"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

bot 4 jarru nesteesä pulmia

Aloittelijatason kysymykset miniatyyrien maalaamisesta, kokoamisesta tai maaston rakentamisesta.
waloks

bot 4 jarru nesteesä pulmia

Viesti Kirjoittaja waloks »

Mulla tuli tappelu eldarin falconin kanssa kun olen koitanut otaa värjeä siten sitä lähtee siten paljastuu uusi maali. ei kannata ostaa käytetynä
Voimatassu

Viesti Kirjoittaja Voimatassu »

Hmm.. Mikäköhän on tämänkin ketjun tarkoitus? Jos unohdit esittää kysymyksesi, kerro se..
gawd

Viesti Kirjoittaja gawd »

Se on muuten dot 4, ja kyllä ne maalit lähtee vaikka kuinka monta kerrosta olisi....
big or small,we loot it all.hmph..
jullevi
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jullevi »

Olkoonkin että avausviestiin käytetty vaivannäkö ei ehkä ole riittävä uuden ketjun aloittamiseksi, niin joka tapauksessa viestillä on selkeä opetus:
Lari42 kirjoitti:ei kannata ostaa käytetynä
Maalatun tai kasatun muovin tapauksessa olen 100% samaa mieltä. Elvytys on joko mahdotonta tai niin työlästä ettei maksa vaivaa.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
waloks

olen pistänyt 3 päiväs aluksen mutta aluksesta lähtee 1 pianta vaan ja siten paljastuu toinen
Buhrdur

Viesti Kirjoittaja Buhrdur »

Lari42 kirjoitti:olen pistänyt 3 päiväs aluksen mutta aluksesta lähtee 1 pianta vaan ja siten paljastuu toinen

Montako kerrosta sitä maalia niissä ukoissa on-+??????????????????
Adun

Viesti Kirjoittaja Adun »

hemuli1995 kirjoitti:
Lari42 kirjoitti:olen pistänyt 3 päiväs aluksen mutta aluksesta lähtee 1 pianta vaan ja siten paljastuu toinen

Yhtä monta kuin lauseessasi?
Itse en ole jarrunesteellän onnistunut maaleja poistamaan, lähinnä se tuhosi ogreni yksityiskohtia.. 3 ja 4 DOT kriteerit täytti se aine. Paljon paremmin, nopeammin ja helpommin saa Fairy Power Spraylla.
Buhrdur

Viesti Kirjoittaja Buhrdur »

Adun kirjoitti:
hemuli1995 kirjoitti:

Yhtä monta kuin lauseessasi?
Itse en ole jarrunesteellän onnistunut maaleja poistamaan, lähinnä se tuhosi ogreni yksityiskohtia.. 3 ja 4 DOT kriteerit täytti se aine. Paljon paremmin, nopeammin ja helpommin saa Fairy Power Spraylla.
Mistäs sitä saa???
Adun

Viesti Kirjoittaja Adun »

Varmaan mistä tahansa kaupasta mistä saa muitakin pesuaineita..
esko
Viesti:

Viesti Kirjoittaja esko »

Se on yleis puhistus ainetta, joten ruokakaupastakin saattaisi löytyä.
Welcome to the jungle.
Hands_of_blue

Viesti Kirjoittaja Hands_of_blue »

Ja mikä hauskinta Fairy power sprayn voi suihkia tankkien päälle eikä niitä joudu upottamaan mihinkään liemeen. Geelimäisen koostumuksensa takia myös pysyy tankin päällä sen puoli tuntia viiva tunnin, jonka aineen kannattaa antaa vaikuttaa.
waloks

hmm.. en tiiä monta kerrosta on onhan sitä paljon
QQ3

Viesti Kirjoittaja QQ3 »

Minulla ainakin lähti power spraylla noin viisi kerrosta maalia ja mastonin spraymaali muovifiguista jo parin tunnin liotuksen jälkeen.
IRiaD
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja IRiaD »

Dot 4 on kyllä niin surkeaa kuin olla ja voi. Minulla hiukan ohensi päällimmäistä maalikerrosta.
Diogenes kirjoitti:Mutta on ne ajat muuttuneet ... muistan sen ketjun missä IRIAD oli ketjun huonoin vitsi, ja nyt kaikki muut ovat niitä vitsejä IRIADiin verrattuna :P
Ratovaari

Viesti Kirjoittaja Ratovaari »

I Ride in a Dragon kirjoitti:Dot 4 on kyllä niin surkeaa kuin olla ja voi. Minulla hiukan ohensi päällimmäistä maalikerrosta.
Huomaathan että Dot 4 ei ole tuotemerkki, vaan laatumerkki.
Hammerheart kirjoitti: Ota mallia vaikka Gorkiporkista, Exocowboysta tai Ratovaarista.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Perusteet”