
Necronmancer
Mikä toi Teerminator Honours oikeastaan on ?
Kaveri pelaa SMllä ja mä Necroneilla ja se väittää että Terminator Honours on joku juttu mikä laittaa saveiks 2+ ja sen kantajaa ei voi millään instant killata... Onx se totta kun mä vähän epäilen.... Jos näin on kuitenkin niin onx necroneilla mitää millä sen voi kumota tai jotai...
" Olen pelannut sekä Necroneilla että IG:lä"
-
vompovompatti
Terminator honours antaa kantajalleen +1A ja ld9. Ei mitään muuta jos kyseessä on esim. commandin perus mies tai perus veteraani mariini. Kersantit taas saavat aikaisemman lisäksi mahdollisuuden ostaa lisää tavaraa listoista.
I am the king of Rome, and above grammar.
-Sigismund, Emperor of the Holy Roman Empire
-Sigismund, Emperor of the Holy Roman Empire
Re: Mikä toi Teerminator Honours oikeastaan on ?
Tämä on "terminator armor". Yleisesti terminaattoreilla tai komentajilla. Antaa myös +5 invulerable saven, joka auttaa toisinaan instant deathia vastaan, mutta ei tee kuolemattomaksi.Necronmancer kirjoitti:joku juttu mikä laittaa saveiks 2+
"Adamantine mantle" tekee hahmon immuuniksi instant deathille, mutta ei sekään kuolemattomaksi tee.Necronmancer kirjoitti:sen kantajaa ei voi millään instant killata.
Turun huonoimmaksi rankattu 40k-pelaaja 2012!
Tiistaisin 40k:ta Turun Fantasiapeleissä!
Tiistaisin 40k:ta Turun Fantasiapeleissä!
- Air Defence
Kyllä se 2+ armour savekin auttaa joskus instoja vastaan. Ei kaikkea kunniaa siis sille invulle.Scoundrel kirjoitti:Tämä on "terminator armor". Yleisesti terminaattoreilla tai komentajilla. Antaa myös +5 invulerable saven, joka auttaa toisinaan instant deathia vastaan, mutta ei tee kuolemattomaksi.Necronmancer kirjoitti:joku juttu mikä laittaa saveiks 2+
- ankara halla
- Valvoja
Armour save auttaa aseen AP:ta vastaan, Strenght puolestaan vaikuttaa Instant Deathiin eikä tällä ole mitään suoraa korrelaatiota armour saveen.iikka kirjoitti:Kyllä se 2+ armour savekin auttaa joskus instoja vastaan. Ei kaikkea kunniaa siis sille invulle.Scoundrel kirjoitti:Tämä on "terminator armor". Yleisesti terminaattoreilla tai komentajilla. Antaa myös +5 invulerable saven, joka auttaa toisinaan instant deathia vastaan, mutta ei tee kuolemattomaksi.Necronmancer kirjoitti:joku juttu mikä laittaa saveiks 2+
Eli, jos aseen S on riittävä aiheuttamaan Instant Deathin se myös aiheuttaa sen paitsi jos onnistut armour/invunerable/cover/yms. savessa.
"Minä en kärsi mielisairaudesta, minä nautin joka hetkestä!"
Vinkki: Tämäkin olisi selvinnyt itsestään, jos olisit pyytänyt kaveriasi vilauttamaan sitä Codexia, ja olisitte yhdessä tsekanneet siitä onko asianlaita näin.Necronmancer kirjoitti:Kaveri pelaa SMllä ja mä Necroneilla ja se väittää että Terminator Honours on joku juttu mikä laittaa saveiks 2+ ja sen kantajaa ei voi millään instant killata... Onx se totta kun mä vähän epäilen.... Jos näin on kuitenkin niin onx necroneilla mitää millä sen voi kumota tai jotai...
"I saw your precious Emperor. A handful of times, back in the age before he betrayed us all. And he was no god. Perhaps not a man. But never a god."
-
Necronmancer
- ankara halla
- Valvoja